Gå til innhold

Starte nettbutikk? Men hva?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så lei av jobben min! Hva kan være lurt å satse på å selge i en nettbutikk? Må være noe enkelt.... hva savner dere på markedet? Hva kan være lett tjente penger?

Anonymkode: 3f3a8...cf9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De jeg vet om som har nettbutikk har det mer som en hobby de omtrent ikke får betalt for... Veldig stor konkurranse, og vanskelig å faktisk tjene penger. Veldig tidkrevende, siden man må ha god og kjapp kundeservice. Absolutt ikke noen enkel måte å tjene penger på! 

Anonymkode: 92706...e08

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arbeidsgiveren min driver tre butikker i en velkjent kjede (klær) + en nettbutikk med de samme varene. Butikkene går bra, ikke nettbutikken. Det er en beinhard bransje og de aller færreste lykkes, ihvertfall i en skala som det går an å leve av. Så jeg ville hvertfall ikke sagt opp en sikker inntekt for å starte med nettbutikk.

Anonymkode: 2728f...ad9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn deg en nisje, bli god på pris og leveranse. Vil ta noen år, men til slutt vil du lykkes, så vil amazon gjøre alt du gjør bedre, og over natten er nettbutikken din død. Hvorfor noen gidder skjønner jeg ikke.

Anonymkode: 50977...82a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere det vil være et marked for å selge badehetter?

Anonymkode: 3f3a8...cf9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Tror dere det vil være et marked for å selge badehetter?

Anonymkode: 3f3a8...cf9

Nei.

Sportsbutikkene selger vel dette? Kanskje du kunne hatt en nettbutikk for alt relatert til svømming? Vet ikke hvor stort miljøet er...hvor utøverne kjøper utstyr i dag osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Guile skrev:

Nei.

Sportsbutikkene selger vel dette? Kanskje du kunne hatt en nettbutikk for alt relatert til svømming? Vet ikke hvor stort miljøet er...hvor utøverne kjøper utstyr i dag osv.

De selger kun slike stramme badehetter som godt voksne damer ikke vil ha;) Men da er jo spørsmålet om de handler på nett?? Kanskje de er for gamle rett og slett. Jeg jobber et sted hvor jeg stadig får spørsmål om badehetter som ikke er så stramme og litt mer fluffy.

Anonymkode: 3f3a8...cf9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De selger kun slike stramme badehetter som godt voksne damer ikke vil ha;) Men da er jo spørsmålet om de handler på nett?? Kanskje de er for gamle rett og slett. Jeg jobber et sted hvor jeg stadig får spørsmål om badehetter som ikke er så stramme og litt mer fluffy.

Anonymkode: 3f3a8...cf9

Dette høres ut som en sikker billett til rikdom. Bare å si opp jobben din med en gang! 

Anonymkode: 92706...e08

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klær til barn/voksne med handikapp. Da har du en stødig kundekruppe og lite konkurranse. 

Anonymkode: 54cbc...e93

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette høres ut som en sikker billett til rikdom. Bare å si opp jobben din med en gang! 

Anonymkode: 92706...e08

😂

Anonymkode: 3f3a8...cf9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Klær til barn/voksne med handikapp. Da har du en stødig kundekruppe og lite konkurranse. 

Anonymkode: 54cbc...e93

Har ingen erfaring med klær til handikappende. Hva slags klær er de på jakt  etter? Har du erfaring selv? 

Anonymkode: 3f3a8...cf9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noen har en god ide for et enkelt produkt som kan være lettjente penger, så hadde de vel ikke postet det her?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tviler sterkt på at kan leve av å selge badehetter TS. Du må nok nå et større marked enn det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, Mich skrev:

Hvis noen har en god ide for et enkelt produkt som kan være lettjente penger, så hadde de vel ikke postet det her?

Joda. Det er enormt langt fra å vite om et godt produkt til det å faktisk selge det.

Uansett hvor bra produkt du har, er det ikke lenge før noen kommer med noe bedre. Det går i et helvetes tempo for tiden.

Anonymkode: 7bdc6...e34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 11.8.2019 den 23.50, AnonymBruker skrev:

Har ingen erfaring med klær til handikappende. Hva slags klær er de på jakt  etter? Har du erfaring selv? 

Anonymkode: 3f3a8...cf9

Klær som er enkle å ta på som har andre eller flere åpninger. God plass til f. Eks bleier ect. 

Meld deg inn i gruppe på facebook med barn som har CP, spesielle behov ect. Og spør. De har mange ønsker og mye er savnet. 

Anonymkode: 54cbc...e93

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å tjene penger på å starte nettbutikk må du finne et hull i markedet, og dekke dette. 

Konkurransen er hard, og med mindre du finner et udekket behov i markedet har du dessverre null sjans mot de store aktørene.

Anonymkode: 45e0f...39e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du lei jobben din så bytter du jobb. 

Har du tenkt å starte bedrift så må du være forberedt på enormt mye innsats uten lønn, lange dager, høy risiko og langt i mellom lønn. Høres ikke ut som en god kombinasjon når du ikke engang vet hva du skal selge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.8.2019 den 1.28, AnonymBruker skrev:

Det er en dusjhette. Dusjhette og badehette er ikke det samme

 

Anonymkode: 0725e...ced

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...