Gå til innhold

Noen krepsemenn her? Hvordan gå frem?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har ikke de høyeste tanker om horoskop sånn dag til dag. Men fødselshoroskop og stjernetegn synes jeg oftere enn ikke kan stemme bra. 

Jeg har forelsket meg i en krepsemann, han er treig, og dette gjør meg usikker på om jeg skal tørre å si hva jeg føler, eller om jeg feiltolker alt og han bare ser på meg som en venn. 

Tips til hvordan flørte og gå frem med en krepsemann? Hvordan blir du når du er tiltrukket av en dame eller småforelsket? 

Vi kommer liksom ikke helt over den kneika der vi er ærlige og ting flyter behagelig. 

Anonymkode: 64684...d4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde et forhold med en krepsemann i flere år, og han var en utro drittsekk. 

Anonymkode: 10ca2...a0e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Sykkelkopp said:

Skjenk han drita nok til å høre på lettlurte fjols som deg.

Oki. Takk for tips. 

Hilsen Fjolset

Anonymkode: 64684...d4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Oki. Takk for tips. 

Hilsen Fjolset

Anonymkode: 64684...d4d

Bare hyggelig 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På samme måte som ved Hummermenn, antar jeg.

Siden det har like mye å bety for begge disse.

Anonymkode: 77f85...510

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke de høyeste tanker om horoskop sånn dag til dag. Men fødselshoroskop og stjernetegn synes jeg oftere enn ikke kan stemme bra. 

Jeg har forelsket meg i en krepsemann, han er treig, og dette gjør meg usikker på om jeg skal tørre å si hva jeg føler, eller om jeg feiltolker alt og han bare ser på meg som en venn. 

Tips til hvordan flørte og gå frem med en krepsemann? Hvordan blir du når du er tiltrukket av en dame eller småforelsket? 

Vi kommer liksom ikke helt over den kneika der vi er ærlige og ting flyter behagelig. 

Anonymkode: 64684...d4d

Sjansen er stor for at Krepsen ER treg og ikke bare ser på deg som en venn. Ikke lett å være konkret uten mer info om ditt tilfelle, og øvrig personlighetstype spiller naturligvis inn, men Krepsens skall er ikke bare en myte. Du må finne veien inn under det, og han må tillate deg dit. 

Når det kommer til flørting er jo tydeligere, jo bedre verdt å huske. Du kan selvfølgelig starte i det små og ganske raskt øke signalene dine, men hvorfor kaste bort tid og ikke bare si det som det er? 

Anonymkode: 104e7...b0f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for seriøst svar. Han er sjarmerende, varm, musikalsk og utadvendt til tider rundt de han er trygg på. Det har tatt 9 mnd å komme dit vi er nå, der vi har hatt gode samtaler og han uppfordret deler noe av seg selv/hva han har gjort på når vi tilfeldigvis treffes. 

Han har hatt ff, som han også henger med, virker som slike relasjoner er uanstrengte, og det er kvinnene som tar initiativ. Har tenkt hele veien at jeg ikke vil være en av de han bare ligger med, og jeg har ikke løpt etter han siden jeg ser at det er det han opplever ofte. Men kanskje jeg rett og slett bare må bli krystallklar på intensjonen min. Ikke vet jeg. Jeg lever og ånder ikke for horoskop, men når jeg leser hans (og mitt for så vidt) så er det ganske beskrivende. 

TS

Anonymkode: 64684...d4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, du for forte deg før krepsefiske-sesongen er over for i år.😂

Snart ulovelig, vett.

Anbefaler forøvrig makrell i tomat eller fiskeboller for å få dem fanget.

Anonymkode: 22708...986

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for seriøst svar. Han er sjarmerende, varm, musikalsk og utadvendt til tider rundt de han er trygg på. Det har tatt 9 mnd å komme dit vi er nå, der vi har hatt gode samtaler og han uppfordret deler noe av seg selv/hva han har gjort på når vi tilfeldigvis treffes. 

Han har hatt ff, som han også henger med, virker som slike relasjoner er uanstrengte, og det er kvinnene som tar initiativ. Har tenkt hele veien at jeg ikke vil være en av de han bare ligger med, og jeg har ikke løpt etter han siden jeg ser at det er det han opplever ofte. Men kanskje jeg rett og slett bare må bli krystallklar på intensjonen min. Ikke vet jeg. Jeg lever og ånder ikke for horoskop, men når jeg leser hans (og mitt for så vidt) så er det ganske beskrivende. 

TS

Anonymkode: 64684...d4d

Jepp, der har du skallet. Det KAN hende en liten offensiv fra din side kan få han til å trekke seg litt tilbake uten en tydelig avklaring. La han få litt tid, men det kan hende det ikke er gunstig å vente på at han skal ta neste initiativ heller. Dessverre. 

Av nysgjerrighet, hva er ditt stjernetegn?

Anonymkode: 104e7...b0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hadde et forhold med en krepsemann i flere år, og han var en utro drittsekk. 

Anonymkode: 10ca2...a0e

Derfor er alle krepsemenn utro !! 

Anonymkode: 2ed6f...4cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skadede mennesker er utro uansett stjernetegn.

Som kreps selv med krepseekser så kan det hende du ikke har det som skal til for å komme under skallet på denne mannen. Du må være åpen og ærlig fra første stund og vise at du er der hele løpet ut, ellers kan du risikere å bli plassert på avstand på ubestemt tid. Og skal du si noe om hva du føler så gjør det ansikt til ansikt etter noen glass vin og ikke på melding.

Anonymkode: 9caf8...055

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Skadede mennesker er utro uansett stjernetegn.

Som kreps selv med krepseekser så kan det hende du ikke har det som skal til for å komme under skallet på denne mannen. Du må være åpen og ærlig fra første stund og vise at du er der hele løpet ut, ellers kan du risikere å bli plassert på avstand på ubestemt tid. Og skal du si noe om hva du føler så gjør det ansikt til ansikt etter noen glass vin og ikke på melding.

Anonymkode: 9caf8...055

Takk for tips, det er noen andre "hinder" (aldersforskjell, barn, ulik hverdag) som jeg har trengt å tenke godt over, og det har tatt noe tid før jeg faktisk forstod hva disse følelsene var. Har vært singel lenge, og opplevd grovt svik fra eksen min. Nå har tiden gått, vi har blitt venner, har også felles venner (de vi møttes gjennom). Og nå er jeg redd muligheten har gått fra meg med å være vag så lenge. Er også redd for å være ærlig, bli avvist, slik at det gode vennskapet også er kjørt, og at det ikke blir noe av alle de morsomme turene vi har planlagt det kommende året sammen med det andre paret (som vi møttes gjennom). Da står jeg igjen uten noe, og var det da verdt det. Overtenkingen har også fått kost seg, og nesten så jeg tror jeg innbiller meg hele greien, og at han bare ser på meg som en venn. Holder på å bli koko. 

TS

Anonymkode: 64684...d4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

30 minutter siden, AnonymBruker said:

 

Av nysgjerrighet, hva er ditt stjernetegn?

Anonymkode: 104e7...b0f

Jeg er "dessverre" vekt. Vet at det er dårlig kombo, men han har så mange av de kvalitetene jeg håper å finne i en mann, og kjemien mellom oss er til å ta og føle på. 

Jeg kommuniserer via flørt, og har vært tyyyyyydelig på at det er han jeg flørter med, og i min verden er det god nok måte å si "jeg liker deg utrolig godt, og har bare øyne for deg, og nå er det din tur til å ta initiativ så sier jeg JA". Men har begynt å demre for meg at kanskje han bare ikke skjønner dette 🙈😅

Anonymkode: 64684...d4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

...også redd for å være ærlig, bli avvist, slik at det gode vennskapet også er kjørt, og at det ikke blir noe av alle de morsomme turene vi har planlagt det kommende året sammen med det andre paret (som vi møttes gjennom). Da står jeg igjen uten noe, og var det da verdt det. Overtenkingen har også fått kost seg, og nesten så jeg tror jeg innbiller meg hele greien, og at han bare ser på meg som en venn. Holder på å bli koko. 

TS

Anonymkode: 64684...d4d

Dere skal på turer med et annet par, ehm.. for meg høres det ut som han rett og slett har problem med å bestemme for riktig anledning.

Og uansett, om de turene ikke blir noe av, orker du å dra på de turene, gå der og krible av forhåpninger? 

 

Anonymkode: 104e7...b0f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flørting er nok ikke riktige steget annet enn helt i begynnelsen som det virker som om dere er litt forbi. Jeg ville prøvd å slappe av og ta ting som de kommer, hvis dere skal på turer sammen så er det jo god tid for at ting kan utvikle seg og dere blir bedre kjent.

Med tanke på at du er vekten, har dere hatt noe særlig med rolig alenetid?

Anonymkode: 9caf8...055

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 hour ago, AnonymBruker said:

 

Med tanke på at du er vekten, har dere hatt noe særlig med rolig alenetid?

Anonymkode: 9caf8...055

Nei, dårlig med det.. Eller.. Ikke bare oss to. Alltid sammen med andre, utenom 5 minutter her og der om vi møtes tilfeldig. Ellers er det sosiale settinger, ikke alltid men ofte alkohol i bildet. 

Anonymkode: 64684...d4d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

På Sunday, August 11, 2019 den 9.22, AnonymBruker skrev:

Har ikke de høyeste tanker om horoskop sånn dag til dag. Men fødselshoroskop og stjernetegn synes jeg oftere enn ikke kan stemme bra. 

Jeg har forelsket meg i en krepsemann, han er treig, og dette gjør meg usikker på om jeg skal tørre å si hva jeg føler, eller om jeg feiltolker alt og han bare ser på meg som en venn. 

Tips til hvordan flørte og gå frem med en krepsemann? Hvordan blir du når du er tiltrukket av en dame eller småforelsket? 

Vi kommer liksom ikke helt over den kneika der vi er ærlige og ting flyter behagelig. 

Anonymkode: 64684...d4d

Eksisterer det virkelig noen mennesker som tror på slikt sludder og vås??     

Anonymkode: 59eca...bac

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.8.2019 den 14.52, AnonymBruker skrev:

Nei, dårlig med det.. Eller.. Ikke bare oss to. Alltid sammen med andre, utenom 5 minutter her og der om vi møtes tilfeldig. Ellers er det sosiale settinger, ikke alltid men ofte alkohol i bildet. 

Anonymkode: 64684...d4d

Dette er problemet. Få ham på tomannshånd.

Anonymkode: 6640c...db1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...