Gå til innhold

Be om bilder


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er greia når menn man skriver med på sukker/møteplasen osv ber om bilder?  Send meg noen bilder da søta, vil gjerne ha et par bilder..

Jeg skjønner det ikke. Jeg har mange bilder på selve profilen min, helt nye, helfigur, i skogen, ansiktsbilder og får gode tilbakemeldinger - men med en gang man flytter samtalen ut så er det å be om bilder. Noe inni meg blir irritert av det, men når jeg spør hvorfor de skal ha det så er det "hadde bare vært koselig å ha et par bilder av deg" . Er jeg sær eller hva er greia?

Anonymkode: dc0bb...387

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns det er umodent og turn off

Anonymkode: ab80c...bdc

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du med å flytte samtalen ut?

Kommer litt an på. Hvis det er en jeg har veldig god kontakt med, er det greit. Kjekt når folk er interesserte og ber om bilde som viser litt av hvem jeg er, hva jeg driver med, noe jeg har laget, katten min osv :)

De gangene de ber om bilde for å se  hva slags kropp jeg har, da sender jeg i hvert fall ikke bilde. Tror jeg har helt ok kropp, men jeg vil ikke at det skal være et kriterium for fortsatt kontakt når vi faktisk har skrevet litt og funnet ut at vi har ting til felles.

Anonymkode: 7024d...56f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange har gamle bilder på profilen, og dette er vel en måte å prøve å sjekke det på.

Anonymkode: 88b81...a14

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå måtte jeg le litt. Ingen menn er interessert i bilder av katten din, ting du har laget osv. 🙈

Anonymkode: 19ce0...b47

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du med å flytte samtalen ut?

når man går over til sms/messenger f.eks

Anonymkode: dc0bb...387

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest commeilfaut
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå måtte jeg le litt. Ingen menn er interessert i bilder av katten din, ting du har laget osv.

Jeg kunne bedt om sånt. Synes ofte oppstilte bilder gir feil inntrykk og vil heller se aktivitet og naturlige settinger. 

Og hvem har ikke lyst til å se bikkjer, katter, og ting noen har laget? Synes det er helt naturlige spørsmål, og skjønner ikke hva som er latterlig med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes også det er irriterende og overfladisk. Hvis de er ute etter å sjekke din markedsverdi, som er en kvinnes utseende, så kan jo du be om å få en screenshot av bankkontoen deres, og gjør det med samme sleske tonen, legg gjerne til en hehe, kjekken..bare for å fremstå som like ekkel som de..

Anonymkode: 67e8c...1bd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ørh, er så lei det bildegnålet. Er ikke godt nok med profilbilde av ansikt og helfigur i diverse vinklet og situasjoner. Neida, mas om bilder hver gang man beveger seg til en messenger eller snap. Verste er når de skal ha en direkte snap akkurat NÅ, gjerne når jeg kommer sliten hjem fra jobb og vil bare få av meg sminken og håret opp i en tutt. Nei, jeg er ikke instababe, ei heller modell. Visst kan jeg se riktig så lekker ut, men det blir på en evnt date. Gidder ikke fjonge meg opp for å ta en snap akkurat NÅ.

Anonymkode: d4845...a98

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke. Sikkert så de kan zoome inn på alle feilene

Anonymkode: ef44a...333

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke helt problemet, mtp at det er relativt vanlig å legge ut bilder som er gamle eller som ikke viser hvordan man egentlig ser ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, OnFire skrev:

Ser ikke helt problemet, mtp at det er relativt vanlig å legge ut bilder som er gamle eller som ikke viser hvordan man egentlig ser ut.

er det relativt vanlig??  Da er det jammen meg mye useriøst der ute... jeg  har t.o.m dato på bildene mine, så folk kan se at de er nye. I tillegg gav jeg etter for han i ferien og sendte avgårde et bilde av meg på tur.

Jeg har bare en sånn irritasjon inni meg når det kommer til spørsmål om bilder, og gjerne etterfulgt av  søta, søtingen, snuppa og sånn.. Det virker som om de skal underholdes og det gidder jeg gikke! Nå er mannen på ferie og vil ha bilder av meg. Men når jeg spør hva slags og hvorfor han vil ha det, blir han bare snurt  sier at det er fint å ha noe å se på .... Vi har enda ikke møttes, men blir ikke akkurat gira, for å si det sånnn

Anonymkode: dc0bb...387

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

er det relativt vanlig??  Da er det jammen meg mye useriøst der ute... jeg  har t.o.m dato på bildene mine, så folk kan se at de er nye. I tillegg gav jeg etter for han i ferien og sendte avgårde et bilde av meg på tur.

Jeg har bare en sånn irritasjon inni meg når det kommer til spørsmål om bilder, og gjerne etterfulgt av  søta, søtingen, snuppa og sånn.. Det virker som om de skal underholdes og det gidder jeg gikke! Nå er mannen på ferie og vil ha bilder av meg. Men når jeg spør hva slags og hvorfor han vil ha det, blir han bare snurt  sier at det er fint å ha noe å se på .... Vi har enda ikke møttes, men blir ikke akkurat gira, for å si det sånnn

Anonymkode: dc0bb...387

 

Tror egentlig det er for å føle en større nærhet, at du gir noe privat, noe ikke alle andre på datingnettsiden får...

Hva med å sette grenser for dette selv? Si at det er ok å utveksle litt bilder fra dagen sin, men at det ikke er aktuelt med utfordrende eller nakenbilder? Og så legger dere til hverandre på snap og kommuniserer litt der. Jeg er dame og liker den følelsen av "nærhet" det gir at vi sender litt bilder frem og tilbake. Så lenge bildene er slik at jeg kan åpne dem foran andre. Jeg vil ikke ha peniser i fjeset når jeg åpne snap.

 

Anonymkode: d52ff...179

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en jeg snakket med for ei stund si. Med gjevne mellomrom tar han tok. Spør hvordan det går, hva jeg har hørt siden sist, og om det er mulig for å få et bilde av meg..... 🙄🤦‍♀️

Hver gang svarer jeg at " nei det kan du ikke. Hva skal du med det?" Nei vil bare se hvor flott du er svarer han da. Ehm ja.... Nei han har sett bilde av meg tidligere. Det får holde

Anonymkode: de40e...69c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.8.2019 den 21.58, AnonymBruker skrev:

Hva er greia når menn man skriver med på sukker/møteplasen osv ber om bilder?  Send meg noen bilder da søta, vil gjerne ha et par bilder..

Jeg skjønner det ikke. Jeg har mange bilder på selve profilen min, helt nye, helfigur, i skogen, ansiktsbilder og får gode tilbakemeldinger - men med en gang man flytter samtalen ut så er det å be om bilder. Noe inni meg blir irritert av det, men når jeg spør hvorfor de skal ha det så er det "hadde bare vært koselig å ha et par bilder av deg" . Er jeg sær eller hva er greia?

Anonymkode: dc0bb...387

Det tolker jeg som useriøst, og da mister jeg interessen, rett og slett! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Man skal ikke deler bilder av seg selv uansett. Man vet aldri hvor de havner og til hvilket formål. Når det først er ute på internett så mister du kontrollen og har ingen mulighet til å få det fjernet igjen. Vis nettvett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...