Gå til innhold

Ønsker mann og barn. Travelt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er 27 år, singel og barnløs. Har vært singel lenge og brukt de to siste årene av og på med en fyr som jeg innerst inne vet at jeg aldri vil kunne få et forhold med. Kjenner mer og mer på det at jeg må komme meg vekk fra han og gå aktivt på leting etter en partner hvis jeg skal få det livet jeg ønsker meg, med barn. Skulle helst hatt barn før jeg fylte 30, men ser vel at det kan bli vanskelig. Ser bare flere og flere i min aldersgruppe rundt meg som gifter seg, får barn 1 og 2 og 3. Føler jeg henger så langt etter og at det begynner å haste for meg.

Har jeg det travelt nå om jeg skal få det livet jeg ønsker? 

Anonymkode: 4e83e...499

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Neida, det har du ikke. Men du kaster jo bort tid med å være med en mann som du ikke ønsker det livet sammen med da. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hei. Jeg er 27 år, singel og barnløs. Har vært singel lenge og brukt de to siste årene av og på med en fyr som jeg innerst inne vet at jeg aldri vil kunne få et forhold med. Kjenner mer og mer på det at jeg må komme meg vekk fra han og gå aktivt på leting etter en partner hvis jeg skal få det livet jeg ønsker meg, med barn. Skulle helst hatt barn før jeg fylte 30, men ser vel at det kan bli vanskelig. Ser bare flere og flere i min aldersgruppe rundt meg som gifter seg, får barn 1 og 2 og 3. Føler jeg henger så langt etter og at det begynner å haste for meg.

Har jeg det travelt nå om jeg skal få det livet jeg ønsker? 

Anonymkode: 4e83e...499

Du begynner vel å få det litt travelt.

Det kan jo være en fordel å være sammen et par år og også bo sammen, før en får barn. Da er du jo fort 30+ før det er aktuelt å prøve å bli gravid.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har det ikke travelt, men du får det travelt med mann og barn.

Anonymkode: 6bd14...dea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har det ikke travelt.

Jeg var 32 med første barn. Venninna mi var 34 og det er mange som er det.

 

Anonymkode: d592f...9ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Demper du litt på kravene dine så får du fort det du ønsker deg. Jeg ser mange "eldre" damer som har mistet muligheten til å danne seg en familie pga kravene dems er for høye. Da ender de opp med kjæledyr i stedet. 

Anonymkode: 0b72d...479

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette går fint. Jeg var singel hele livet til jeg møtte mannen min da jeg var 33. Vi giftet oss nesten to år senere og har siden da prøvd å få barn. Er nå gravid etter 3 år, så det tok litt tid. Men ikke dermed sagt det tar så lang tid for alle andre. Se på Meghan og Harry. Hun er et år yngre en meg. 

Vet ikke hva de andre mener med å senke kravene og jeg vet heller ikke hvilke krav du har. Men personlig ville jeg heller vært singel og barnløs en å være sammen med noen bare for å ha noen. Jeg var singel lenge, men møtte til slutt en jeg går så godt overens med. Vi passer på alle plan. Er glad jeg "ventet". Vil ikke si jeg har høye krav. Han har hverken Sixpack eller James bond utseende. Men for meg er han superkjekk. 

Men er enig i at du må dumpe av og på fyren. Det kan nok hemme deg noe fra å møte andre. 

8 hours ago, Jr.Garcon said:

Du begynner vel å få det litt travelt.

Det kan jo være en fordel å være sammen et par år og også bo sammen, før en får barn. Da er du jo fort 30+ før det er aktuelt å prøve å bli gravid.

Ikke helt enig, jo senere i livet man møter noen. Jo raskere går man gjerne frem. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, AnonymBruker said:

brukt de to siste årene av og på med en fyr som jeg innerst inne vet at jeg aldri vil kunne et forhold med

Hvorfor kan du ikke få et forhold med han? 

Anonymkode: e0fda...698

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har i alle fall ikke tid til duster som ikke vil ha et forhold engang og bør begynne å lete etter en partner som er klar på at han vil ha deg og én familie: NÅ.

Anonymkode: 19c39...009

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kaster bort verdifull tid hvis du holder på med en fyr som du ikke har noen fremtid med. Greit å holde på sånn i starten av 20 årene, men du nærmer deg 30 år med stormskritt og bør avslutte det du har med han for å finne deg en som ønsker en fremtid med deg. Tiden går veldig fort, du skal først finne en fyr du kan tenke deg familie med, deretter helst være sammen noen år og så starte prøvingen for å bli gravid. Det tar tid og ønsker du flere enn et barn er det på tide å finne den rette.

Anonymkode: 65eb9...078

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Demper du litt på kravene dine så får du fort det du ønsker deg. Jeg ser mange "eldre" damer som har mistet muligheten til å danne seg en familie pga kravene dems er for høye. Da ender de opp med kjæledyr i stedet. 

Anonymkode: 0b72d...479

Eller man blir dumpa av kjæresten når det er på tide med barn. 

Anonymkode: 67607...cb1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Palme skrev:

Ikke helt enig, jo senere i livet man møter noen. Jo raskere går man gjerne frem. 

 

Noe som nødvendigvis ikke er så lurt. Tallene på samlivsbrudd er jo skyhøye og de blir neppe noe lavere om en kun har kjent partneren i et par måneder før graviditet og huskjøp. Så det å kunne gi seg selv (ha tid nok) til å bli kjent med partneren over tid, tror jeg er et pluss for de fleste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har det travelt hvis du vil ha barn før du er 30 og gjerne vil kjenne han du får barn med i et par år først. Hvis du ikke MÅ få barn før du er 30 har du det ikke travelt

Anonymkode: ba698...8be

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...