Gå til innhold

Deodorant anbefalinger

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har merket i det siste at deodoranter ikke varer like lenge på meg som det gjorde før. Så nå gikk jeg til innkjøp av en av de deodorantene som liksom skal være best. Vichy med rød kork. Har hørt at den med blå kork skal være bra, men prøvde denne med rød siden det stod 72 timer på den, men bare etter ca 8 timer uten fysisk aktivitet, uten å omtrent bevege på meg så luktet det svette når jeg tok under armen for å lukte. Hadde tatt på deodoranten etter dusj og passet på å være helt tørr under armene når jeg tok den på. OG sikker på at det ikke luktet svette da jeg påførte den. 

Har dere noen anbefalinger ? 

Anonymkode: 0e060...5a0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter å ha brukt alt mulig dyre greier har jeg lagt min elsk på Nivea med hvit kork fra dagligvaren. 

Anonymkode: 56b74...3e5

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Etter å ha brukt alt mulig dyre greier har jeg lagt min elsk på Nivea med hvit kork fra dagligvaren. 

Anonymkode: 56b74...3e5

Har aldri kjøpt dyre deodoranter før nå. Niva med hvit kork (dry comfort) var den jeg brukte før vichy. Er fordi jeg merker at deodorantene ikke funker som før på meg at jeg prøver ut dyre. Før nivaen så brukte jeg dr.greve. og før det igjen sterilan... 

Anonymkode: 0e060...5a0

Skrevet

Jeg bruker den hvite til wichy og den holder meg svettefri. Clarins sin er au god.

Anonymkode: 77e9c...12c

Skrevet

Clairins. 

Skrevet

"Stop" deodorant fra apoteket.

Anonymkode: 01581...52b

• Liker 2
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

"Stop" deodorant fra apoteket.

Anonymkode: 01581...52b

Ja, "stop 24" er definitivt best. Svettet mye før, men denne fungerer utmerket. Har prøvd det meste! Stop 24 finnes i sterkere variant også, men da ble jeg sår under armene. Stop 24 er super for meg ihvertfall og anbefaler deg å teste den ut (hvit og rød eske).

Anonymkode: 5ea2a...4f0

• Liker 2
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, "stop 24" er definitivt best. Svettet mye før, men denne fungerer utmerket. Har prøvd det meste! Stop 24 finnes i sterkere variant også, men da ble jeg sår under armene. Stop 24 er super for meg ihvertfall og anbefaler deg å teste den ut (hvit og rød eske).

Denne:

https://www.123apotek.no/products/stop-24-roll-on---60-ml?gclid=EAIaIQobChMIyryH1t_84wIVCNKyCh0obwVNEAQYBCABEgKKnPD_BwE

• Liker 1
Skrevet
12 timer siden, Solgul skrev:

Neutral

Den har jeg også brukt mye, men har de sluttet å selge den nå? Finner den verken på Rema eller Kiwi. 

• Liker 1
Skrevet

Hvordan man svetter kan og ha noe med hva slags materiale klærne du har på deg er laga av. En topp av syntetisk kan få armhulene til å lukte svette mye raskere enn en topp i f.eks bomull.

• Liker 4
Skrevet

Sanex eller Palmolive med oliven. 

Skrevet (endret)

Jeg synes Nivea sin Black&White er fin, den lukter ikke blomstereng eller satan på hjul, og holder godt for meg som ofte lukter brukt ku om jeg ikke bruker deo en dag.

Endret av Minya
Skrevet

Skulle ønske jeg kunne bruke vanlig deo men tåler ikke alluminiumklorid, heldigvis kan jeg bruke stick og Normal har et bra og utrolig billig utvalg på disse.   Dere som tåler vanlig deo kan likevel få reaksjoner av sterkere saker som stop 24 så jeg ville vært litt forsiktig. 

Skrevet
10 timer siden, LeneXCII skrev:

Den har jeg også brukt mye, men har de sluttet å selge den nå? Finner den verken på Rema eller Kiwi. 

Jeg kjøper på Kiwi eller Meny. 

Skrevet
7 minutter siden, Solgul skrev:

Jeg kjøper på Kiwi eller Meny. 

Ok, jeg har bare lagt merke til at den har forsvunnet fra de butikkene jeg har kjøpt i. 

Skrevet

Antiperspirant fra Dr. Greve. 48 house, uparfymert. Nå lukter jeg aldri hverken parfyme eller svette. Min favoritt 💗

Anonymkode: a078f...666

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...