Gå til innhold

Post et bilde av magen din😉

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette er noe av det mest sexy jeg har sett 😍 Og det håret ❤️ Er du singel? (Og liker menn)

Anonymkode: d50fd...9ba

Det er nok akkurat derfor kvinner poster i disse trådene, for å finne fremmede menn på nett 🙄🙄🙄

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Spoiler

dadbag-magvaska-1.jpg

Anonymkode: 83533...349

• Liker 4
Skrevet

Ingen 100+/BBW-damer som vil vise magen sin da? 😘

Anonymkode: 984f8...b32

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ingen 100+/BBW-damer som vil vise magen sin da? 😘

Jo 😛 

• Liker 1
Skrevet

Sånn ser jeg ut. Litt strekkmerker etter tvillingene, men de har lysnet fint så det er ikke noe jeg tenker så mye over.

3F16EA73-698A-4F38-A132-9969F45BBD27.jpeg

Anonymkode: f961f...885

• Liker 5
Skrevet

M.jpg

• Liker 5
Skrevet

57560273-0FCE-4A55-85FA-9A6C2CDFDF65.jpeg

Anonymkode: c3612...4b4

• Liker 4
Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Joa. Mulig hun er temmelig flat, så bare ikke ut slik på bildet hennes. 

Anonymkode: 5854a...e66

Magen kan godt være helt flat selv om det ikke ser sånn ut når man ligger på siden. Der avhenger inntrykket av magemuskler som holder alt på plass. Faktisk kan de uten magemuskler ha flatere mage når de står oppreist enn de med mye magemuskler - og så ser det motsatt ut når de ligger på siden.

Anonymkode: be938...bc7

Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

57560273-0FCE-4A55-85FA-9A6C2CDFDF65.jpeg

Anonymkode: c3612...4b4

Det var veldig mye fint her i tråden. Folk ser strålende ut! Høyt nivå her inne, altså. Alle fortjener egentlig å få høre hvor flott dem er, men det roter bare tråden. Når jeg da først velger å skrive innlegg her, så kunne jeg ikke dy meg å sitere noe av det flotteste jeg har sett ever 😍

Anonymkode: 70152...d9d

• Liker 1
Skrevet

Tråden stenges etter oppdatering av reglene:

Sitat

* Seksualisert innhold. Dette kan bli fjernet. Vi aksepterer ikke deling av bilder med seksualisert innhold eller bilder av intime kroppsdeler. Vi aksepterer heller ikke at man deler bilder av andre. Moderatorteamet kan når som helst fjerne innhold som oppleves som at det bryter med disse retningslinjene, uten forvarsel.

Edie, adm.

• Liker 1
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...