Gå til innhold

Ikke lyst på mannen lenger


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja det er trist men sant.

 

Det er snart ikke en ting som tenner meg med han. Han har liten erfaring med damer og vet ikke hva han skal gjøre i det hele tatt. Haff! Vi har ikke barn sammen, men ønsker oss før eggene tørker. Har særkullsbarn begge to.

Ellers er mannen snill og trofast aldri tull med noe som helst. Han er flink i huset, flink med penger og en å stole på. Men sexen er lik null. 

Merker at jeg får lyst til å sjekke ut om jeg tenner på andre eller om det bare er han. Skal ikke gjøre det Men får lyst!!!

Anonymkode: 573b1...a33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjenner veldig på det samme selv. Vi har barn da. Men jeg merker at jo lengre vi er sammen, jo mindre tenner han meg. Han er rett og slett ikke god nok eller aktiv nok i senga for min del. For lite erfaren og for lite villig til å lære. Jeg tror virkelig ikke utroskap har noe for seg, det kan bare skape mer problemer enn dere i utgangspunktet har. 

Anonymkode: 1c6db...2ce

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trodde det sto, ikke lyst på menn lenger😂 så ikke at det sto mannen😬 beklager ♥️

Anonymkode: 4187d...093

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kjenner veldig på det samme selv. Vi har barn da. Men jeg merker at jo lengre vi er sammen, jo mindre tenner han meg. Han er rett og slett ikke god nok eller aktiv nok i senga for min del. For lite erfaren og for lite villig til å lære. Jeg tror virkelig ikke utroskap har noe for seg, det kan bare skape mer problemer enn dere i utgangspunktet har. 

Anonymkode: 1c6db...2ce

Turn off for min del!  

Hvorfor ha sex hvis det ikke går begge veier? Hadde vært null sex for min del... 

Anonymkode: 39c7c...bb3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS her

 

Jeg kunne tenkt meg å dra på sånn VIP klubb med han for å se om det er noe som kan sette det hele i gang igjen. Jeg er veldig seksuell av meg og trenger sex sånn seriøst. Men ikke vaniljesex uten forspill. Det blir for platt for min del. Takk for gode tips! Artig forslag fra han som meldte seg frivillig til å teste ut min tese ;)))

Anonymkode: 573b1...a33

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

58 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja det er trist men sant.

 

Det er snart ikke en ting som tenner meg med han. Han har liten erfaring med damer og vet ikke hva han skal gjøre i det hele tatt. Haff! Vi har ikke barn sammen, men ønsker oss før eggene tørker. Har særkullsbarn begge to.

Ellers er mannen snill og trofast aldri tull med noe som helst. Han er flink i huset, flink med penger og en å stole på. Men sexen er lik null. 

Merker at jeg får lyst til å sjekke ut om jeg tenner på andre eller om det bare er han. Skal ikke gjøre det Men får lyst!!!

Anonymkode: 573b1...a33

Det ser ut som barn med han er en dårlig ide med mindre dere får opp kommunikasjonen til et levelig nivå.

Snakk sammen og legg en plan.

Det kan tenkes at du ikke fungerer og tenner skikkelig pga hormonprevensjon.

Det kan tenkes at han fungerer litt for slapt pga lite trening/testosteron.

Allikevel, hovednøkkelen er sannsynligvis kommunikasjon. Fullt mulig at dere kan ha nytte av profesjonell hjelp/samlivskurs.

Endret av I Grosny
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...