AnonymBruker Skrevet 8. august 2019 #1 Skrevet 8. august 2019 Skal snart flytte fra Oslo til Jessheim. Kjenner ingen der, noen som kan fortelle meg hvordan folka fra Jessheim er? Uteliv osv? Anonymkode: 7fbb7...a4e
AnonymBruker Skrevet 9. august 2019 #2 Skrevet 9. august 2019 Funkygine bor der. Anonymkode: 1136e...93d
AnonymBruker Skrevet 9. august 2019 #3 Skrevet 9. august 2019 Bare høyblokker og mange nye landsmenn. Anonymkode: 6b2b4...68d
AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 #4 Skrevet 10. august 2019 Jessheim har en fin togstasjon. Anonymkode: 023b3...8ab
AnonymBruker Skrevet 10. august 2019 #5 Skrevet 10. august 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Jessheim har en fin togstasjon. Anonymkode: 023b3...8ab Hehe.... Ja,det må være det eneste. Et harry-høl av verste sort. Veldig dårlig ungdomsmiljø med knark og faenskap. Og samme hva du enn gjør..... la ikke barn vokse opp der, det er på grensen til psykisk barnemishandling. Anonymkode: dc7c6...5b9 2
AnonymBruker Skrevet 11. august 2019 #6 Skrevet 11. august 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Hehe.... Ja,det må være det eneste. Et harry-høl av verste sort. Veldig dårlig ungdomsmiljø med knark og faenskap. Og samme hva du enn gjør..... la ikke barn vokse opp der, det er på grensen til psykisk barnemishandling. Anonymkode: dc7c6...5b9 Er det så ille? Er det bedre i Lillestrøm og områder rundt der? Anonymkode: 12789...318 1
AnonymBruker Skrevet 12. august 2019 #7 Skrevet 12. august 2019 På 10.8.2019 den 20.15, AnonymBruker skrev: Hehe.... Ja,det må være det eneste. Et harry-høl av verste sort. Veldig dårlig ungdomsmiljø med knark og faenskap. Og samme hva du enn gjør..... la ikke barn vokse opp der, det er på grensen til psykisk barnemishandling. Anonymkode: dc7c6...5b9 Det var da voldsomt! Jeg har vokst opp på Jessheim, og det har gått helt fint. Jessheim har mange hyggelige nabolag, og et fint sentrum. Mange gamle bygninger, og veldig mye nybygg. Flere gode restauranter og flere barer. Stort kjøpesenter med alt du trenger. Nærhet til marka på flere kanter, milevis med oppkjørte skiløyper om vinteren. Nordbytjernet, som alle er glad i, med turstier og badeplass. Kort vei til Gardermoen, lettvint med tog til Oslo. En god blanding av alt, er det du får på Jessheim. Anonymkode: 6910a...d7d
AnonymBruker Skrevet 20. september 2019 #8 Skrevet 20. september 2019 Jeg bor her nå. Flyttet fra Oslo til Jessheim. Kjenner ikke igjen noe gjengmiljø eller narko som den personen over skriver. Det er veldig greit å bo her. Jeg syns derimot det er vanskelig å finne noe for meg. Jeg er 28 år og har alle venna mine i Oslo. Singel. Syns det er vanskelig å finne venner, men jeg har ikke prøvd så mye heller (mine sosiale problemer er ikke Jessheim sin skyld). Likevel trives jeg her på et vis. Det er rolig stemning, folk er høflig og folk lever saktere her. Ingen bompenger, alt du trenger av butikker, nært til flyplassen og Oslo, samt enkelt å komme seg rundt med bil (ikke som i Oslo hvor man har p-plass-angst osv). Anonymkode: 6eec2...29f 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå