Gå til innhold

Fordeling styrkeøkter

Gnå

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg følger er styrkeprogram med fire økter i uka:

- underkropp

- overkropp

- fullkropp 1 

- fullkropp 2

I utgangspunktet har en jeg dag med hvile/kondisjonstrening mellom øktene. Men noen uker går det ikke av praktiske grunner. Derfor lurer jeg på hvor krise det er å gjøre noen av øktene på rad? De to første skjønner jeg at jeg kan ta to dager på rad, men hva med de andre? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 minutter siden, Gnå skrev:

Hei!

- underkropp

- overkropp

- fullkropp 1 

- fullkropp 2

I utgangspunktet har en jeg dag med hvile/kondisjonstrening mellom øktene. Men noen uker går det ikke av praktiske grunner. Derfor lurer jeg på hvor krise det er å gjøre noen av øktene på rad? De to første skjønner jeg at jeg kan ta to dager på rad, men hva med de andre? 

Du endrer til: Fullkropp 3 dager i uken. Så kan du legge inn en kondisjonsdag utenom dette, om du har overskudd til dette.

Anonymkode: 5ba4e...648

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Gnå skrev:

Hei!

- underkropp

- overkropp

- fullkropp 1 

- fullkropp 2

Går det i det hele tatt an å trene fire dager i uka fast uten at man får to dager på rad med trening? Sånn hver uke? Det må jo personen som har satt opp programmet ha tatt høyde for? 

Hvor krise er det? Ingen krise...bare juster intensiteten til restitusjonsevnen din. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...