Gå til innhold

Hvorfor misunne pene kvinner?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det er fordeler og ulemper med det meste, også skjønnhet. Misunnelse er en av ulempene, men det er så mange fordeler at det fint veier opp for det. Kidnapping, det var nytt. Det har jeg aldri tenkt på, men kanskje. Tror de rike er langt mer utsatte da, og da er utseendet likegyldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja er absolutt INGEN fordeler med å være attraktiv som kvinne, menn står og sikler etter sex og er kun opptatt av det, og kvinner baksnakker deg på det verste pga misunnelse og sjalusi, i tillegg må du bevise dobbelt så mye i f.eks jobbsammenheng, at du faktisk kan noe utover å bare være et objekt med pent utseende..

Så ja, hadde jeg fått valgt selv, hadde jeg valgt å være gjennomsnittlig, ikke mer enn det..

Anonymkode: f8727...701

Tull. En er mer enn utseende. Trenger overhodet ikke bevise mer i jobbsammenheng. 

Men ja. En kan bli mislikt og baksnakket av andre kvinner. Det er sant. Ser jo bare her inne det. Skjønte aldri hvorfor en spesiell bruker fikk så mye dritt mot seg. Men så registrerte jeg at hun er veldig vakker. Så da skjønte jeg. Men hun er tøff og blåser i kritikk. Hun er et ideal for meg her inne. De misunnelige derimot... uff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

48 minutter siden, SoWhat? skrev:

Hvor står det at menn er idioter her? Alle har sine greier. Dette handlet om at Ts syns synd på pene mennesker. Tror ikke jeg skjønner hvordan du tolket dette? 

TS her, jeg mener bare at jeg ikke helt forstår hvorfor folk blir så grusomt misunnelig på pene mennesker, til de grader at de begynner å hate de osv.

Anonymkode: d3a80...8db

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, SoWhat? skrev:

Overgrep og..  kidnappelser? Eh... hvor bor du som oppfatter dette som stor risiko for attraktive damer?  

Selvom det er relativt trygt i Norge, er det mange steder i verden hvor dette dessverre er tilfellet.

 

Anonymkode: d3a80...8db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, hind skrev:

Det er fordeler og ulemper med det meste, også skjønnhet. Misunnelse er en av ulempene, men det er så mange fordeler at det fint veier opp for det. Kidnapping, det var nytt. Det har jeg aldri tenkt på, men kanskje. Tror de rike er langt mer utsatte da, og da er utseendet likegyldig.

Det er ikke noe nytt, det er bare å lese statistikken.

Ja såklart er det ulemper og fordeler med alt, men jeg foretrekker likevel å være trygg.

Anonymkode: d3a80...8db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, SoWhat? said:

Tull. En er mer enn utseende. Trenger overhodet ikke bevise mer i jobbsammenheng. 

Men ja. En kan bli mislikt og baksnakket av andre kvinner. Det er sant. Ser jo bare her inne det. Skjønte aldri hvorfor en spesiell bruker fikk så mye dritt mot seg. Men så registrerte jeg at hun er veldig vakker. Så da skjønte jeg. Men hun er tøff og blåser i kritikk. Hun er et ideal for meg her inne. De misunnelige derimot... uff

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

27 minutter siden, SoWhat? skrev:

Tull. En er mer enn utseende. Trenger overhodet ikke bevise mer i jobbsammenheng. 

Men ja. En kan bli mislikt og baksnakket av andre kvinner. Det er sant. Ser jo bare her inne det. Skjønte aldri hvorfor en spesiell bruker fikk så mye dritt mot seg. Men så registrerte jeg at hun er veldig vakker. Så da skjønte jeg. Men hun er tøff og blåser i kritikk. Hun er et ideal for meg her inne. De misunnelige derimot... uff

 Har ikke hørt noe om det, de fleste har ikke profilbilder så da ser man jo ikke personen uansett.

Grunnen til at mange misliker pene kvinner tror jeg har noe med at de er redd for de skal stikke av med mannen deres, det er ihvertfall det jeg får inntrykk av.

 

 

Anonymkode: d3a80...8db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

 Har ikke hørt noe om det, de fleste har ikke profilbilder så da ser man jo ikke personen uansett.

Grunnen til at mange misliker pene kvinner tror jeg har noe med at de er redd for de skal stikke av med mannen deres, det er ihvertfall det jeg får inntrykk av.

 

 

Anonymkode: d3a80...8db

Ja samme her!! Kvinner i forhold er livredde for at pene kvinner skal stikke av med mannen deres..

Endret av NoMore
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 Har ikke hørt noe om det, de fleste har ikke profilbilder så da ser man jo ikke personen uansett.

Grunnen til at mange misliker pene kvinner tror jeg har noe med at de er redd for de skal stikke av med mannen deres, det er ihvertfall det jeg får inntrykk av.

 

 

Anonymkode: d3a80...8db

Vet ikke det. Pene kan bli oppfattet som en trussel dog. Men det handler også litt om hvordan en er som person. 

Det er kvinner som kun har "selvtillit" pga utseendet. De kan dermed spille nye på det. De fleste som "pynter" på utseendet vil ha bekreftelse på det. Syns det er trist. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke å synes synd på dem siden jeg tenker at de har det veldig lett og får mye gratis ved å være pen.

Jeg er nok misunnelig fordi de får så mye gratis, de blir behandlet bedre kun fordi de er pene og ja, jeg tenker egentlig at de har det lettere.

Mulig det er mine fordommer som snakker, men tror ikke det er helt usant. Selv er jeg ganske gjennomsnittlig og hele livet har det vært fokus på å være pen. Så jeg har kjent en del på at jeg ikke er det. Tenker også at det ikke er vits i å tenke at en mann vil være fornøyd med meg når det er så mange pene kvinner rundt. Skrudd tankegang kanskje, men utseendet ser ut til å bety mer enn noe annet for mange menn.

Anonymkode: f83c8...6e9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å være pen har sine fordeler, men jeg blir aldri vant til skepsisen jeg opplever fra mange kvinner.   

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...