Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har blitt flørta med av, og kysset av, et par (amerikanske) rockestjerner. Jeg var ung og uerfaren, og visste de ikke kom til å huske meg sånn ca. et sekund etterpå dersom jeg ga etter, så det ble ikke noe på de. Sa jeg hadde kjæreste og begge forsøkte å overtale meg til å ligge med de likevel. Han ene sa noe ala: «Ja, men du vet jo ikke hva han gjør akkurat nå heller...», akkurat som om det var det som skulle til for å overbevise meg 😂

Han ene ble det med den ene klinerunden før jeg puffet han vekk, han andre ble jeg med litt rundt på turne og småkoste litt med over en kort periode (altså litt sånn klining i senga i turnebussen eller på hotellrommet hans, uten at noen av oss tok i bukseområdet på den andre 😛) En gang vi hadde sett på film på hotellrommet hans ble han sur fordi jeg ikke ville overnatte, og han ble også irritert da jeg ikke ville være med turnebussen videre for jeg hadde andre planer 😛 

Traff han igjen noen ganger når han hadde spillejobb i Norge, men jeg tror ikke vi rota sammen da. Bare spiste litt og tusla litt rundt. Holdt kontakten sporadisk via e-post i noen år, helt til jeg skrev til han at jeg hadde møtt han som nå er min mann. Da ble det stille 😂

Anonymkode: 31908...6c3

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ofte vil det vel kanskje oppfattes sånn (men på en annen side, hva ville en kjendis vært uten sine fans?). Men det er vel som med andre folk, hvis det er kjemi der, så vil man kanskje lenge at her er det "noe" som er verdt å svare på, selv om man ikke har møttes fysisk. 

Anonymkode: fe03b...91a

Var det forresten du som tok initiativ til å møtes, eller var det han? :)

Anonymkode: 07d34...d40

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Har blitt flørta med av, og kysset av, et par (amerikanske) rockestjerner. Jeg var ung og uerfaren, og visste de ikke kom til å huske meg sånn ca. et sekund etterpå dersom jeg ga etter, så det ble ikke noe på de. Sa jeg hadde kjæreste og begge forsøkte å overtale meg til å ligge med de likevel. Han ene sa noe ala: «Ja, men du vet jo ikke hva han gjør akkurat nå heller...», akkurat som om det var det som skulle til for å overbevise meg 😂

Han ene ble det med den ene klinerunden før jeg puffet han vekk, han andre ble jeg med litt rundt på turne og småkoste litt med over en kort periode (altså litt sånn klining i senga i turnebussen eller på hotellrommet hans, uten at noen av oss tok i bukseområdet på den andre 😛) En gang vi hadde sett på film på hotellrommet hans ble han sur fordi jeg ikke ville overnatte, og han ble også irritert da jeg ikke ville være med turnebussen videre for jeg hadde andre planer 😛 

Traff han igjen noen ganger når han hadde spillejobb i Norge, men jeg tror ikke vi rota sammen da. Bare spiste litt og tusla litt rundt. Holdt kontakten sporadisk via e-post i noen år, helt til jeg skrev til han at jeg hadde møtt han som nå er min mann. Da ble det stille 😂

Bør legge til at jeg blant annet så ei annen jente komme ut av turnebussen hans med pulesveis og genseren bak fram da jeg hang med han på turné, så det var ikke sånn at han levde i sølibat fordi jeg avviste han 😂 Men det var helt ok for meg, da behøvde jeg ikke ha like dårlig samvittighet fordi det ikke ble noe på han hos meg, og jeg visste at han hadde glemt de som kastet seg over han omtrent i det øyeblikket de gikk ut av døra 😛 Selv fikk jeg et årelangt smårart vennskap ut av det (mest sannsynligvis fordi jeg beholdt buksene på og det da ble litt «the thrill of the chase» for en mann som var vant til at han ikke behøvde å si mer enn: «Hi, I’m *****» for å få jenter til sengs 🙈) samt kontakter innen musikk-og filmbransjen via de som jobbet på turneene og diverse typiske «Hollywood/Vegas parties», noe som ga meg muligheten til å komme inn gratis på diverse (utsolgte) konserter og komme backstage osv. her hjemme, selv med andre band/artister (roadiene og sikkerhetsvaktene jobber jo for kreti og pleti) 

Det var en artig tid 😂 Men savner det ikke! 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ingen A-kjendis akkurat, men har pult ei politikerdame som er ganske profilert lokalt og regionalt.  Ganske høyt oppe i sitt parti, ser ikke bort fra at hun kan bli en fremtidig statssekretær eller minister.

Anonymkode: dc585...b5e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var det forresten du som tok initiativ til å møtes, eller var det han? :)

Han :)

Og har du noen spesielle i tankene, så er det jo bare å prøve å komme i kontakt med hen. "Bare for moro skyld" 😉 Det verste som skjer er jo at ingenting skjer :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Han :)

Og har du noen spesielle i tankene, så er det jo bare å prøve å komme i kontakt med hen. "Bare for moro skyld" 😉 Det verste som skjer er jo at ingenting skjer :)

Nei det er sant. Er noen jeg har i tankene ja. Vil ikke egentlig se på meg selv som en «fan», men utifra hva jeg skjønner virker han som en flott type med en utrolig smittsom latter, hehe. Må tenke litt på det. Vet liksom ikke helt hva jeg skal skrive eller hvordan jeg skal ta kontakt. Men har planer om å prøve å snakke med han om jeg faktisk skulle se han en dag.

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei det er sant. Er noen jeg har i tankene ja. Vil ikke egentlig se på meg selv som en «fan», men utifra hva jeg skjønner virker han som en flott type med en utrolig smittsom latter, hehe. Må tenke litt på det. Vet liksom ikke helt hva jeg skal skrive eller hvordan jeg skal ta kontakt. Men har planer om å prøve å snakke med han om jeg faktisk skulle se han en dag.

Jeg tenker at det er en grunn til at du er tiltrukket av han og ingen andre. Det er "noe" og verdt å utforske på noe vis? :)

Hvis han er musiker, teaterskuespiller, politiker, komiker eller noe annet som kan oppleves live, så kan du jo dra på noe og kjenne hvordan han kjennes ut når du er nær? Og så eventuelt snakke med han eller skrive til han rett etterpå (da har du også en grunn 😁

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker at det er en grunn til at du er tiltrukket av han og ingen andre. Det er "noe" og verdt å utforske på noe vis? :)

Hvis han er musiker, teaterskuespiller, politiker, komiker eller noe annet som kan oppleves live, så kan du jo dra på noe og kjenne hvordan han kjennes ut når du er nær? Og så eventuelt snakke med han eller skrive til han rett etterpå (da har du også en grunn 😁

Skal se om det er en mulighet, takk!

AnonymBruker
Skrevet

Næh, nærmeste jeg har kommet var et sextreff med en av gutta på Nattpatruljen, vi kom i prat på et nettsted og fant ut at vi delte en fetisj eller to, så vi ble enige om å treffes for å leke.

Vi hadde det gøy og hadde god sex, men det ble med den ene gangen, det var vanskelig å finne tid til å treffes igjen senere.

Anonymkode: b6439...6d4

Skrevet

Vil ikke si hvem, for jeg blir ikke trodd.    :fnise:

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ingen A-kjendis akkurat, men har pult ei politikerdame som er ganske profilert lokalt og regionalt.  Ganske høyt oppe i sitt parti, ser ikke bort fra at hun kan bli en fremtidig statssekretær eller minister.

Trine Skei Grande er allerede blitt statsråd faktisk. 

Anonymkode: 3e6f9...d28

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skal se om det er en mulighet, takk!

Lykke til! Husk at også kjendiser er opptatt av kjærligheten og er mennesker som alle andre. Kanskje han drømmer om det samme som deg. Bare vær deg selv, av alle tror jeg spesielt kjendiser liker de som tør å være seg selv selv om de møter en kjent person. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Trine Skei Grande er allerede blitt statsråd faktisk. 

Anonymkode: 3e6f9...d28

😂😂😂

AnonymBruker
Skrevet

Kjendis og kjendis... Jeg hadde en ons med en fra "Gift ved første blikk" nå i sommer. Han var fortsatt gift, men det visste ikke jeg da jeg møtte ham.

Ellers datet jeg en norsk, profilert fotballspiller for et par år tilbake. Ante ikke hvem han var da han sjekket meg opp. Etterhvert var det så mye fokus på fotball og idrettsprestasjoner at jeg ikke orket mer.

Var selv B-kjendis i en periode, og da traff man mange andre i samme kategori. Ble noen flørter her og der, men ikke noe som er verdt å nevne. Kjendiser kan gjerne være litt høye på seg selv, og akkurat det er ikke så sexy i mine øyne.

Anonymkode: 1cb73...bb5

Skrevet

Ja. Flørtet med det man kan kalle en c-kjendis. Han var veldig kjent da programmet sto på, men er mer eller mindre glemt nå. Fikk kontakt over nett, ved å si at han virket snill og kul og skjønn på samme tid. Ble sittende å flørte på Sms når han holdt på med en ny sesong. Møtte han etterpå, siden jeg reiste til hans by. 

Vel, kom inn i leiligheta. Det var pizzaesker stablet opp til taket. Det var masse poser med Pepsi max flasker. Kjøkkenet var fult av skitne kopper og kar, så mye at fluene likte seg godt der. Snek meg inn på rommet hans(sov på stua) og det lå hauger med klær. Ba om å få et håndkle siden jeg ville dusje etter en lengre reise. Han gikk ned i en søppelsekk og lurte på om det var greit om jeg fikk et som var tørt, men brukt av han en gang. 

Gikk så inn på badet.. Det var nesten så jeg snudde og løp ut døra. Doen var halvveis tett, vasken hadde masse hår og dusjen var rosa (rosa farge er gjerne et tegn på bakterier, for de som ikke vet det). Hadde heldigvis forsikret meg hos en kompis om jeg kunne komme til han om jeg synes det var rart. 

Jeg tok en spansk en som at kompisen min ikke hadde det greit og dro derfra etter 2 dager. 

Altså. Han var snill og fin og alt det der. Hadde fortsatt flørten og vært der lenger om bopel hadde vært ryddigere. Jeg er ikke den som bryr meg om rot. Er jo en rotekopp selv.  Men det er faktisk forskjell på rent rot, og skitten rot. 

Anonymkode: 058ab...97f

• Liker 1
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Flørtet med det man kan kalle en c-kjendis. Han var veldig kjent da programmet sto på, men er mer eller mindre glemt nå. Fikk kontakt over nett, ved å si at han virket snill og kul og skjønn på samme tid. Ble sittende å flørte på Sms når han holdt på med en ny sesong. Møtte han etterpå, siden jeg reiste til hans by. 

Vel, kom inn i leiligheta. Det var pizzaesker stablet opp til taket. Det var masse poser med Pepsi max flasker. Kjøkkenet var fult av skitne kopper og kar, så mye at fluene likte seg godt der. Snek meg inn på rommet hans(sov på stua) og det lå hauger med klær. Ba om å få et håndkle siden jeg ville dusje etter en lengre reise. Han gikk ned i en søppelsekk og lurte på om det var greit om jeg fikk et som var tørt, men brukt av han en gang. 

Gikk så inn på badet.. Det var nesten så jeg snudde og løp ut døra. Doen var halvveis tett, vasken hadde masse hår og dusjen var rosa (rosa farge er gjerne et tegn på bakterier, for de som ikke vet det). Hadde heldigvis forsikret meg hos en kompis om jeg kunne komme til han om jeg synes det var rart. 

Jeg tok en spansk en som at kompisen min ikke hadde det greit og dro derfra etter 2 dager. 

Altså. Han var snill og fin og alt det der. Hadde fortsatt flørten og vært der lenger om bopel hadde vært ryddigere. Jeg er ikke den som bryr meg om rot. Er jo en rotekopp selv.  Men det er faktisk forskjell på rent rot, og skitten rot. 

Anonymkode: 058ab...97f

Artig historie! Kan se det for meg. Er selv en rotekopp, så skal en del til for at jeg skal bry meg, men det der hørtes jo ekstremt ut! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...