Gå til innhold

Liker ikke øya til nydama.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nydama er nydelig på alle måter, snill, morsom, smart, vakker og alt det der. Men hun har grå øyne. Og det irriterer meg litt. Akkurat som når hun ser på meg med de store øynene er de liksom tomme og uten sjel. Jeg vet at man ikke kan bytte øyefarge, men vurderer å gå fra henne på grunn av det. Vi har vært sammen siden slutten av desember 2018. Men de gråe øya, det er det eneste jeg ikke liker ved hu. 

Det høres sikkert overflatisk ut. Dama er ellers den vakreste og mest omsorgsfulle jeg har møtt. Det at jeg tenker sånn, får meg til å føle meg slem. 

Anonymkode: 13d9b...f5b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor sammen da?😂

Anonymkode: af229...c9d

• Liker 7
Skrevet

Slem og muligens litt dum ville jeg sagt.. Leser du hva du selv skriver om et annet menneske?

Anonymkode: aeb3b...de1

• Liker 35
Skrevet

Har du hørt noe så dumt 

Anonymkode: c98e5...8f4

• Liker 14
Skrevet

Dette klarer jeg ikke ta seriøst.

Anonymkode: c5e46...9ed

• Liker 37
Skrevet (endret)

Tenk deg om: du er sikkert ikke helt perfekt selv, heller. 

Og hvis dette var et forsøk på å ironisere over at «alle norske damer er utakknemlige og krever perfekte menn», så sier jeg bare «nice try»! ;) 

Endret av Ullvott
  • Liker 9
Skrevet

Synes øyenfargen hennes høres litt kul ut jeg... 

Anonymkode: 2b25a...769

• Liker 11
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor sammen da?😂

Anonymkode: af229...c9d

Hun er veldig vakker og snill. 

Skrevet

Hva har du tenkt å servere som grunn til at du dumper henne? Syns også øynene høres kule ut, men ville ikke vært med noen jeg ikke klarte å se i øynene når jeg følte som Ts. Det høres jo skrekkelig ut med tomme og livløse øyne. Det virker nesten som om du har et fortrengt traume om noen med grå øyne. 

Anonymkode: fc3ff...5d5

• Liker 3
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slem og muligens litt dum ville jeg sagt.. Leser du hva du selv skriver om et annet menneske?

Anonymkode: aeb3b...de1

Ja jeg har dårlig samvittighet fordi jeg te ker sånn. Det er det eneste som er galt med henne. 

• Liker 1
Skrevet

Kjenner ikke folk igjen et tulleinnlegg når de ser det? Sånne kommer alltid etter tråder om lignende ting. 

Anonymkode: bd066...623

• Liker 6
Skrevet
6 minutter siden, Ullvott skrev:

Tenk deg om: du er sikkert ikke helt perfekt selv, heller. 

Og hvis dette var et forsøk på å ironisere over at «alle norske damer er utakknemlige og krever perfekte menn», så sier jeg bare «nice try»! ;) 

Ingen er perfekte. Eller dama er ganske perfekt bortsett fra at jeg ikke liker de grå øynene hennes. 

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva har du tenkt å servere som grunn til at du dumper henne? Syns også øynene høres kule ut, men ville ikke vært med noen jeg ikke klarte å se i øynene når jeg følte som Ts. Det høres jo skrekkelig ut med tomme og livløse øyne. Det virker nesten som om du har et fortrengt traume om noen med grå øyne. 

Anonymkode: fc3ff...5d5

Veit ikke jeg. Føler ikke at jeg kan si den egentlige grunnen.

Skrevet

Hun har sikkert en ting eller to ved deg som hun ikke liker, men vet at det blir altfor dumt å gjøre det slutt for en slik filleting man heller ikke kan forandre. 

Anonymkode: 932a5...bd7

• Liker 5
Skrevet

Steike så dum du er p.g.a bagateller. Håper hun ser dine feil... i anatomien.. Kanskje du får smake på det etter hvert..

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun har sikkert en ting eller to ved deg som hun ikke liker, men vet at det blir altfor dumt å gjøre det slutt for en slik filleting man heller ikke kan forandre. 

Anonymkode: 932a5...bd7

Hu har sagt at hun ikke liker at jeg har hår på ryggen og brystet, så nå vokser hun meg hver måned. 

Skrevet

Du elsker henne nok ikke siden du henger deg opp i det. 

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, Raptor skrev:

Steike så dum du er p.g.a bagateller. Håper hun ser dine feil... i anatomien.. Kanskje du får smake på det etter hvert..

Jeg vokser meg for henne. Det gjør satan så ondt. 

Skrevet
Akkurat nå, exictence skrev:

Du elsker henne nok ikke siden du henger deg opp i det. 

Det er litt tidlig å elske noen etter 8 måneder. 

• Liker 2
Skrevet

Du er ikke bare slem, du er også komplett idiot. 

Gjør dama di en tjeneste og gjør det slutt. Når du er singel så gjør også andre damer en tjeneste og forbli singel. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...