barbent Skrevet 12. august 2019 #21 Skrevet 12. august 2019 Det kom frem da jeg mistet alle sexlyst i forbindelse med medisiner jeg gikk på. Jeg ble tatt på fersken av min mor flere ganger da jeg var yngre og bodde hjemmet, det hele endte med at vi hadde en liten prat om dette. 2
AnonymBruker Skrevet 12. august 2019 #22 Skrevet 12. august 2019 Mannen min vet det. Og jeg vet at han gjør det. Vi har alltid vært ganske så åpne på det. Ellers tror jeg bare at jeg har snakket med to av mine venninner om det, som også har fortalt meg om sine vaner. Anonymkode: 8a127...050
AnonymBruker Skrevet 12. august 2019 #23 Skrevet 12. august 2019 Lever sammen med kjæresten annenhver uke og borte annenhver. Hun vet om hver gang jeg onanerer, jeg bruker å sende rapport med terningkast hver dag. Hun elsker det og rapporterer tilbake... Anonymkode: 99808...d47 1
bjone Skrevet 12. august 2019 #24 Skrevet 12. august 2019 1 time siden, barbent skrev: Flere som vet at jeg onanerer, er ganske åpen på det. Min beste venninne,psykolog,lege og min mor vet at jeg onanerer hver dag. Hvorfor mor? 😜
Søgni Skrevet 12. august 2019 #25 Skrevet 12. august 2019 Hvorfor i all verden skal folk jeg ikke har en seksuell relasjon til, gå rundt og vite når og om? Å drive og prate om sexlivet mitt til alle og enhver, om det nå enn gjelder dette eller hvorvidt jeg har gruppesex på grendahuset hver onsdagskveld, ser jeg på som oversharing, og å tvinge seksualiteten min på andre. 2
AnonymBruker Skrevet 12. august 2019 #27 Skrevet 12. august 2019 Jeg pleier å sette av faste dager til dette og da kunngjør jeg det i lokalavisen der jeg bor og i lokalavisen der jeg vokste opp. Prøvde en gang å varsle vis TV2, men det ble avslått til tross for nesten 30 min intervju. Jeg får lønn den 10 hver mnd, så det skjer alltid den dagen pluss st jeg fyller på med ca 10-15 utover hver mnd. Kunngjøringene tar plass i avisene og dyre er de også. Anonymkode: c4007...cc4 3
AnonymBruker Skrevet 12. august 2019 #28 Skrevet 12. august 2019 Mannen min og elsker min 😀 Anonymkode: b2ad7...e13
Wagner Skrevet 12. august 2019 #29 Skrevet 12. august 2019 (endret) Ingen kvinner onanerer, det vet jeg fordi jeg så på en dokumentar på Youtube. En kar gikk å spurte 100 menn på gata om de onanerte, alle svarte ja. Så gikk han å spurte 100 kvinner og alle sa nei. Kvinner juger aldri heller. Endret 12. august 2019 av Wagner 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2019 #30 Skrevet 13. august 2019 8 timer siden, Søgni skrev: Hvorfor i all verden skal folk jeg ikke har en seksuell relasjon til, gå rundt og vite når og om? Å drive og prate om sexlivet mitt til alle og enhver, om det nå enn gjelder dette eller hvorvidt jeg har gruppesex på grendahuset hver onsdagskveld, ser jeg på som oversharing, og å tvinge seksualiteten min på andre. Det synes jeg er ganske så situasjonsavhengig. Å snakke med en nær venninne om det i all fortrolighet er vel ikke nødvendigvis oversharing? Det blir ikke nødvendigvis så detaljert. Som nevnt ovenfor at jeg ved to anledninger snakket med to forskjellige venninner om det. Den ene gangen i forbindelse med den enes skilsmisse og da delte vi litt erfaringer og da kom vi også inn på seksualitet. Det var en alvorlig samtale. Ikke veldig detaljert, mer om å klare seg på egen hånd. Den andre gangen var under en lengre biltur med en annen venninne, da vi snakket om løst og fast og også kom inn på seksualitet. Det ble mer spøkefullt om bruk av dusjstråler og sånt. Selv om jeg alltid har tenkt at flere venninner også gjør det, var det faktisk ok å få en slags bekreftelse på det. Liksom litt alminneliggjort. Anonymkode: 8a127...050
AnonymBruker Skrevet 13. august 2019 #31 Skrevet 13. august 2019 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, hvem av alle mennesker på jorda vet at du er en onanist. Hvem har du fortalt det til? Venner? Familie? Sjefen? Psykologen? Legen? etc.. Og hvem har eventuelt oppdaget det på andre måter? For min del, bare min kone.. (kjedelig) Anonymkode: 24ece...2a0 Jeg vet. Fryktelig kjedelig. Derfor har jeg gjort det til min livs oppgave å oppdatere alle rundt meg om at jeg onanerer. Ikke noe mer betyr noe, vet du hvorfor? Fordi jeg kjeder meg, og ser på det som min plikt til å opplyse andre, og andre blir sååååååå lykkelige og kysser føttene mine for at jeg brøt en kjedelig tilværelse for dem. At jeg ikke får betalt eller noe for det, gjør ikke noe, da vi frivillig gjør alt spennende. Ikke sant? Fordi vi har ikke fantasi nok heller til å gjøre noe gøy ut av det kjedelige, og trenger følgende hjelpemidler, nemlig vårt UNDERLIV! Elsker fokus på underliv. Føler jeg får utviklet meg sånn. Ekstra viktig at andre får vite det. Da har det liksom "skjedd" litt ekstra mye så jeg får fuel på lysten min. Hrmf. Så da så. Hva denne orgasmen betyr for ren, vitenskapelig utvikling, driter vi i. Vi skal føle og lyste oss frem. Miiii-hiiiii-tiiiiii. KOMPIS!!!!!! Anonymkode: e2bc3...e16
AnonymBruker Skrevet 13. august 2019 #32 Skrevet 13. august 2019 Hvem jeg har mer eller mindre eksplisitt snakket om det med, altså. Mannen. De fleste ekser og eksligg. Endel venninner. Mamma (yikes). En "velværeterapeut" (hehe). Anonymkode: fd9ae...2e4 1
barbent Skrevet 13. august 2019 #33 Skrevet 13. august 2019 (endret) 17 timer siden, bjone skrev: Hvorfor mor? 😜 hmm det skulle du visst tenker jeg😊neida tuller bare med deg. Jeg ble litt for lite diskret i forhold til hvor jeg onanerte, brydde meg ikke noe om jeg ble oppdaget. Mor ble redd for å åpne dører eller gå rundt i huset fordi hun visste ikke hva som ville møte henne, det hele endte opp i at vi hadde en prat. Vi har et godt forhold i dag og ler litt av den gang dette skjedde Endret 13. august 2019 av barbent 2
AnonymBruker Skrevet 13. august 2019 #34 Skrevet 13. august 2019 3 minutter siden, barbent skrev: Trodde alle var livredde å bli fersket av sin mor. Brydde du deg ikke om hva hun så? Altså, ikke noe galt å ha et tillitsfullt forhold til sin mor, men likevel. Hvor gammel var du forresten? Anonymkode: 24ece...2a0
AnonymBruker Skrevet 13. august 2019 #35 Skrevet 13. august 2019 På 12.8.2019 den 12.16, AnonymBruker skrev: Joda, virker rart kanskje, men poenget var, hvem avslører du såpass intime detaljer til? Hvem vet hva du driver med? Bare nysgjerrig på om det er stor forskjell på hva vi tørr si til andre rundt oss. For noen er dette tabu tror jeg.. Anonymkode: 24ece...2a0 Hvorfor skulle jeg si det til noen? Hadde da vært mer å nevne hvis jeg IKKE? Det er jo ikke noe p avsløre, og ingen ting å snakke om? Jeg skjønner ikke, hvorfor skulle jeg nevne det til noen? Anonymkode: 0364d...5ec
barbent Skrevet 13. august 2019 #36 Skrevet 13. august 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Trodde alle var livredde å bli fersket av sin mor. Brydde du deg ikke om hva hun så? Altså, ikke noe galt å ha et tillitsfullt forhold til sin mor, men likevel. Hvor gammel var du forresten? Anonymkode: 24ece...2a0 Startet og onanere når jeg var rundt 9 år gammel, manglet noen sperrer der, mulig de mangler enda😂🙈 1
AnonymBruker Skrevet 13. august 2019 #37 Skrevet 13. august 2019 3 minutter siden, barbent skrev: Startet og onanere når jeg var rundt 9 år gammel, manglet noen sperrer der, mulig de mangler enda😂🙈 He-he det forklarer saken.. og kanskje bedre med litt for få, enn litt for mange sperrer også.. Litt mindre kjedelig liv Anonymkode: 24ece...2a0
barbent Skrevet 13. august 2019 #38 Skrevet 13. august 2019 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: He-he det forklarer saken.. og kanskje bedre med litt for få, enn litt for mange sperrer også.. Litt mindre kjedelig liv Anonymkode: 24ece...2a0 😊jeg tenker det samme😊😘😘
SardintrollReturns Skrevet 18. august 2019 #39 Skrevet 18. august 2019 Mine aller nærmeste venninner vet det, og de fleste jeg har hatt et seksuelt forhold til inkl. gubben. Ellers er dette selvsagt noe jeg holder for meg selv.
AnonymBruker Skrevet 18. august 2019 #40 Skrevet 18. august 2019 Onanerte ikke på mine yngre dager, starta vel først etter jeg passerte 20 år. Mine venninner vet det hvertfall, hvem andre bryr det meg lite. Anonymkode: 7ac00...a75
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå