AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 #1 Skrevet 10. august 2019 Jeg ville tro dette er placebo men termometeret lyver ikke. På hvilken måte kan ost gi feber, sinne, selvtilitt og søvnløshet? Anonymkode: aabc8...984
AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 #2 Skrevet 10. august 2019 Ost er generelt en merkelig ting å spise, så jeg vil tro det kan gi alt det der med unntak av selvtillit. Anonymkode: c02d1...b59 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 #4 Skrevet 10. august 2019 Høres ut som allergisk reaksjon Anonymkode: f6f98...8db
AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 #5 Skrevet 10. august 2019 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Listeria? Anonymkode: fe5a9...7a2 Haha hadde tatt seg ut hvis all ost var listeria infisert. 52 minutter siden, AnonymBruker skrev: Høres ut som allergisk reaksjon Anonymkode: f6f98...8db Jeg har ingen allergier, har blitt testet for det meste inkludert myse, egg, gluten og laktoseintoleranse. Anonymkode: aabc8...984
Jadzia Skrevet 10. august 2019 #6 Skrevet 10. august 2019 Du kan fremdeles ha en intoleranse mot melkeproteiner. Det er det ingen tester for hos fastlegen. Det finnes noen private som tilbyr, som eu biotek eller york test. Alternativt, kan du kutte ut alt av melkeprodukter i 40 dager, for så å prøve igjen og se om det kommer tilbake. Jeg får sterke reaksjoner både fysisk og psykisk på melkeproteiner, men har ingen akutt allergisk reaksjon, som er det eneste de tester for hos legen.
AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 #8 Skrevet 10. august 2019 Gratulerer med en av de beste overskriftene her inne. Litt mer innsats neste gang, og du når Kvinneguidens Hall of Fame: http://www.nattogdag.no/2014/09/kvinneguidenguiden-det-beste-tradene-pa-hele-norges-favorittforum/ Anonymkode: f0b3a...ab7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå