AnonymBruker Skrevet 9. august 2019 #1 Skrevet 9. august 2019 Heihei! Har de siste dagene hatt ekstremt vondt i brystvortene. Bare brystvortene, ikke puppene. Det er skikkelig vondt når jeg kommer borti de, de er ikke ømme - men smertefullt vonde. Jeg går ikke på prevensjon, har svært uregelmessig syklus, de pleier å vare i 30-50 dager. Er nå på dag 30, men er usikker på om jeg har hatt eggløsning enda. Har hatt sex jevnt og trutt. Noen som har opplevd det samme eller som vet hva det kan være? Har aldri opplevd det før. Anonymkode: 9dbf3...355
AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 #3 Skrevet 10. august 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Gravid? Anonymkode: 26eee...fde Tror ikke det. Og vet uansett ikke når jeg kan ta en graviditetstest..? Brystvortene mine er også veldig harde. Ikke stive, men harde når jeg klemmer på de. Anonymkode: 9dbf3...355
AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 #4 Skrevet 10. august 2019 Har du tenkt på andre ting enn hormoner? Hva med ytre ting som friksjon, nye stoffer mot huden, BH som ikke sitter bra osv? Anonymkode: 3d3ab...936
AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 #5 Skrevet 10. august 2019 Herregud, gå til doktoren. Nettet hjelper deg ikke utenom å nærmest kjøre på deg med svar som "kreft" eller "graviditet". Mistanke om graviditet? Kjøp en test? Mistanke om sykdom? GÅ TIL DOKTOREN FORDI GOOGLE HJELPER DEG IKKKE Anonymkode: c985e...0d5 1
AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 #6 Skrevet 10. august 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du tenkt på andre ting enn hormoner? Hva med ytre ting som friksjon, nye stoffer mot huden, BH som ikke sitter bra osv? Anonymkode: 3d3ab...936 Når jeg har googlet kommer det vare opp hormonelle grunner. Men jeg er åpen for at det kan være hva som helst, har ingen kunnskap på området. Hmm.. Kommer ikke på hva det skulle ha vært. Har ikke gjort noe nytt på de områdene den siste tiden. Anonymkode: 9dbf3...355
prinsessa2282 Skrevet 10. august 2019 #7 Skrevet 10. august 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Herregud, gå til doktoren. Nettet hjelper deg ikke utenom å nærmest kjøre på deg med svar som "kreft" eller "graviditet". Mistanke om graviditet? Kjøp en test? Mistanke om sykdom? GÅ TIL DOKTOREN FORDI GOOGLE HJELPER DEG IKKKE Anonymkode: c985e...0d5 Ta det med ro! Dette er et forum hvor man kan stille spørsmål og dele erfaringer. De aller fleste vet at de ikke får svar fra legen her inne, eller at noen er synske og kan fortelle akkurat hva som er galt. Hun spør enkelt og greit om det er noen som har opplevd det samme og som kan dele tips eller erfaringer. Hun vet nok også at skal hun ha endelig svar, så må hun til legen.
AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 #8 Skrevet 10. august 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Tror ikke det. Og vet uansett ikke når jeg kan ta en graviditetstest..? Brystvortene mine er også veldig harde. Ikke stive, men harde når jeg klemmer på de. Anonymkode: 9dbf3...355 Du skriver jo at du har sex jevnt og trutt, dermed er sjansen for graviditet ganske så stor! Anonymkode: 26eee...fde
AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 #9 Skrevet 10. august 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du skriver jo at du har sex jevnt og trutt, dermed er sjansen for graviditet ganske så stor! Anonymkode: 26eee...fde Skal ta en test i morgen for sikkerhetsskyld! Men tror ikke jeg har hatt eggløsning enda, som sagt er syklusene mine ofte ustabile og veldig lange, så er vanskelig å holde styr på det. Men er det normalt at brystvorten kjennes hardere ut, altså ikke stiv, men hard å ta på? Anonymkode: 9dbf3...355
AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 #10 Skrevet 10. august 2019 Tok en test nå, 4 timer etter forrige toalettbesøk, den var negativ. Anonymkode: 9dbf3...355
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå