gammelt nytt Skrevet 9. august 2019 #1 Skrevet 9. august 2019 Dyr kan lide og føle andre mennesker er som deg, de føler som deg, om du vokste opp som de ville du vært som de du er beskyttet, vi sier ikke hva vi mener fordi vi vet du ikke tåler det
SoWhat? Skrevet 9. august 2019 #2 Skrevet 9. august 2019 Feil. Jeg er nok et "utskudd" ifh til de jeg vokste opp med. Jeg skulle ønske at folk forsto mer av at om en får kritikk eller er uenige, så betyr det ikke at en misliker vedkommende! 1
AnonymBruker Skrevet 9. august 2019 #3 Skrevet 9. august 2019 10 minutter siden, gammelt nytt skrev: Dyr kan lide og føle andre mennesker er som deg, de føler som deg, om du vokste opp som de ville du vært som de du er beskyttet, vi sier ikke hva vi mener fordi vi vet du ikke tåler det Hvordan henger hi sammen med emnetittelen her? Jeg henger ikke helt med. Hva jeg skulle ønske andre forstod på nettet? Jo, at man ikke tuller med alvorlig sykdom/kreft, død og andre seriøse ting man bare ikke tuller med. Jeg synes og folk skal holde seg for god til å opprette alle disse tulle trådene som florerer her inne på forumet for tiden. Anonymkode: e5861...4e2 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå