Gå til innhold

Hvordan få bedre utstråling?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tenker personlig at utstråling har mye å gjøre med egen selvfølelse og være bevisst på kroppsholdning, eget kroppsspråk og ansiktsmimikk. Samtidig som man er bevisst på hvilke signaler andre sender ut, deres kroppsspråk og følelser og regulere seg selv deretter. 

Men hvordan blir man egentlig bedre på dette? Kan man øve seg? Noen som har gjort dette eller har erfaring?

Anonymkode: 6ee42...a4b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke noe man kan få, man er født med det.

Anonymkode: 689a0...f48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke noe man kan få, man er født med det.

Anonymkode: 689a0...f48

Men hvis man øver på de overnevnte tingene og er bevisst på å forbedre seg på de områdene vil man ikke kunne få bedre utstråling? Eller hva tenker du?

Anonymkode: 6ee42...a4b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

La det som er inni deg synes utover. Er du en sur og klagete person i hodet så det du nok sånn ut for andre og. Få det gode i deg til å være ditt fokus,. Og slapp av i kroppen, så justerer det seg nok etter det.  Kroppsspråket kommer automatisk. Er du sjenert og angsta sitter du kanskje knytta mens har du ro i sjela og har det bra det du er så vises det også.

Anonymkode: 0a419...2b1

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer faen meg på det samme!!! Men begynner å miste håpet, siden jeg anart er 30. Hver bidige sosiale setting går skeis, jeg beholder ikke venner. De eneste som blir værende i mitt liv er mamma og nærmeste familie. Ikke at det er noe galt med de, men de har dannet seg bekjentskap andre steder opp gjennom tidene, jeg har aldri hatt noe eget. Begynner å lure på om dette kan øves opp i det hele tatt, for det føles verre med årene. Jeg oppfattes sjenert selv om jeg ikke alltid selv føler meg slik. Hva feiler det hjernen våres??? Og dette med å være litt stille osv er noe folk driver å kaller en gave, men det er da ikke noe positivt i det hlee tatt!!! Synes selv de som er like meg er kjedelige.

Anonymkode: 65f66...41a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker said:

Lurer faen meg på det samme!!! Men begynner å miste håpet, siden jeg anart er 30. Hver bidige sosiale setting går skeis, jeg beholder ikke venner. De eneste som blir værende i mitt liv er mamma og nærmeste familie. Ikke at det er noe galt med de, men de har dannet seg bekjentskap andre steder opp gjennom tidene, jeg har aldri hatt noe eget. Begynner å lure på om dette kan øves opp i det hele tatt, for det føles verre med årene. Jeg oppfattes sjenert selv om jeg ikke alltid selv føler meg slik. Hva feiler det hjernen våres??? Og dette med å være litt stille osv er noe folk driver å kaller en gave, men det er da ikke noe positivt i det hlee tatt!!! Synes selv de som er like meg er kjedelige.

Anonymkode: 65f66...41a

Enig. Gruer meg til foreldrene mine dør, for da blir jeg helt alene.. 😥

Anonymkode: 2593d...3d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om du googler så finner du tips på hvordan man blir bedre likt. Ja, tror absolutt man kan øve seg opp, men samtidig så er det sikkert også et visst nivå man kan øve seg opp til.   

Anonymkode: 7ce06...87a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du det godt med deg selv, for eksempel?😊

Anonymkode: e0608...486

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smiiiiiiiil og gestikuler "stort" når du prater. Gjør deg selv stor rent fysisk.

Anonymkode: fff09...087

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...