Gå til innhold

Klær som fremhever/avslører


Husmor2

Anbefalte innlegg

Jeg har de siste åra prøvd å endre min klesstil fra det konservative til det mer lekne, spesielt med tanke på oventil.  Det handler ikke om helt transparente klær, men topper/gensere som fremhever, kanskje avslører en hel del av mine bryster, enten utringa eller litt tettsittende - gjerne da uten bh under. Lyser farger har erfaringsmessig best effekt.

Det trenger ikke være noe mer spennende steder enn feks på kjøpesentre. Har lagt merke til en del blikk, også fra yngre, selv om jeg har passert 50. Har også merka at noen «følger litt etter meg» i butikker, kanskje for å se nærme etter (?) Det å bli kikka på slik gjør selvsagt noe med meg, rent erotisk.

Det jeg egentlig håper å få svar på her, er om dette er noe dere gutter/menn synes er pirrende, eller om det bare er sært. Denne lille leken i det offentlige, dog innen rimelighetens grenser, gir både meg og minn mann mye nytelse i hverdagen.

 

 

Endret av Husmor2
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det er veldig spennende. Traff en dame på tur her forleden dag og hun hadde kledd seg veldig spennede 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Husmor2 skrev:

Jeg har de siste åra prøvd å endre min klesstil fra det konservative til det mer lekne, spesielt med tanke på oventil.  Det handler ikke om helt transparente klær, men topper/gensere som fremhever, kanskje avslører en hel del av mine bryster, enten utringa eller litt tettsittende - gjerne da uten bh under. Lyser farger har erfaringsmessig best effekt.

Hadde kona mi gått med på dette hadde jeg blitt veldig fornøyd. Utringning eller gjennomsiktig topp eller andre måter å vise frem at hun ikkje hadde på seg bh tenner meg veldig. Det at andre menn ser for seg kona mi naken, men at det kun er jeg som faktisk får både se og nyte henne naken.

Anonymkode: b9e04...f08

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner en pen dame på ca 70 år med flotte former, hun forteller at yngre menn kan glo på brystpartiet ved tynn bekledning eller utringning...så det virker ikke som alderen har noen betydning eller er en hindring for menn og deres blikk når det gjelder utfordrende bekledning ...forstå det den som kan.

Anonymkode: 99960...167

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Husmor2 skrev:

Jeg har de siste åra prøvd å endre min klesstil fra det konservative til det mer lekne, spesielt med tanke på oventil.  Det handler ikke om helt transparente klær, men topper/gensere som fremhever, kanskje avslører en hel del av mine bryster, enten utringa eller litt tettsittende - gjerne da uten bh under. Lyser farger har erfaringsmessig best effekt.

Det trenger ikke være noe mer spennende steder enn feks på kjøpesentre. Har lagt merke til en del blikk, også fra yngre, selv om jeg har passert 50. Har også merka at noen «følger litt etter meg» i butikker, kanskje for å se nærme etter (?) Det å bli kikka på slik gjør selvsagt noe med meg, rent erotisk.

Det jeg egentlig håper å få svar på her, er om dette er noe dere gutter/menn synes er pirrende, eller om det bare er sært. Denne lille leken i det offentlige, dog innen rimelighetens grenser, gir både meg og minn mann mye nytelse i hverdagen.

 

EA73B232-FECD-4957-B7F4-06D0F6478ADD.jpeg

Dette ble bare rart ja. Veldig harry. 

Anonymkode: b960b...23d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonym Bruker
10 timer siden, Husmor2 skrev:

Jeg har de siste åra prøvd å endre min klesstil fra det konservative til det mer lekne, spesielt med tanke på oventil.  Det handler ikke om helt transparente klær, men topper/gensere som fremhever, kanskje avslører en hel del av mine bryster, enten utringa eller litt tettsittende - gjerne da uten bh under. Lyser farger har erfaringsmessig best effekt.

Det trenger ikke være noe mer spennende steder enn feks på kjøpesentre. Har lagt merke til en del blikk, også fra yngre, selv om jeg har passert 50. Har også merka at noen «følger litt etter meg» i butikker, kanskje for å se nærme etter (?) Det å bli kikka på slik gjør selvsagt noe med meg, rent erotisk.

Det jeg egentlig håper å få svar på her, er om dette er noe dere gutter/menn synes er pirrende, eller om det bare er sært. Denne lille leken i det offentlige, dog innen rimelighetens grenser, gir både meg og minn mann mye nytelse i hverdagen.

 

EA73B232-FECD-4957-B7F4-06D0F6478ADD.jpeg

Ingen tvil om at bekledningen blir ofte eit   blikkfang.     Brystene er ofte facinerende å se på  hos kvinnfolka. 

Endret av Anonym Bruker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker sånt, alder ingen betydning... Alltid fint å skimte noe "ulovlig". Synes det nesten er kulere når godt voksne gjør det enn de unge.

Bildet var forresten veldig sexy og fint. Jeg hadde smutittet ;)

Anonymkode: 297cb...510

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at menn glaner, hvis du går sånn på kjøpesenter etc. sånn. Ser ut som du har flott kropp, men toppen passer nok bedre hjemme eller til nød på et lite intimt selskap med frigjorte venner 🙊

Dette blir bare veldig harry og lite classy.

Så har det faktisk litt med alder å gjøre. Utrolig kult at modne damer byr på seg selv og har selvtillit, men når det vipper over til desperat og harry så er blir det bare patetisk. 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DEN NAKNE GARTNER
22 timer siden, Husmor2 skrev:

Jeg har de siste åra prøvd å endre min klesstil fra det konservative til det mer lekne, spesielt med tanke på oventil.  Det handler ikke om helt transparente klær, men topper/gensere som fremhever, kanskje avslører en hel del av mine bryster, enten utringa eller litt tettsittende - gjerne da uten bh under. Lyser farger har erfaringsmessig best effekt.

Det trenger ikke være noe mer spennende steder enn feks på kjøpesentre. Har lagt merke til en del blikk, også fra yngre, selv om jeg har passert 50. Har også merka at noen «følger litt etter meg» i butikker, kanskje for å se nærme etter (?) Det å bli kikka på slik gjør selvsagt noe med meg, rent erotisk.

Det jeg egentlig håper å få svar på her, er om dette er noe dere gutter/menn synes er pirrende, eller om det bare er sært. Denne lille leken i det offentlige, dog innen rimelighetens grenser, gir både meg og minn mann mye nytelse i hverdagen.

 

EA73B232-FECD-4957-B7F4-06D0F6478ADD.jpeg

Jeg liker når mennesker er seg selv. Man er jo et seksuelt vesen også i hverdagen - uten at det betyr at man fremstår som det ene eller andre. Som mann setter jeg pris på de små gledene i hverdagen, som for eksempel en kvinne som viser bittelitt av seg selv. Det er hyggelig å oppleve. Fortsett med det om du liker det selv. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest DEN NAKNE GARTNER
4 timer siden, Jenny77 skrev:

Skjønner godt at menn glaner, hvis du går sånn på kjøpesenter etc. sånn. Ser ut som du har flott kropp, men toppen passer nok bedre hjemme eller til nød på et lite intimt selskap med frigjorte venner 🙊

Dette blir bare veldig harry og lite classy.

Så har det faktisk litt med alder å gjøre. Utrolig kult at modne damer byr på seg selv og har selvtillit, men når det vipper over til desperat og harry så er blir det bare patetisk. 

 

Merkelig at seksualitet og kropp har øvre aldersgrenser. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666
5 timer siden, Jenny77 skrev:

Skjønner godt at menn glaner, hvis du går sånn på kjøpesenter etc. sånn. Ser ut som du har flott kropp, men toppen passer nok bedre hjemme eller til nød på et lite intimt selskap med frigjorte venner 🙊

Dette blir bare veldig harry og lite classy.

Så har det faktisk litt med alder å gjøre. Utrolig kult at modne damer byr på seg selv og har selvtillit, men når det vipper over til desperat og harry så er blir det bare patetisk. 

 

Stramme sosiale rammer du legger her.

Jeg setter pris på folk som bjudar på, og tolker ikke automatisk desperasjon inn i dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, DEN NAKNE GARTNER skrev:

Merkelig at seksualitet og kropp har øvre aldersgrenser. 

Seksualitet og kropp har ingen øvre aldersgrense. Det er vel heller stilen jeg mener blir litt harry her.  Dyp utringning går helt greit det, det kan absolutt være sexy, men da hvis man kler seg i en kul kjole feks. (Og uten at brystvorter synes igjennom ).

Denne stilen her, med poliestertopp, dyp utringning OG brystvortene synes, blir litt litt harry., synes jeg. Her kommer muligens alder inn, på en 18-åringen hadde det kanskje gått på ett vis. 

Min menig :) Dama her ser absolutt flott ut ellers !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, Alterego666 skrev:

Stramme sosiale rammer du legger her.

Jeg setter pris på folk som bjudar på, og tolker ikke automatisk desperasjon inn i dette. 

Ok, koker nok ned til at vi har ulik stil, hun og jeg. Kan godt kle meg utringet og sexy jeg også, men kunne aldri spradet rundt på et kjøpesenter uten bh med stive brystvorter i den toppen 🙊  

Liker også at folk bjudar på, som du sier 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...