Gjest wahaj Skrevet 1. november 2020 #19901 Skrevet 1. november 2020 Har sett noen snaps av henne de siste dagene, og jøjje meg. Omtrent ikke én snap uten henne selv, selv ikke hus/rom kan filmes uten at hun MÅ filme seg selv, helst i undertøy/magen bar osv. Og dette gidder folk følge med på.. snakk om navlebeskuende person. Kjenner jeg får fnatt av at det faktisk finnes mennesker som er så utrolig selvopptatte og selvsentrerte. Glad jeg ikke kjenner en sånn personlighet, hadde aldri gått overens 🤭
Gjest Willasmo Skrevet 1. november 2020 #19902 Skrevet 1. november 2020 Hvorfor holde på å bry seg om disse selvsentrerte mennesker som ikke har noe nytte å bidra med. Er det ikke noe mer meningsfylt å bruke dagene på. Ta dere en søndagstur.
Gjest Finlay Skrevet 1. november 2020 #19903 Skrevet 1. november 2020 14 timer siden, Jaymie skrev: Synes bare det er litt dumt å anta i denne tråden hvis man ikke vet (det blir vel spekulasjon). Mer enn nok kritikkverdige ting å ta av som kan bevises 😅 Ja, men nå bekrefter hun altså på YT at Oscar er i Harstad😅
panzerpølsa Skrevet 1. november 2020 #19904 Skrevet 1. november 2020 30 minutter siden, Finlay skrev: Ja, men nå bekrefter hun altså på YT at Oscar er i Harstad😅 Kanskje ikke så rart at hunden er stressa med all den flyttingen, reisingen og kaoset. 8
Gjest Finlay Skrevet 1. november 2020 #19905 Skrevet 1. november 2020 Hunden bjeffer på en annen hund i Tromsø, derfor kan han ikke bo hos henne i Oslo. Det må da alle forstå😂
Isild Skrevet 1. november 2020 #19906 Skrevet 1. november 2020 (endret) I youtube videoen vedr. Oscar opplever jeg at hun nå "forbereder" publikum, fans og kritikere på at Oscar skal flytte til foreldrene (han også) Hun forteller at foreldrene gjerne vil at han skal bli der og kaller han "Lillebror", hun forteller at hunden reagerte på en hund i Tromsø, og det var for mye for SE tydeligvis, hun ble SÅ sliten (så sliten at han måtte til Harstad igjen) Alt er vondt og vanskelig for henne vedr situasjonen med Oscar nå og blablabla Vel, hun fikk noen søte bilder av seg og han til Instagram, så han har vel utspilt sin rolle. Interessen for dyr stopper tydeligvis ved å være "rekvisitter" så HUN kan se søt eller bra ut. Adferd, trening osv med hund hverken takler hun eller har noen interesse av. Endret 1. november 2020 av Isild 43
Jaymie Skrevet 1. november 2020 #19907 Skrevet 1. november 2020 52 minutter siden, Finlay skrev: Ja, men nå bekrefter hun altså på YT at Oscar er i Harstad😅 Der kom det ja, det overrasker ikke 😅 tenkte bare jeg ville la tvilen komme henne til gode uten bevis. Han blir nok i Harstad, og jeg håper det også. Tror foreldrene hennes er bedre hundeeiere enn henne. 16
Gjest Airman Skrevet 1. november 2020 #19908 Skrevet 1. november 2020 Lekkert bilde hun nylig la ut på insta 🙂 glad i deg SE🙂
Missy1 Skrevet 1. november 2020 #19909 Skrevet 1. november 2020 Hvor lang tid til hun skaffer seg et nytt kjæledyr? Det blir for dumt... noen må ta tak i den jenta og få vett inn i hodet hennes!! 17
Isild Skrevet 1. november 2020 #19910 Skrevet 1. november 2020 10 minutter siden, Jaymie skrev: Der kom det ja, det overrasker ikke 😅 tenkte bare jeg ville la tvilen komme henne til gode uten bevis. Han blir nok i Harstad, og jeg håper det også. Tror foreldrene hennes er bedre hundeeiere enn henne. Jeg håper også han blir der nå, så han får stabilitet og faste rutiner. Det er helt klart og helt tydelig at hun ikke egner seg som dyreeier. Hun takler ikke ansvar rett og slett, og går jo helt i kjelleren hvis han oppfører seg som en... hund. Det var vel litt det samme som skjedde ift Charlie. Også håper jeg dette var det siste gangen hun tuller med dyr! 24
Heisann1234 Skrevet 1. november 2020 #19911 Skrevet 1. november 2020 12 minutter siden, Isild skrev: I youtube videoen vedr. Oscar opplever jeg at hun nå "forbereder" publikum, fans og kritikere på at Oscar skal flytte til foreldrene (han også) Hun forteller at foreldrene gjerne vil at han skal bli der og kaller han "Lillebror", hun forteller at hunden reagerte på en hund i Tromsø, og det var for mye for SE tydeligvis, hun ble SÅ sliten (så sliten at han måtte til Harstad igjen) Alt er vondt og vanskelig for henne vedr situasjonen med Oscar nå og blablabla Vel, hun fikk noen søte bilder av seg og han til Instagram, så han har vel utspilt sin rolle. Interessen for dyr stopper tydeligvis ved å være "rekvisitter" så HUN kan se søt eller bra ut. Adferd, trening osv med hund hverken takler hun eller har noen interesse av. Det gjør meg kvalm at folk helt ukritisk hyller dette mennesket. 38
Isild Skrevet 1. november 2020 #19912 Skrevet 1. november 2020 1 minutt siden, Heisann1234 skrev: Det gjør meg kvalm at folk helt ukritisk hyller dette mennesket. Ja, det er ganske ille. Hun skal forsvares, bortforklares og hylles - og helst behandles som en liten jente fordi hun tross alt kan bli lei seg. Norges største kjendis. 28
Clara80 Skrevet 1. november 2020 #19913 Skrevet 1. november 2020 Blir også sjokka over at "oppegående" kjendiser hyller henne. Tone Damlie f.eks...hun har selv en datter. Synes hun SE er et godt forbilde? Det er uansett masse hjerter og flammer å få! 21
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 1. november 2020 #19914 Skrevet 1. november 2020 (endret) . Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Justlooking Skrevet 1. november 2020 #19915 Skrevet 1. november 2020 (endret) 1 time siden, Isild skrev: Jeg håper også han blir der nå, så han får stabilitet og faste rutiner. Det er helt klart og helt tydelig at hun ikke egner seg som dyreeier. Hun takler ikke ansvar rett og slett, og går jo helt i kjelleren hvis han oppfører seg som en... hund. Det var vel litt det samme som skjedde ift Charlie. Også håper jeg dette var det siste gangen hun tuller med dyr! Dere fikk rett alle sammen. Jeg håpet et øyeblikk at hun kanskje hadde tenkt seg grundig om denne gangen pga historikken med at alle dyra havner raskt i Harstad. Men neida ... Hun har alltid en dårlig grunn for å skaffe seg dyr og en enda dårligere for å kvitte seg med de ... Endret 1. november 2020 av Justlooking Ble noe surr og dobbelt 30
Justlooking Skrevet 1. november 2020 #19916 Skrevet 1. november 2020 (endret) Dobbelt opp Endret 1. november 2020 av Justlooking
Isild Skrevet 1. november 2020 #19917 Skrevet 1. november 2020 (endret) 37 minutter siden, Justlooking skrev: Dere fikk rett alle sammen. Jeg håpet et øyeblikk at hun kanskje hadde tenkt seg grundig om denne gangen pga historikken med at alle dyra havner raskt i Harstad. Men neida ... Hun har alltid en dårlig grunn for å skaffe seg dyr og en enda dårligere for å kvitte seg med de ... Jeg håper det er siste gangen hun skaffer seg dyr nå. Men det spørs vel, hun forstår ikke hverken ansvaret eller hva som skal til av tid og trening. Hun er nok desverre ikke oppriktig interessert i dyr og mangler kunnskap. Det å omplassere samtlige dyr man tar til seg sier absolutt alt om at hun ikke kan være dyreeier. Det er ikke dyrene, dyrenes adferd, tidsklemme og hverdag som forandrer seg det er noe galt med da... Endret 1. november 2020 av Isild 21
Populært innlegg Annesaa Skrevet 1. november 2020 Populært innlegg #19918 Skrevet 1. november 2020 Nå forteller SE i sin nyeste YT-video at Oscar er tilbake i Harstad og at han sannsynligvis blir værende der, fordi.... og hør på dette, folkens: HAN OPPFØRER SEG SOM EN HUND. Hun og Oscar har vært på besøk hos Kasper i Tromsø, og en venn av Kasper har en hund som Oscar ikke går overens med. EN HUND. Pga dette vurderer hun både å kastrere Oscar og sier etterpå at det nok bare er best at han blir i Harstad. For dette er jo åpenbart et kjempestort problem! Tenk å måtte jobbe seg gjennom et par besøk i året der hunden ikke går overens med en annen hund, evt bo på et hotell når hun besøker ham, eller i verste fall la noen andre passe hunden mens de er der. Men hennes løsning på problemet er å kastrere/omplassere. Stakkars hund. Han er midt i tenårene, full i hormoner og blir flyttet frem og tilbake mellom hjem uten å egentlig vite helt hvor han hører til, og så blir første og beste utfording grunn nok til å omplassere også ham. Jeg blir altså så oppgitt at det holder på å klikke for meg! Kan vi starte en underskriftskampanje for å sørge for at SE aldri får skaffe seg hund igjen? 58
Era Vulgaris Skrevet 1. november 2020 #19919 Skrevet 1. november 2020 2 timer siden, Airman skrev: Lekkert bilde hun nylig la ut på insta 🙂 glad i deg SE🙂 Hvorfor skriver du ikke heller dette i kommentarfeltet hennes på insta? Det er totalt uinteressant for andre at du digger bilder av henne, og er glad i henne. Regner med du kjenner henne, etter som du er glad i henne. 15
Gjest Airman Skrevet 1. november 2020 #19920 Skrevet 1. november 2020 2 minutter siden, Era Vulgaris skrev: Hvorfor skriver du ikke heller dette i kommentarfeltet hennes på insta? Det er totalt uinteressant for andre at du digger bilder av henne, og er glad i henne. Regner med du kjenner henne, etter som du er glad i henne. Æsj haterne på ferde igjen.. Duh alle menn liker henne, alle unge jenter liker henne, så er det en liten kvinnegruppe lik Ottar, som sitter bitre og prater drit om henne, Maria Moen osv. Boring å lese floodingen deres
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå