Jump to content
Sign in to follow this  
Yrsa

Yrsas vei mot halvmaraton!

Recommended Posts

Yrsa

Etter å ikke ha tatt på meg joggeskoene for annet enn å hente posten de siste 8 månedene, så er det nå på tide å ta grep.

Livet har virkelig "tatt meg" hittil i 2019, det samme har ca 8 ekstra kilo. Målet er å være i form til å perse på halvmaraton til våren igjen, og oppnå en tid på under 2 timer.

Motivasjon for å trene er blant annet en lettere hverdag (i dobbelt forstand), mer overskudd, en friskere hjerne, bedre søvn og selvsagt bedre kondis!

Jeg er nå på dag 1, uke 4 på løplabbets nybegynnerprogram. Satser på en rolig progresjon for å forhindre at knærne mine slår seg vrange igjen. Målet er derfor å trene tre dager i uka. Trolig er det søndag, tirsdag og torsdag som blir mine faste løpedager. 

Dagens løpeøkt ble gjennomført i PØSENDE regn, formen er ikke totalt elendig - Men det er ikke akkurat noe å skryte av heller. Gruer meg allerede litt til tirsdag.. 🤭 

Wish me luck!

Fortsetter under...

Guest
Svar på dette emnet

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Vi setter stor pris på at du deltar i debatten. Unngå brukerangrep og sjikane og prøv heller å forklare hva du mener og hvorfor. Husk at du selv er ansvarlig for alt du skriver på nett. Takk for at du bidrar! Her finner du reglene.

Sign in to follow this  

Artikler fra forsiden

• Create New...