J.. Skrevet 1. november 2020 #19921 Skrevet 1. november 2020 13 minutter siden, Annesaa skrev: Nå forteller SE i sin nyeste YT-video at Oscar er tilbake i Harstad og at han sannsynligvis blir værende der, fordi.... og hør på dette, folkens: HAN OPPFØRER SEG SOM EN HUND. Hun og Oscar har vært på besøk hos Kasper i Tromsø, og en venn av Kasper har en hund som Oscar ikke går overens med. EN HUND. Pga dette vurderer hun både å kastrere Oscar og sier etterpå at det nok bare er best at han blir i Harstad. For dette er jo åpenbart et kjempestort problem! Tenk å måtte jobbe seg gjennom et par besøk i året der hunden ikke går overens med en annen hund, evt bo på et hotell når hun besøker ham, eller i verste fall la noen andre passe hunden mens de er der. Men hennes løsning på problemet er å kastrere/omplassere. Stakkars hund. Han er midt i tenårene, full i hormoner og blir flyttet frem og tilbake mellom hjem uten å egentlig vite helt hvor han hører til, og så blir første og beste utfording grunn nok til å omplassere også ham. Jeg blir altså så oppgitt at det holder på å klikke for meg! Kan vi starte en underskriftskampanje for å sørge for at SE aldri får skaffe seg hund igjen? Jeg lurer nå på hvor tafatte oppdretterne som selger til henne er også jeg da. Ett googlesøk hadde gitt mer enn nok info om hennes dyrehold til ikke å selge. 26
Honey Dew Skrevet 1. november 2020 #19922 Skrevet 1. november 2020 (endret) . Endret 1. november 2020 av Honey Dew 1
Annesaa Skrevet 1. november 2020 #19923 Skrevet 1. november 2020 3 minutter siden, J.. skrev: Jeg lurer nå på hvor tafatte oppdretterne som selger til henne er også jeg da. Ett googlesøk hadde gitt mer enn nok info om hennes dyrehold til ikke å selge. Jeg vet at flere har tatt kontakt med hennes oppdretter for å melde sin bekymring, men det virka visst som om hun syntes at dette var helt flott. Jeg vurderer nesten å kontakte alle oppdrettere av Pomeranian i Norge og be om at hun settes på en svarte-liste til evig tid. 18
Honey Dew Skrevet 1. november 2020 #19924 Skrevet 1. november 2020 18 minutter siden, Annesaa skrev: Nå forteller SE i sin nyeste YT-video at Oscar er tilbake i Harstad og at han sannsynligvis blir værende der, fordi.... og hør på dette, folkens: HAN OPPFØRER SEG SOM EN HUND. Hun og Oscar har vært på besøk hos Kasper i Tromsø, og en venn av Kasper har en hund som Oscar ikke går overens med. EN HUND. Pga dette vurderer hun både å kastrere Oscar og sier etterpå at det nok bare er best at han blir i Harstad. For dette er jo åpenbart et kjempestort problem! Tenk å måtte jobbe seg gjennom et par besøk i året der hunden ikke går overens med en annen hund, evt bo på et hotell når hun besøker ham, eller i verste fall la noen andre passe hunden mens de er der. Men hennes løsning på problemet er å kastrere/omplassere. Stakkars hund. Han er midt i tenårene, full i hormoner og blir flyttet frem og tilbake mellom hjem uten å egentlig vite helt hvor han hører til, og så blir første og beste utfording grunn nok til å omplassere også ham. Jeg blir altså så oppgitt at det holder på å klikke for meg! Kan vi starte en underskriftskampanje for å sørge for at SE aldri får skaffe seg hund igjen? Hun burde blitt fradømt retten til å ha hund. Hun har virkelig ikke snøring på hva det er å ha hund. Oppdretteren som solgte henne hundene har tydelig vis gjort et dårlig arbeid når det gjelder henne og dyrehold. 14
Era Vulgaris Skrevet 1. november 2020 #19925 Skrevet 1. november 2020 15 minutter siden, Airman skrev: Æsj haterne på ferde igjen.. Duh alle menn liker henne, alle unge jenter liker henne, så er det en liten kvinnegruppe lik Ottar, som sitter bitre og prater drit om henne, Maria Moen osv. Boring å lese floodingen deres Hater ingen, det er for fjortis for meg. Alle menn liker nok ikke henne, selv om du liker å tro at du kan uttale deg på vegne av alle menn. Og det er minst like booooring å lese kjærlighetserklæringer til SE her på KG Hold deg til å sikle på bildene hennes, du. 14
Gjest Airman Skrevet 1. november 2020 #19926 Skrevet 1. november 2020 1 minutt siden, Era Vulgaris skrev: Hater ingen, det er for fjortis for meg. Alle menn liker nok ikke henne, selv om du liker å tro at du kan uttale deg på vegne av alle menn. Og det er minst like booooring å lese kjærlighetserklæringer til SE her på KG Hold deg til å sikle på bildene hennes, du. Ja bildene hennes liker jeg, hun hadde vel ikke lagt dem ut hvis ikke gutter likte dem 🙂 så bare bitre deg du 🙂
Era Vulgaris Skrevet 1. november 2020 #19927 Skrevet 1. november 2020 4 minutter siden, Airman skrev: Ja bildene hennes liker jeg, hun hadde vel ikke lagt dem ut hvis ikke gutter likte dem 🙂 så bare bitre deg du 🙂 Åååå, så det er gutter som er målgruppen hennes! Jeg trodde det var kvinner på hennes egen alder. Skjønner ikke hvor du oppfatter meg som bitter. Jeg kunne ikke brydd meg mindre om hva smågutter sikler på. Jeg bare tipset deg om at du får større utbytte av å se på bildene hennes enn å henge her. 12
Gjest Airman Skrevet 1. november 2020 #19928 Skrevet 1. november 2020 1 minutt siden, Era Vulgaris skrev: Åååå, så det er gutter som er målgruppen hennes! Jeg trodde det var kvinner på hennes egen alder. Skjønner ikke hvor du oppfatter meg som bitter. Jeg kunne ikke brydd meg mindre om hva smågutter sikler på. Jeg bare tipset deg om at du får større utbytte av å se på bildene hennes enn å henge her. Som skrevet, jeg liker godt det hun deler og vi gutter har respekt for henne og liker henne. Tror jeg snakker på vegne av veldig mangen gutter da ja
Honey Dew Skrevet 1. november 2020 #19929 Skrevet 1. november 2020 Akkurat nå, Airman skrev: Som skrevet, jeg liker godt det hun deler og vi gutter har respekt for henne og liker henne. Tror jeg snakker på vegne av veldig mangen gutter da ja Ja, nettopp. Ikke menn, men GUTTER. 21
Gjest Airman Skrevet 1. november 2020 #19930 Skrevet 1. november 2020 1 minutt siden, Honey Dew skrev: Ja, nettopp. Ikke menn, men GUTTER. Vi er gutter til vi dør 🙂 vi blir aldri eldre enn vi føler oss 🙂
korallrev Skrevet 1. november 2020 #19931 Skrevet 1. november 2020 (endret) Hun lyver selv i videoen, hunden var ikke 14 dager «hjemme i Oslo», det gikk knapt ti dager fra hun var i Harstad til hun var i Tromsø (og han forsvant tilbake igjen). På den tiden var de altså i Oslo, Bergen og i Tromsø. Ikke så rart at hunden reagerer vel? Stakkars liten. Kastet litt opp i munnen min da hun sa at han var den «mest elska hunden» 😬 hun kan gjerne si det, hun tror sikkert det selv altså, men handlingene taler jo for seg. Jeg har som nevnt en ganske gammel hund, som har opplevd litt av hvert og er veldig overbeskyttende ovenfor meg av den grunn + at den er ekstremt aktiv og usikker i noen situasjoner. Den er likevel gammel, og har på det meste vært borte fra meg i to uker. Jeg var 22 da jeg hentet hunden, altså yngre enn SE er nå. Hun har mye mer egentid enn jeg har og har hatt, og særlig dersom hun kunne lagt fra seg mobilen litt og vendt øynene vekk fra speilet. Ingen unnskyldninger; hun bare bryr seg ikke nok. Endret 1. november 2020 av korallrev 48
Trodle Skrevet 1. november 2020 #19932 Skrevet 1. november 2020 Huff da bør hun ikke få seg en større hund.. jeg har en sprek ungdom på ca 30 kg som bjeffer på de fleste hunder.. det er ikke så gøy, men det er faktisk en av utfordringene en kan få som hundeeier... samt veterinær, bæsjeposer og pels overalt 😆 Jeg kunne aldri gitt fra meg "babyen" min bare pga bjeffingen.. det er faktisk slik de kommuniserer, og jeg har aldri vurdert kastrering for du vet ikke om det hjelper før det er gjort, og du kan risikere en enda verre hund. Bruk litt tid på dyret ditt SE! Tren ham, og se ham for hva han er = et levende vesen som er like viktig som deg 21
Honey Dew Skrevet 1. november 2020 #19933 Skrevet 1. november 2020 22 minutter siden, Airman skrev: Vi er gutter til vi dør 🙂 vi blir aldri eldre enn vi føler oss 🙂 Nei, nettopp. Dere er guttunger. 9
Gjest Airman Skrevet 1. november 2020 #19934 Skrevet 1. november 2020 Akkurat nå, Honey Dew skrev: Nei, nettopp. Dere er guttunger. Takk 🙂
Djungelvrål Skrevet 1. november 2020 #19935 Skrevet 1. november 2020 1 time siden, Nasse Nøff ❤ skrev: Blir ikke sjokkert lengre, og blir egentlig ikke provosert heller. For denne så jeg komme da hun sendte vekk Oscar for mange måneder siden. Så nå er det intet mindre enn 2 katter og 2 hunder hun har sendt vekk. Gratulerer SE, fantastisk ambassadør for dyrevelferd der altså 👍 Tips til bok nr 4, tittel; Ting jeg ikke har lært enda, men burde lære meg. Kapittel 1: Hvordan ta ansvar for dyrene jeg skaffer meg Kapittel 2: Hvordan slutte å lyve Kapittel 3: Hvordan bli voksen Begynn å skriv, trenger ikke å sende vekk hunden for han er jo allerede sendt vekk. 🙄 Hun spør hva jeg som hundeeier ville ha gjort; trent hunden min! Kapittel 4: Hvordan kle på seg. 22
Gjest Airman Skrevet 1. november 2020 #19936 Skrevet 1. november 2020 2 minutter siden, Honey Dew skrev: Nei, nettopp. Dere er guttunger. Og det beste vi holder oss godt med den holdningen.. Alltids de gutter som har det veldig travelt med å bli grå og kjedelig gammel, bare for å føle at livsoppgaven er utført med med å skaffe fam og barn, i en alder av 35.. Håper jeg aldri blir gammel på det viset. Heller være ung hele livet 🙂 veldig forskjell fra jenter som blir innhentet av klokke og anskaffer seg konesveis og 10 kilo ekstra 🙂
Gjest Lin11 Skrevet 1. november 2020 #19937 Skrevet 1. november 2020 Måten denne frontfiguren behandler dyr på, minner om mangel på velutviklede sjelsevner. Denne oppdretteren burde fått skikkelig refs!
Djungelvrål Skrevet 1. november 2020 #19938 Skrevet 1. november 2020 (endret) 12 minutter siden, Airman skrev: Og det beste vi holder oss godt med den holdningen.. Alltids de gutter som har det veldig travelt med å bli grå og kjedelig gammel, bare for å føle at livsoppgaven er utført med med å skaffe fam og barn, i en alder av 35.. Håper jeg aldri blir gammel på det viset. Heller være ung hele livet 🙂 veldig forskjell fra jenter som blir innhentet av klokke og anskaffer seg konesveis og 10 kilo ekstra 🙂 Tro heller jeg ville hatt konesveis og 10 ekstra enn å ende opp med å se ut som SE, any day! Endret 1. november 2020 av Apocalypte 23
Poltergeist Skrevet 1. november 2020 #19939 Skrevet 1. november 2020 Bare jeg som mistenker at Airman og Theo er en og samme person? 🤪 28
Gjest Airman Skrevet 1. november 2020 #19940 Skrevet 1. november 2020 10 minutter siden, Poltergeist skrev: Bare jeg som mistenker at Airman og Theo er en og samme person? 🤪 Nå virkelig spøker du. p
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå