AnonymBruker Skrevet 12. august 2019 #1 Skrevet 12. august 2019 Jeg er 25 år, men jeg føler meg ganske umoden og lite voksen uten at jeg helt klarer å sette fingeren på hvorfor. Jeg føler at jeg henger en del etter i forhold til jevnaldrende. Jeg flyttet ut da jeg var 18 år og bor alene, jobber, har nylig begynt å studere og er forholdsvis selvstendig generelt sett. Likevel føler jeg på et slags behov for å få mer livserfaring og bli mer moden og voksen. Men hvordan blir man mer voksen og moden? Er det noe konkret man kan gjøre for å endre seg? Anonymkode: 5755d...176
AnonymBruker Skrevet 12. august 2019 #2 Skrevet 12. august 2019 Lese bøker, reise, studere. Anonymkode: bccfd...0e9
Havbris Skrevet 12. august 2019 #3 Skrevet 12. august 2019 Dette kommer med erfaring, studier, livsinnhold og mer kunnskap om seg selv og verden rundt.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2019 #4 Skrevet 12. august 2019 Kom deg ut av komforsonen. Skaff deg ny erfaringer. Ta litt sjanser. Ta ansvar og hjelp noen som trenger det. Anonymkode: 01193...577
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå