Gå til innhold

Valgomat, uventet resultat.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tok valgomaten til NRK og fikk opp at jeg burde stemme selvstendighetspartiet.

Leser om deres kjernesaker og tenker at hm... virkelig? Jeg er IKKE for å oppheve EØS, bygge opp forsvaret (hvorfor betale masse for noe vi uansett ikke vil få nok av fordi vi er et bittelite land), øke støtte til familiene (hva med å heller få færre barn/begynne å jobbe), beholde distrikts Norge med argument om at kommunene har navn som stammer fra vikingtiden (so what liksom). 

Flere som har fått et uventet resultat?

Anonymkode: 8356b...b0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg fikk pensjonistpartiet som nr 2 på et av valgomatene det var uventet. 

Jeg har tatt 5 valgomater og med unntak at jeg fikk pensjonistpartiet på nr 2 på en av dem, så har jeg ikke fått uventede resultater.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk Rødt på topp lokalt, det var i grunnen litt overraskende

Anonymkode: 61a8c...f50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk KrF og det er uaktuelt å stemme på dem. Men var vel noe skole og eldrepolitikk som gjorde at de kom høy opp hos meg vil jeg tro. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk AP som nr 3....det var overraskende når FRP var på 1. plass.

Anonymkode: c728e...c87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får FrP på første plass, og synes det er overraskende. Men vi er vel enige om de viktige sakene i Oslo, da. Men vil ikke stemme på de... 

Anonymkode: bc939...df5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

All ære til alle som får overraskende resultater. De fleste har jo i bakhodet hvilket parti de vil få på førsteplass når de svarer på spørsmålene. Å svare oppriktig på alle spørsmål uten tanke for hva partiet man føler tilhørighet til mener, er ingen enkel øvelse.

Anonymkode: 6323e...7e6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvstendighetspartiet stiller dessverre ikke i min kommune. Kanskje jeg får stille selv ved neste valg. Min stemme hadde gått til de. På valgomaten fikk jeg Senterpartiet.

Anonymkode: ef2f5...014

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...