AnonymBruker Skrevet 11. august 2019 #1 Skrevet 11. august 2019 Jeg er i slutter av tyveårene hun er i 40 årene. Jeg vil leve med henne resten av livet mitt Hun er veldig snill og omsorgsfull. Derfor elsker jeg henne veldig mye. Hva synes dere? Er det rart? Anonymkode: 68cbe...b0c
AnonymBruker Skrevet 14. august 2019 #2 Skrevet 14. august 2019 På 11.8.2019 den 21.46, AnonymBruker skrev: Jeg er i slutter av tyveårene hun er i 40 årene. Jeg vil leve med henne resten av livet mitt Hun er veldig snill og omsorgsfull. Derfor elsker jeg henne veldig mye. Hva synes dere? Er det rart? Anonymkode: 68cbe...b0c Ja det er meget rart...med alle disse trolle tråder. Anonymkode: 0cac3...6a5 3
AnonymBruker Skrevet 14. august 2019 #3 Skrevet 14. august 2019 Nei, det er ikke rart. Dere er begge voksne mennesker og kan ta reflekterte avgjørelser. Da spiller aldersforskjellen liten rolle Anonymkode: eba94...517
Sykkelkopp Skrevet 14. august 2019 #4 Skrevet 14. august 2019 På 11.8.2019 den 21.46, AnonymBruker skrev: Jeg er i slutter av tyveårene hun er i 40 årene. Jeg vil leve med henne resten av livet mitt Hun er veldig snill og omsorgsfull. Derfor elsker jeg henne veldig mye. Hva synes dere? Er det rart? Anonymkode: 68cbe...b0c Resten av livet ditt? Du kommer til å ha en 15 år hvor du må leve alene fordi hun er død 1
GrønnNellik68 Skrevet 14. august 2019 #5 Skrevet 14. august 2019 1 time siden, Sykkelkopp skrev: Resten av livet ditt? Du kommer til å ha en 15 år hvor du må leve alene fordi hun er død Husk kvinner lever generelt lengre enn menn. Se på alle gamle damer som sitter igjen nå for tiden for før skulle menn være 10-15 år eldre enn kona ofte. Da blir d lenge å leve alene. Det er mye mer smart at damen er eldre hvis man skal leve resten av livet sammen. 2
Sykkelkopp Skrevet 14. august 2019 #6 Skrevet 14. august 2019 (endret) 3 minutter siden, Bente1234 skrev: Husk kvinner lever generelt lengre enn menn. Se på alle gamle damer som sitter igjen nå for tiden for før skulle menn være 10-15 år eldre enn kona ofte. Da blir d lenge å leve alene. Det er mye mer smart at damen er eldre hvis man skal leve resten av livet sammen. Menn begynner å nå igjen damer. De som er så gamle nå er fra en tid hvor mannen måtte slite seg ut mye med hardt fysisk arbeid mens damen var hjemme. Nåtidens unge har en høyere forventet levealder Endret 14. august 2019 av Sykkelkopp
AnonymBruker Skrevet 14. august 2019 #7 Skrevet 14. august 2019 11 minutter siden, Sykkelkopp said: Menn begynner å nå igjen damer. De som er så gamle nå er fra en tid hvor mannen måtte slite seg ut mye med hardt fysisk arbeid mens damen var hjemme. Nåtidens unge har en høyere forventet levealder Ikke bare derfor, menn er generelt mer utsatt for f.eks hjertesykdommer enn kvinner. Anonymkode: 8b5bb...689
AnonymBruker Skrevet 14. august 2019 #8 Skrevet 14. august 2019 Slutten av tyveåene er å være voksen for lengst. At du i den alderen ser på kvinner i 40-årene som eldre sier meg likevel at du er litt umoden. Mange damer i den alderen som er sammen med menn på din alder. Anonymkode: 7efbc...d5a
AnonymBruker Skrevet 14. august 2019 #9 Skrevet 14. august 2019 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Slutten av tyveåene er å være voksen for lengst. At du i den alderen ser på kvinner i 40-årene som eldre sier meg likevel at du er litt umoden. Mange damer i den alderen som er sammen med menn på din alder. Anonymkode: 7efbc...d5a En person i 40-årene er jo eldre enn en i 20-årene. Var vel det han mente. Anonymkode: ba2b4...c16
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå