Gå til innhold

Jeg søker den perfekte tekopp.

Fremhevede innlegg

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Noen som vet om gjennomsiktige sånn man ser fargen og ikke slik at koppen sprekker? finnes det?

Anonymkode: c7ce9...41b

Bistro glass med dobbel vegg og hank 2-pakn.
Slike?

Anonymkode: 297dd...35d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker de jeg har, Taika fra Iittala. Nå kan man vel bli sjøsjuk av å se direkte på dette mønsteret, men jeg liker det, så det er smak og behag (pluss at det matcher det ensfarga serviset mitt). :)

Denne koppen syns jeg også er veldig god, stødig og stabil å holde selv med relativt små hender, noe jeg syns kan være litt tricky med kopper som er lavere og videre. Dette er viktig for meg siden jeg ofte diller med mye annet rart i tillegg når jeg drikker te, som involverer bøker og garn som helst ikke skal dynkes i te. 

Link

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Bistro glass med dobbel vegg og hank 2-pakn.
Slike?

Ja, noe sånt! Men er disse beregnet for te?

Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, noe sånt! Men er disse beregnet for te?

Nja, det stod kaffekopp i beskrivelsen. Er det forskjell på sånt?

• Liker 1
Skrevet

Min favorittkopp. Stor, stødig, brenner ikke på fingrene, tåler utallige maskinvask, plass til flere fingre i hanken og Tigergutt. Kan man ønske mer? 

3F88D9B6-EE03-4E24-B376-16026342DC65.png

Anonymkode: 35a45...b75

• Liker 2
Skrevet

Som en annen har anbefalt tidligere i tråden, Sarah Reed har perfekte tekopper. Jeg har en med roser og jordbær og elsker den.

• Liker 1
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

:Nikke: Jeg kom inn hit for å foreslå Dunoon - veldig gode kopper! Selv liker jeg best fasongene Lomond og Cairngorm: https://www.temptationgifts.com/gifts-by-department/home-garden/mugs?brand=dunoon&dunoon_shape=cairngorm-lomond 

Anonymkode: c00e3...340

Min personlige favoritt er Suffolk :) 

Har 6 stk m/fugler (alle ulike). Tre vist her på øverste linje: https://www.temptationgifts.com/catalogsearch/result/?dunoon_shape=65&q=donoon+hedgerow

- og tekanne :blush:

Anonymkode: 0b9eb...c43

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Søgni skrev:

Jeg liker de jeg har, Taika fra Iittala. Nå kan man vel bli sjøsjuk av å se direkte på dette mønsteret, men jeg liker det, så det er smak og behag (pluss at det matcher det ensfarga serviset mitt). :)

Denne koppen syns jeg også er veldig god, stødig og stabil å holde selv med relativt små hender, noe jeg syns kan være litt tricky med kopper som er lavere og videre. Dette er viktig for meg siden jeg ofte diller med mye annet rart i tillegg når jeg drikker te, som involverer bøker og garn som helst ikke skal dynkes i te. 

Link

Jeg forstår hva du mener med sjøsjuk. 🤢

Anonymkode: 17c2e...706

Skrevet
14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Noen som vet om gjennomsiktige sånn man ser fargen og ikke slik at koppen sprekker? finnes det?

Bodum har: https://www.nordicnest.no/merkevarer/bodum/yo-yo-tekopp-med-sil/?variantId=22066-04&currency=NOK&countryCode=NO&gclid=Cj0KCQjwy97qBRDoARIsAITONTL-JsJ-taFRtcxFcXHZpRhJ4tf0aEWkyorqH2PF4M9iblJS8VI4CpoaAjQPEALw_wcB

Eller Whittard, somjeg la inn bilde av tidligere i tråden. 

Anonymkode: 270f9...845

Skrevet (endret)
På 10.8.2019 den 14.39, AnonymBruker skrev:

Den beste tekoppen jeg noen gang har hatt er fra europris. Kjøpte den i sommer fordi jeg likte fargen, nå har jeg 8 stykker fordi jeg ikke vil risikere å stå uten koppen hvis en knuser. Heldigvis, for nå finner jeg den ikke på nettsiden så det må ha vært en sesongvare. Det viktigste er at koppen går i mikroen, spesielt om den er stor. Sånn at du kan varme opp igjen vannet når det blir kaldt. 

Anonymkode: 0945f...93c

Kan du legge ut et bilde av koppen? Ble nysgjerrig og vil sjekke om min Europris har noen igjen.. 🙊

Endret av Eske
Skrevet

0.3 L er helt perfekt til te, synes jeg. Med større kopper blir jo teen kald før jeg er kommet halvveis. Jeg liker teen min rykende varm. Det skal heller ikke være for vide kopper - da damper all varmen for fort ut.

Jeg synes Wrendale krus er veldig gode (0.3 L):Bilderesultat for wrendale mug

Anonymkode: 0f06c...9de

Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Min favorittkopp. Stor, stødig, brenner ikke på fingrene, tåler utallige maskinvask, plass til flere fingre i hanken og Tigergutt. Kan man ønske mer? 

3F88D9B6-EE03-4E24-B376-16026342DC65.png

Anonymkode: 35a45...b75

Tigergutt gul og svart han er så RÅ RÅ RÅ  DØDSRÅ DØDSRÅ 😂😂

Anonymkode: 21dc3...6b6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...