AnonymBruker Skrevet 12. august 2019 #1 Skrevet 12. august 2019 Men så blir jeg skuffet til hver gang en mann vil ha kontakt de gir ikke samme følelse som han gjorde. Han gjorde meg kåt og jeg synes han er fin åse på. De andre mennene? Jeg forblir tørr, kjeder meg med de...... Jeg var så redd han til slutt skulle dumpe meg fordi jeg ikke har så høy sosial status. Er bare ikke sosialt flink. Men så erdet forskjellige menn, i forskjellige klasser som vil date.....og jeg liker ingen Anonymkode: c4bf3...305 2
kaleidoskop Skrevet 12. august 2019 #2 Skrevet 12. august 2019 Nei vel. Du får komme over han andre før du dater nye. 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2019 #3 Skrevet 12. august 2019 5 minutter siden, kaleidoskop skrev: Nei vel. Du får komme over han andre før du dater nye. Men folk maser jo! Om at man skal starte å treffe andre menn, for da glemmer man. Er jeg spesiell jeg da?? Siden det har motsatt effekt. Anonymkode: c4bf3...305
kaleidoskop Skrevet 12. august 2019 #4 Skrevet 12. august 2019 16 minutter siden, AnonymBruker said: Men folk maser jo! Om at man skal starte å treffe andre menn, for da glemmer man. Er jeg spesiell jeg da?? Siden det har motsatt effekt. Anonymkode: c4bf3...305 Hvorfor bry seg om hva andre mener? Date når du er klar for det... Om du er spesiell? Skjønner ikke hva du mener.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2019 #5 Skrevet 12. august 2019 Akkurat nå, kaleidoskop skrev: Hvorfor bry seg om hva andre mener? Date når du er klar for det... Om du er spesiell? Skjønner ikke hva du mener. Les svarene her. «Treff nye menn» tinder er visst helt konge osv . Huff så kjedelig. Ser bare kjedelige menn på Tinder og. Håper det blir han jeg liker Anonymkode: c4bf3...305
AnonymBruker Skrevet 12. august 2019 #6 Skrevet 12. august 2019 Det er normalt å ikke ønske å date etter et brudd. Man tenker kun på den andre og klarer ikke å se for seg at det finnes en fyr i hele verden som kan gjøre deg lykkelig igjen. Anonymkode: 95ad2...d02
AnonymBruker Skrevet 12. august 2019 #7 Skrevet 12. august 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er normalt å ikke ønske å date etter et brudd. Man tenker kun på den andre og klarer ikke å se for seg at det finnes en fyr i hele verden som kan gjøre deg lykkelig igjen. Anonymkode: 95ad2...d02 Hadde ikke brudd. Folk leser hva de vil lese her visst Anonymkode: c4bf3...305
AnonymBruker Skrevet 12. august 2019 #8 Skrevet 12. august 2019 Saken er at jeg alltid får han i tankene mine. De «nye» mennene er ingenting i forhold. Anonymkode: c4bf3...305
AnonymBruker Skrevet 12. august 2019 #9 Skrevet 12. august 2019 Enten får du gå for ham, eller så får du ta den tiden du trenger for å komme over ham. Anonymkode: 15181...5d3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå