Gå til innhold

Kommer aldri til å si noe til han,

Fremhevede innlegg

Skrevet

Men så blir jeg skuffet til hver gang en mann vil ha kontakt :( de gir ikke samme følelse som han gjorde. Han gjorde meg kåt og jeg synes han er fin åse på. De andre mennene? Jeg forblir tørr, kjeder meg med de...... 

Jeg var så redd han til slutt skulle dumpe meg fordi jeg ikke har så høy sosial status. Er bare ikke sosialt flink. Men så erdet forskjellige menn, i forskjellige klasser som vil date.....og jeg liker ingen :( 

Anonymkode: c4bf3...305

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei vel. Du får komme over han andre før du dater nye. 

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, kaleidoskop skrev:

Nei vel. Du får komme over han andre før du dater nye. 

Men folk maser jo! Om at man skal starte å treffe andre menn, for da glemmer man. Er jeg spesiell jeg da?? Siden det har motsatt effekt. 

Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker said:

Men folk maser jo! Om at man skal starte å treffe andre menn, for da glemmer man. Er jeg spesiell jeg da?? Siden det har motsatt effekt. 

Hvorfor bry seg om hva andre mener? Date når du er klar for det... Om du er spesiell? Skjønner ikke hva du mener. 

Skrevet
Akkurat nå, kaleidoskop skrev:

Hvorfor bry seg om hva andre mener? Date når du er klar for det... Om du er spesiell? Skjønner ikke hva du mener. 

Les svarene her. «Treff nye menn» tinder er visst helt konge osv . Huff så kjedelig. Ser bare kjedelige menn på Tinder og. 

Håper det blir han jeg liker

Skrevet

Det er normalt å ikke ønske å date etter et brudd. Man tenker kun på den andre og klarer ikke å se for seg at det finnes en fyr i hele verden som kan gjøre deg lykkelig igjen. 

Anonymkode: 95ad2...d02

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er normalt å ikke ønske å date etter et brudd. Man tenker kun på den andre og klarer ikke å se for seg at det finnes en fyr i hele verden som kan gjøre deg lykkelig igjen. 

Anonymkode: 95ad2...d02

Hadde ikke brudd. Folk leser hva de vil lese her visst 

Skrevet

Saken er at jeg alltid får han i tankene mine. De «nye» mennene er ingenting i forhold. 

Skrevet

Enten får du gå for ham, eller så får du ta den tiden du trenger for å komme over ham.

Anonymkode: 15181...5d3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...