Gnå Skrevet 12. august 2019 #1 Del Skrevet 12. august 2019 Hei! Jeg følger er styrkeprogram med fire økter i uka: - underkropp - overkropp - fullkropp 1 - fullkropp 2 I utgangspunktet har en jeg dag med hvile/kondisjonstrening mellom øktene. Men noen uker går det ikke av praktiske grunner. Derfor lurer jeg på hvor krise det er å gjøre noen av øktene på rad? De to første skjønner jeg at jeg kan ta to dager på rad, men hva med de andre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2019 #2 Del Skrevet 12. august 2019 14 minutter siden, Gnå skrev: Hei! Jeg følger er styrkeprogram med fire økter i uka: - underkropp - overkropp - fullkropp 1 - fullkropp 2 I utgangspunktet har en jeg dag med hvile/kondisjonstrening mellom øktene. Men noen uker går det ikke av praktiske grunner. Derfor lurer jeg på hvor krise det er å gjøre noen av øktene på rad? De to første skjønner jeg at jeg kan ta to dager på rad, men hva med de andre? Du endrer til: Fullkropp 3 dager i uken. Så kan du legge inn en kondisjonsdag utenom dette, om du har overskudd til dette. Anonymkode: 5ba4e...648 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pierre Gynt Skrevet 12. august 2019 #3 Del Skrevet 12. august 2019 1 time siden, Gnå skrev: Hei! Jeg følger er styrkeprogram med fire økter i uka: - underkropp - overkropp - fullkropp 1 - fullkropp 2 I utgangspunktet har en jeg dag med hvile/kondisjonstrening mellom øktene. Men noen uker går det ikke av praktiske grunner. Derfor lurer jeg på hvor krise det er å gjøre noen av øktene på rad? De to første skjønner jeg at jeg kan ta to dager på rad, men hva med de andre? Går det i det hele tatt an å trene fire dager i uka fast uten at man får to dager på rad med trening? Sånn hver uke? Det må jo personen som har satt opp programmet ha tatt høyde for? Hvor krise er det? Ingen krise...bare juster intensiteten til restitusjonsevnen din. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå