The Kitten Skrevet 11. august 2019 #1 Skrevet 11. august 2019 Min bror fortalte meg at når han forlater leiligheten på uforutsette tider så bjeffer hunden helt til han er hjemme igjen. Det går fint å gå på jobb, men så fort hunden ikke forventer at han skal dra begynner den å bjeffe. Jeg tenkte først at dette var seperasjonsangst, men er ikke så sikker. Er dette noe som kan trenes bort? Tenke selv det beste er å trene på samme måte som når hunden ble trent til å være hjemme alene når han er på jobb. Hunden er cirka 8 måneder gammel og er en blanding mellom jack russell terrier og pitbull (de bor ikke i Norge).
The Kitten Skrevet 12. august 2019 Forfatter #3 Skrevet 12. august 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Anonymkode: 85635...9a8 Tusen takk! Skal sende ham videoen. Hvis det ikke løser seg så er heldigvis alternativet å ha ham i hundebarnehage.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2019 #4 Skrevet 12. august 2019 Dette kan trenes bort ja. Valpen jeg har er også 8 mnd og det er trent på dette helt siden jeg fikk den. Begynn med noen minutter utenfor døren, så inn og rose den og kanskje en godbit. Så øker du minuttene for hver gang. Nå sover valpen min i bur som står på samme sted hele tiden. Flere ganger når den er trøtt så legger den seg der frivillig. På dagtid står burdøra åpen, men på natta og når jeg er på jobb er den lukket. Den gjør for mye ugang ennå til at den kan gå løs hjemme alene. Det hender jeg har den løs i gangen når jeg skal i butikken eller borte en kort periode. Dette er også tilvenning. Etterhvert skal den gå løs hele tiden når jeg sover eller jobber. Valpen min har masse leker som den hele tiden har tilgang til og det sysselsetter den seg selv med. Anonymkode: 490bc...d9c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå