Gå til innhold

Jeg er forelsket i ei eldre dame

Fremhevede innlegg

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke 50 års alderen en overgangsalder som gjør at det blir mye styr? 

Anonymkode: f362e...2e5

Ut fra svarene her er de fleste kommet i overgangsalderen😂😂

Anonymkode: 6025b...cc0

Videoannonse
Annonse
Skrevet
14 timer siden, Tylerkingdurden skrev:

Synd at hver gang noen poster noe her som ikke er a4 så blir det automatisk stemplet som "trolling".

Jeg tror absolutt at dere kan være lykkelige sammen, problemet er bare at realiteten mest sannsynlig vil slå inn etter noen år:

• Dere er i to helt forskjellige faser i livet, du er ung, har mye og utforske og lære mens hun mest sannsynlig er i en helt annen fase i livet. 
  • Forskjellene deres vil vesentlig øke med årene, om 20 år er hun 70 år, mens du fremdeles er en relativt ung mann. Du får ikke en partner for livet. Er du sikker på at du vil kunne takle dette?

Partner for livet får jo sjelden de som er jevngamle ikke heller så det er minste bekymring her syns jeg 

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Partner for livet får jo sjelden de som er jevngamle ikke heller så det er minste bekymring her syns jeg 

Det er til dels riktig ja, folk opplever jo samlivsbrudd rett som det er uansett alder og aldersforskjell. Alderforskjell trenger heller ikke bety så mye. Men når det er snakk om en tenåring, så sier det seg selv at det neppe vil gå bra å date noen på 50. Når man er i tenårene er man i en utforskende fase i livet og på en helt annen planet enn en som er godt voksen med god margin. Og når tenåringen er godt voksen selv, så vil den eldre partneren være i alderdommen! Hvis det i det hele tatt er et lovlig forhold, tenåring kan jo både være over og under 16. Uansett, det er ganske uetisk når 50-åringer driver med tenåringer, som er på en helt annen plass i livet. 

Anonymkode: 8b4d8...56b

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er til dels riktig ja, folk opplever jo samlivsbrudd rett som det er uansett alder og aldersforskjell. Alderforskjell trenger heller ikke bety så mye. Men når det er snakk om en tenåring, så sier det seg selv at det neppe vil gå bra å date noen på 50. Når man er i tenårene er man i en utforskende fase i livet og på en helt annen planet enn en som er godt voksen med god margin. Og når tenåringen er godt voksen selv, så vil den eldre partneren være i alderdommen! Hvis det i det hele tatt er et lovlig forhold, tenåring kan jo både være over og under 16. Uansett, det er ganske uetisk når 50-åringer driver med tenåringer, som er på en helt annen plass i livet. 

Er enig i d men vil nå to prøve så why not? Er man forelsket så nytter d ikke å banke fornuft inn i mitt hode heller😂😂

Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ut fra svarene her er de fleste kommet i overgangsalderen😂😂

Har jo nesten nettopp fylt 30 år jeg. Starter overgangsalderen så tidlig?

Anonymkode: f362e...2e5

Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er enig i d men vil nå to prøve så why not? Er man forelsket så nytter d ikke å banke fornuft inn i mitt hode heller😂😂

Hvor gammel er du? 

Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor gammel er du? 

Du kan nå gjette... i år gammel... mental alder ikke så gammel😂

Skrevet
På 11.8.2019 den 21.38, AnonymBruker skrev:

Jeg er tenåring hun er i 50 årene. Jeg vil leve med henne resten av livet mitt  Hun er veldig snill og omsorgsfull. Derfor elsker jeg henne veldig mye. 

Hva synes dere? Er det rart?

Anonymkode: 4c68f...827

Ja, synes det er veldig rart. Normalt er det ikke. Strider mot all sunn fornuft. En dame i 50 årene ønsker seg selvsagt ikke en gutt som er tenåring. Du er jo bare "barn" enda...

Anonymkode: e91bd...882

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du kan nå gjette... i år gammel... mental alder ikke så gammel😂

Joda, og det er helt greit å f. eks. date noen i tyveårene dersom man er godt voksen selv, siden begge (trommelom) er voksne mennesker og tar ansvar for seg selv. Men en tenåring? Og særlig noen under 18? Nei, det blir for drøyt og uetisk syntes jeg...

Skrevet
On 8/11/2019 at 9:38 PM, AnonymBruker said:

Jeg er tenåring hun er i 50 årene. Jeg vil leve med henne resten av livet mitt hennes  Hun er veldig snill og omsorgsfull. Derfor elsker jeg henne veldig mye. 

Hva synes dere? Er det rart?

Anonymkode: 4c68f...827

Fikset den for deg

Skrevet
10 minutter siden, SM30 skrev:

Fikset den for deg

Denne tråden er så drøy at alle forstår at den er tull. Ingen 50 åring dame ønsker seg tenårings gutter, og bli sett på som en pedofil gris kjerring. Dessuten så synes selvfølgelig alle tenåringer at 50 åringer er eldgamle fossiler. Noe de jo også er iforhold til en 17-18 åring med 33 + aldersforskjell.

Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker said:

Denne tråden er så drøy at alle forstår at den er tull. Ingen 50 åring dame ønsker seg tenårings gutter, og bli sett på som en pedofil gris kjerring. Dessuten så synes selvfølgelig alle tenåringer at 50 åringer er eldgamle fossiler. Noe de jo også er iforhold til en 17-18 åring med 33 + aldersforskjell.

Fant fremdeles glede i å svare :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...