Gå til innhold

Ideelt mannekropp for kvinner her inne?


Kallis92

Anbefalte innlegg

Bare lurer på kvinner her inne

Eksempel.. vil du si fyren i dette bildet. Er det ideelt? Bare lurer :)

proxy.duckduckgo.com.jpg

Endret av Kallis92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, ellers takk.

Foretrekker en avslappa pappakropp jeg.

Anonymkode: 45d29...9b5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg  liker best menn med litt muskler  som er kommet naturlig  av feks  fysisk arbeid.  ser stor forskjell  på de som har arbeidskropp  og treningssenter kropp. 

Anonymkode: fbd17...dc1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Heisenberg skrev:

Har lav tenning på tegneseriefigurer. 

Men han er en tegneseriefigur ifra 1600 tallet :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker said:

jeg  liker best menn med litt muskler  som er kommet naturlig  av feks  fysisk arbeid.  ser stor forskjell  på de som har arbeidskropp  og treningssenter kropp. 

Anonymkode: fbd17...dc1

Hvis du ser på bilder av arbeidskarer fra før i tida (da folk faktisk hadde hardt fysisk arbeid) hadde de slanke, senete kropper med definerte muskler og lite fett. Mitt inntrykk er at når damer sier de vil ha menn med "arbeidskropp" så mener de overvektige bamser. 

Anonymkode: 8866f...f54

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om jeg kan bruke det, men søkte opp. Og slik såg nordmenn på 1920 tallet iallfall. Synes de hadde en grei stil i noen felter. Selv om det kan høres arrogant ut siden jeg tviler sterkt på at de tenkte slikt og bare gjorde det som var praktisk på den tiden, uten internett og alt det der.

teglverk_i_oslo_1920-arene.jpg?width=107

Kilde: https://ndla.no/subjects/subject:9/topic:1:182163/topic:1:183762/topic:1:184116/

Endret av Kallis92
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes en helt vanlig kropp er supert. Treningssenterkropper som bare spiser kyllingfilet og egg er fint på bilder, men utrooolig kjedelig å være sammen med.

Anonymkode: 1dd89...2a0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med en ekte ur-mann? Her er en 2000 år gammel romersk statue av en galler. Altså en europeer som fortsatt var uberørt av sivilisasjonen. I følge Cæsar var de høye og med "avskrekkende god fysisk form". Ikke muskuløse som moderne bodybuildere, om skal man tro statuen. 

(Sjekk barten!) 

1024px-Dying_gaul.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før de slår seg ned: Chad med Thundercock. Når de skal slå seg ned: rik forsørger som gjør alt hun ber han om.

Anonymkode: 44456...b0f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noe trent, heller spinkel enn lubben. Trenger ikke være så trent som på det bildet. 

14 minutter siden, AnonymBruker said:

Før de slår seg ned: Chad med Thundercock. Når de skal slå seg ned: rik forsørger som gjør alt hun ber han om.

Anonymkode: 44456...b0f

En hilsen fra 10 år siden. Det er andre kvinnefiendtlige memes som er i vinden nå, thundercock er old news. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.8.2019 den 23.19, AnonymBruker skrev:

Hvis du ser på bilder av arbeidskarer fra før i tida (da folk faktisk hadde hardt fysisk arbeid) hadde de slanke, senete kropper med definerte muskler og lite fett. Mitt inntrykk er at når damer sier de vil ha menn med "arbeidskropp" så mener de overvektige bamser. 

Anonymkode: 8866f...f54

Jeg liker både den slanke senete kroppen (60-70 tallet ser du mye av det) og menn som har litt "håndverker"kropp. Ikke for mye muskler, men litt definert. Synes begge deler er like sexy. Sixpack synes jeg ingenting om, liker at magen ikke er helt hard. 

Anonymkode: aeb54...18e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han marmor-mannen er 100% perfekt om han bare dropper barberhøvelen noen mnd. (Apropos: hvorfor har han ikke hår? Barberte menn seg for 2000 år siden?)

Anonymkode: 118b6...7f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke trenings muskler, men jobbe muskler 🤤🤤 og godt med kjøtt på kroppen 😁

Anonymkode: f499e...bae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han marmor-mannen er 100% perfekt om han bare dropper barberhøvelen noen mnd. (Apropos: hvorfor har han ikke hår? Barberte menn seg for 2000 år siden?)

Anonymkode: 118b6...7f8

Han har jo hår. Det er så og si umulig å forme tynne kroppshår på marmor. En vil bli seende u som en sau.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.8.2019 den 18.06, AnonymBruker skrev:

Før de slår seg ned: Chad med Thundercock. Når de skal slå seg ned: rik forsørger som gjør alt hun ber han om.

Anonymkode: 44456...b0f

Incel uttrykk har herved nådd KG 😂

 

12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han marmor-mannen er 100% perfekt om han bare dropper barberhøvelen noen mnd. (Apropos: hvorfor har han ikke hår? Barberte menn seg for 2000 år siden?)

Anonymkode: 118b6...7f8

Klart de gjorde det. Men det var ofte avhengig av kultur, mote og hvordan mannsidealet så ut i dne gitte tiden, akkurat som nå. Gallerne var jo ofte kjent for de lange bartene sine, det samme var anglo-saxerne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker menn som er bredbygde og i tillegg har trent eller jobbet på seg litt muskler som gjør bredden litt sånn iøynefallende. At du legger merke til at det er en stor mann som kommer inn i rommet. Ekstra digg med en høy mann som rett og slett er SVÆR, men det er flere bredbygde som er ganske lave og derfor tiltrekkes jeg for det meste av menn under 180. Tegneseriefiguren har de rette proporsjonene, men er for trent.

Anonymkode: d0c53...cd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...