Gå til innhold

Hvor mange timer bruker du hos psykologen?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg må til psykolog og det er ganske dyrt, 2 timer koster litt over 1000kr. Hvor mange timer bruker du hos psykolog? 

Anonymkode: 7c5fa...746

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mener du per gang, eller? Jeg har 45 min avsatt tid, men det hender vi bruker opp til 30 min lengre for å avslutte noen ganger. Betaler ikke ekstra for det. 

Anonymkode: f84ed...ef9

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Mener du per gang, eller? Jeg har 45 min avsatt tid, men det hender vi bruker opp til 30 min lengre for å avslutte noen ganger. Betaler ikke ekstra for det. 

Anonymkode: f84ed...ef9

Jeg er min egen psykolog, har slitt mye i periode.. men har funnet ut av ting selv. Har hatt mere behov for space og mye tid i mitt eget hodet ettersom jeg er innadvent 😊

men hadde jeg hatt behovet så hadde vært vær jævla krone🙂

Anonymkode: c2beb...450

• Liker 1
Skrevet

Så 0

Anonymkode: c2beb...450

Skrevet

Går hos dps. Betaler til egenandelstaket... Det var nådd allerede i februar i år... så det er liksom greit... 😕 

Anonymkode: 39d56...af2

Skrevet

Hvorfor kan du ikke gå til en med avtale da?

Jeg har gått til min psykolog i over tre år nå, men hun har heldigvis avtale så jeg betaler kun til frikortgrensen!

Anonymkode: 96702...bb3

Skrevet

Jeg går til en med offentlig avtale. Har time 1 gang i uka. Betaler 365 (? ca, husker ikke eksakt) kroner per time fram til egenandelsgrensen er nådd. Deretter gratis. Siden jeg er kronisk syk har jeg mange andre avtaler i helsevesenet også, så frikortet fikk jeg i februar. 

Før jeg fikk min faste psykolog gikk jeg til en privatpraktiserende og betalte ca 1000 kroner for 50 minutter. Hadde ikke råd til å gå dit mer enn 1 gang per måned. 

Anonymkode: f67ce...084

Skrevet

Ville heller valgt en med avtale.

Til spørsmålet går jeg alt fra hver dag til en gang i måneden. Betaler 0.

Anonymkode: c6cd2...53a

Skrevet

Går til privat med avtale. Betalte rundt 350 timen til jeg fikk frikort, i februar/mars. Har to avtaler i uken på 1-2,5 time per gang, så jeg når frikortgrensa tidlig. 

Anonymkode: ae6e9...877

Skrevet

Har vært 9 ganger i år og en i desember i fjor. Skal egentlig være annenhver uke, men pga ferier og fridager blir det litt sjeldnere, og de har avlyst 2-3 ganger pga sykdom.

DPS så nådde frikortgrensen i juni.

Anonymkode: 0beb1...a49

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...