Gå til innhold

Voksne kvinner på Tinder

Fremhevede innlegg

Skrevet

Godt voksen? Det er man ikke før etter man har passert minst 55 år altså!😅

Vel, jeg er 42 og har ikke hatt problem med å få matcher på både Tinder og sukker, det selv med ganske begrenset avstandsområde (har barn og er overhodet ikke flyttbar så må finne noen i nærområdet), og det faktum at jeg aldri sveiper til høyre på menn som ikke har tekst i profilen sin, noe som utelukker veldig mange. Det jeg dog HAR erfart er at menn i begynnelsen av 40-årene (eller mulig det gjelder menn generelt) gjerne søker etter kvinner som er en del år yngre enn seg selv, så jeg får mest matcher med menn som er helt i den øvre aldersgrensen jeg har satt (46-47 år). har ellers erfart fra bl.a. Møteplassen der jeg ikke har satt noen aldersgrense at det fort slenger en del interesse fra yngre menn (gjerne i 20-årene), men da er det ingen tvil om at de er ute etter sex. Jeg finnes ikke interessert i menn på den alderen på noen måte.

Ellers møter man både seriøst og useriøst begge steder. En på sukker mente jeg var for Needy etter at jeg i 3. melding nevnte at jeg kun var ute etter varig, seriøst forhold.🙄:fnise: Må innrømme at jeg blir mer irritert og skuffet av å møte på sånne menn på Sukker enn på Tinder, da jeg ser på Sukker som hakket mer seriøst.

møtte en på Tinder for 2 år siden som resulterte i et forhold på litt over et år. nå dater jeg en jeg har møtt på sukker, og det virker faktisk veldig lovende (les: jeg er i ferd med å falle hodestups for han, og har absolutt inntrykk av at det samme gjelder for han...), men vi får se hvordan det går. Han er faktisk like gammel som meg, så han er et unntak fra regelen.😉

Når det gjelder det å ta kontakt så har ikke jeg noe problem med å ta kontakt med menn,  spesielt ikke på Tinder da jeg tenker at match betyr en viss interesse i alle fall. Om matchen kommer på mitt sveip så tar jeg kontakt. Men det er jo ikke alle menn som gidder å svare. og merker jeg ingen særlig interesse der, eller de kun virker interessert i sex så ryker de fort ut. Mennene er nødt til å være litt på, vise skikkelig interesse for at jeg skal gidde å møte dem.

Anonymkode: 6b990...485

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man forskyver alltid synet på alder oppover jo eldre man selv blir. Godt voksen og midt i livet det er man fra 40 +  Og fra 45-52 er det vanlig å komme i overgangs alder så da går man over i de "eldres rekke."

Anonymkode: f1b08...1f6

Skrevet

Så alle over 45 er eldre mennesker? 

Anonymkode: 0bdb7...e8d

Skrevet

Man er jo strengt talt voksen fra man er ferdig med tenårene, altså fra man er 20 år... Med godt voksen mente jeg over 40. Man er en av de eldre når man er over 60 er min mening.

Men uansett: Grunnen til spesifikasjonen i alder var fordi jeg tror dating er annerledes for dem over 40 enn dem under. 

Jeg skal møte en fra Tinder i morgen da! Krysser fingre for at det blir et bra møte og at vi kan treffes litt framover.

ts

Anonymkode: a24ab...d8a

Skrevet

Lykke til på date!🙂

Date på meg også i dag. Første "hverdaguke" vi har sammen etter at vi begynte å date rett før ferien. Tidligere erfaringer viser at det er nå man får se mer av personen slik han/hun er, så må innrømme at jeg er ganske spent.😅

Jeg syns egentlig ikke dating er så annerledes selv om jeg har passert 40. Følelsene og usikkerheten er akkurat det samme, føler meg stadig som en fjortis jeg.😂 Spesielt når forelskelsen kommer. Forskjellen ligger i at man nå har barn man må hensynta, noe som gjør det hele litt mer krevende. Man er mye mindre fleksibel, og en ny partner må passe inne i et liv som allerede er etablert mer enn at man finnet ut av ting sammen på veien. Det er enda viktigere at man er på samme sted i livet.

Anonymkode: 6b990...485

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...