Ybbob Skrevet 10. august 2019 #1 Del Skrevet 10. august 2019 (endret) Jeg begynte for noen år siden å brodere på en julestrømpe jeg kjøpte på AliExpress, det sto at det skulle følge med instrukser og da trodde jeg det var hvordan sy den til en strømpe. Men det var det da ikke og nå er jeg snart ferdig, men jeg vet ikke hvordan jeg skal sy den sammen sånn at jeg får en strømpe. Jeg har sydd litt før, men aldri noe sånt som dette, og det har tatt meg så lang tid å lage at jeg nesten er redd for å gjøre noe feil når jeg syr. Jeg har prøvd å se om jeg kunne finne noen tips på YouTube eller andre steder på nettet om hvordan jeg skal gjøre det, men jeg har ikke klart å finne noe. Så jeg lurer på om det er noen her som har sydd en sånn julestrømpe selv som kan hjelpe meg eller vet om det finnes en veiledning jeg kan gå etter. Hjelp settes utrolig stor pris på! Endret 10. august 2019 av Ybbob Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ybbob Skrevet 12. august 2019 Forfatter #2 Del Skrevet 12. august 2019 Ingen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2019 #3 Del Skrevet 12. august 2019 Legg framsiden og baksiden med broderiet mot hverandre. Så syr du langs kanten utenom på toppen. Regner med du kan sy for hånd eller med maskin. Når du har sydd rundt kanten vrenger du sokken så broderiet vises. Brett så en liten kant i toppen av sokken så du skjuler den rå kanten. Sy ned med usynlig søm (søk på google). Hvis du er usikker på hvordan du gjør det. Så klipp ut en tilsvarende sokk av stoff du ikke er redd for eller en gammel t-skjorte. Da får du øvd deg før du begynner å sy på den fine julestrømpen. Anonymkode: 121cd...c36 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå