Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har sett noen snaps av henne de siste dagene, og jøjje meg. Omtrent ikke én snap uten henne selv, selv ikke hus/rom kan filmes uten at hun MÅ filme seg selv, helst i undertøy/magen bar osv.

Og dette gidder folk følge med på.. snakk om navlebeskuende person. Kjenner jeg får fnatt av at det faktisk finnes mennesker som er så utrolig selvopptatte og selvsentrerte.

Glad jeg ikke kjenner en sånn personlighet, hadde aldri gått overens 🤭

Videoannonse
Annonse
Gjest Willasmo
Skrevet

Hvorfor holde på å bry seg om disse selvsentrerte mennesker som ikke har noe nytte å bidra med. Er det ikke noe mer meningsfylt å bruke dagene på. Ta dere en søndagstur. 

Skrevet
14 timer siden, Jaymie skrev:

Synes bare det er litt dumt å anta i denne tråden hvis man ikke vet (det blir vel spekulasjon). Mer enn nok kritikkverdige ting å ta av som kan bevises 😅

Ja, men nå bekrefter hun altså på YT at Oscar er i Harstad😅

Skrevet
30 minutter siden, Finlay skrev:

Kanskje ikke så rart at hunden er stressa med all den flyttingen, reisingen og kaoset. 

• Liker 8
Skrevet

Hunden bjeffer på en annen hund i Tromsø, derfor kan han ikke bo hos henne i Oslo.

Det må da alle forstå😂

Skrevet (endret)

I youtube videoen vedr. Oscar opplever jeg at hun nå "forbereder" publikum, fans og kritikere på at Oscar skal flytte til foreldrene (han også) 

Hun forteller at foreldrene gjerne vil at han skal bli der og kaller han "Lillebror", hun forteller at hunden reagerte på en hund i Tromsø, og det var for mye for SE tydeligvis, hun ble SÅ sliten (så sliten at han måtte til Harstad igjen) 

Alt er vondt og vanskelig for henne vedr situasjonen med Oscar nå og blablabla

Vel, hun fikk noen søte bilder av seg og han til Instagram, så han har vel utspilt sin rolle. Interessen for dyr stopper tydeligvis ved å være "rekvisitter" så HUN kan se søt eller bra ut. Adferd, trening osv med hund hverken takler hun eller har noen interesse av. 

Endret av Isild
  • Liker 43
Skrevet
52 minutter siden, Finlay skrev:

Der kom det ja, det overrasker ikke 😅 tenkte bare jeg ville la tvilen komme henne til gode uten bevis. Han blir nok i Harstad, og jeg håper det også. Tror foreldrene hennes er bedre hundeeiere enn henne. 

• Liker 16
Skrevet

Lekkert bilde hun nylig la ut på insta 🙂 glad i deg SE🙂

Skrevet

Hvor lang tid til hun skaffer seg et nytt kjæledyr?

Det blir for dumt... noen må ta tak i den jenta og få vett inn i hodet hennes!!

• Liker 17
Skrevet
10 minutter siden, Jaymie skrev:

Der kom det ja, det overrasker ikke 😅 tenkte bare jeg ville la tvilen komme henne til gode uten bevis. Han blir nok i Harstad, og jeg håper det også. Tror foreldrene hennes er bedre hundeeiere enn henne. 

Jeg håper også han blir der nå, så han får stabilitet og faste rutiner. Det er helt klart og helt tydelig at hun ikke egner seg som dyreeier. Hun takler ikke ansvar rett og slett, og går jo helt i kjelleren hvis han oppfører seg som en... hund. Det var vel litt det samme som skjedde ift Charlie. 

Også håper jeg dette var det siste gangen hun tuller med dyr! 

• Liker 24
Skrevet
12 minutter siden, Isild skrev:

I youtube videoen vedr. Oscar opplever jeg at hun nå "forbereder" publikum, fans og kritikere på at Oscar skal flytte til foreldrene (han også) 

Hun forteller at foreldrene gjerne vil at han skal bli der og kaller han "Lillebror", hun forteller at hunden reagerte på en hund i Tromsø, og det var for mye for SE tydeligvis, hun ble SÅ sliten (så sliten at han måtte til Harstad igjen) 

Alt er vondt og vanskelig for henne vedr situasjonen med Oscar nå og blablabla

Vel, hun fikk noen søte bilder av seg og han til Instagram, så han har vel utspilt sin rolle. Interessen for dyr stopper tydeligvis ved å være "rekvisitter" så HUN kan se søt eller bra ut. Adferd, trening osv med hund hverken takler hun eller har noen interesse av. 

Det gjør meg kvalm at folk helt ukritisk hyller dette mennesket. 

• Liker 38
Skrevet
1 minutt siden, Heisann1234 skrev:

Det gjør meg kvalm at folk helt ukritisk hyller dette mennesket. 

Ja, det er ganske ille. Hun skal forsvares, bortforklares og hylles - og helst behandles som en liten jente fordi hun tross alt kan bli lei seg.

Norges største kjendis. 

• Liker 28
Skrevet

Blir også sjokka over at "oppegående" kjendiser hyller henne. Tone Damlie f.eks...hun har selv en datter. Synes hun SE er et godt forbilde? Det er uansett masse hjerter og flammer å få! 

• Liker 21
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

.

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet (endret)
1 time siden, Isild skrev:

Jeg håper også han blir der nå, så han får stabilitet og faste rutiner. Det er helt klart og helt tydelig at hun ikke egner seg som dyreeier. Hun takler ikke ansvar rett og slett, og går jo helt i kjelleren hvis han oppfører seg som en... hund. Det var vel litt det samme som skjedde ift Charlie. 

Også håper jeg dette var det siste gangen hun tuller med dyr! 

Dere fikk rett alle sammen. Jeg håpet et øyeblikk at hun kanskje hadde tenkt seg grundig om denne gangen pga historikken med at alle dyra havner raskt i Harstad. Men neida ... Hun har alltid en dårlig grunn for å skaffe seg dyr og en enda dårligere for å kvitte seg med de ...

Endret av Justlooking
Ble noe surr og dobbelt
  • Liker 30
Skrevet (endret)

Dobbelt opp

Endret av Justlooking
Skrevet (endret)
37 minutter siden, Justlooking skrev:

Dere fikk rett alle sammen. Jeg håpet et øyeblikk at hun kanskje hadde tenkt seg grundig om denne gangen pga historikken med at alle dyra havner raskt i Harstad. Men neida ... Hun har alltid en dårlig grunn for å skaffe seg dyr og en enda dårligere for å kvitte seg med de ...

Jeg håper det er siste gangen hun skaffer seg dyr nå. Men det spørs vel, hun forstår ikke hverken ansvaret eller hva som skal til av tid og trening. Hun er nok desverre ikke oppriktig interessert i dyr og mangler kunnskap. Det å omplassere samtlige dyr man tar til seg sier absolutt alt om at hun ikke kan være dyreeier. Det er ikke dyrene, dyrenes adferd, tidsklemme og hverdag som forandrer seg det er noe galt med da... 

Endret av Isild
  • Liker 21
Skrevet
2 timer siden, Airman skrev:

Lekkert bilde hun nylig la ut på insta 🙂 glad i deg SE🙂

Hvorfor skriver du ikke heller dette i kommentarfeltet hennes på insta? Det er totalt uinteressant for andre at du digger bilder av henne, og er glad i henne. Regner med du kjenner henne, etter som du er glad i henne. 

• Liker 15
Skrevet
2 minutter siden, Era Vulgaris skrev:

Hvorfor skriver du ikke heller dette i kommentarfeltet hennes på insta? Det er totalt uinteressant for andre at du digger bilder av henne, og er glad i henne. Regner med du kjenner henne, etter som du er glad i henne. 

Æsj haterne på ferde igjen.. Duh alle menn liker henne, alle unge jenter liker henne, så er det en liten kvinnegruppe lik Ottar, som sitter bitre og prater drit om henne, Maria Moen osv. Boring å lese floodingen deres

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...