AnonymBruker Skrevet 14. august 2019 #21 Del Skrevet 14. august 2019 På 11.8.2019 den 18.41, AnonymBruker skrev: Hei! Lurer enkelt og greit på hvor ofte dere som har langt hår og trener middels/mye vasker håret? 🙊🙈 Jeg blir såååå svett i hodebunnen. Føler meg liksom ikke skikkelig ren av bare en kroppsdusj etter trening.... Tørrshampoo funker til en viss grad. Føler i alle fall håret ser rent ut da. Man kan jo ikke vaske håret hele tiden heller?! Kjenner at jeg noen ganger får lyst å droppe trening fordi jeg ikke orker å vaske håret etterpå. Haha, jada, har mange gode unnskyldninger for å ikke trene! Neida 😊 Trener en eller annen form stort sett hver dag, og føler håret er like ille uansett om det er styrke eller kardio jeg har gjort. Svømming må jeg nesten vaske håret etter. Lettere tur så dropper jeg det. Hva med dere? Er oppriktig spent på svarene!! 😅😂 Anonymkode: 1f026...483 Hvor mange tråder skal vi ha om denne hårvasken din etter trening på ulike underforum? Hår er dødt materiale, så lenge du ikke bruker sterke vaskemidler så skader du ikke håret ved å vaske det, hver eneste dag om nødvendig. Alternativet er å klippe deg så pass kort at du "overlever" å vaske håret uten at hårvasken blir en "treningsøkt" i seg selv. Anonymkode: 85c5d...e59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2019 #22 Del Skrevet 14. august 2019 Trener 5-7 ganger i uken. Jeg er ikke en person som svetter så veldig mye. Svetter ikke på hodet. Det lille jeg svetter uansett hvor hardt jeg trener er som regler på magen å mellom bryster. Dusjer kroppen hver dag og håret to ganger i uken. Har veldig sunt å friskt hår. Har fått høre om jeg har noen tips til hvordan håret mitt ser så bra ut når jeg dusjer det 1-2 ganger i uken. Vel der har du svaret. Jeg dusjer det sjeldent å bruker ikke tørrsjampo eller andre produkter. Anonymkode: 0ae90...95a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest WhisperingWind Skrevet 14. august 2019 #23 Del Skrevet 14. august 2019 Vasker håret annenhver dag. Har jeg trent så bruker jeg hårføner og tørrsjampo de dagene jeg ikke skal vaske håret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mehr Skrevet 14. august 2019 #24 Del Skrevet 14. august 2019 Jeg vasker håret etter trening, uansett om det er to ganger i uka eller hver dag jeg trener. Håret blir jo gjennomvått av svette, så vaskes må det, koste hva det koste vil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2019 #25 Del Skrevet 14. august 2019 Når jeg trimmer nesten daglig, så vasker jeg håret med shampo annenhver dag og bare vann annenhver dag. Anonymkode: aa303...0bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2019 #26 Del Skrevet 15. august 2019 23 hours ago, AnonymBruker said: Hvor mange tråder skal vi ha om denne hårvasken din etter trening på ulike underforum? Hår er dødt materiale, så lenge du ikke bruker sterke vaskemidler så skader du ikke håret ved å vaske det, hver eneste dag om nødvendig. Alternativet er å klippe deg så pass kort at du "overlever" å vaske håret uten at hårvasken blir en "treningsøkt" i seg selv. Anonymkode: 85c5d...e59 Jeg lurer på akkurat det samme, og er glad TS laget en tråd om det (så slapp jeg)👍 Anonymkode: eeb6c...7c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå