Gå til innhold

Sophie Elise

Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

På reklameinnlegget (vegan pølser) har hun vært "veggis" i 8 år,på story er det plutselig 9,straks 10 år! 😂

Vet hun ikke liker å lage mat,men på "8-10 år" burde hun vel plukket opp flere tips enn ferdigmat fra butikken..

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 timer siden, Era Vulgaris skrev:

Hunden har bånd, hun har bare sluppet det - sikkert for å filme. Rett skal være rett. Derimot registrerer jeg at det er intet mindre enn episk å gå tur i skogen om morgenen! Lurer på om disse influenserne vet hva ordene de slenger om seg med, egentlig betyr. Når en skogstur er episk, lurer jeg på hva som kan toppe det?!

Og jeg får fortsatt fnatt av den selvdiggingen i speilet. Pjuk!!

Hjelper ikke. Det er båndtvang for en grunn. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Birdo skrev:

Jeg vet. Tenkte bare jeg skulle legge godviljen til littegrann angående frk deilig :P 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest førstedamen
2 minutter siden, Birdo skrev:

Men hvor befant hun seg når hunden var løs? Finnes jo utallige steder som er fritatt fra båndtvangen. Hunde jordet feks, egen hage, områder hvor grunneier har åpnet for at man ikke må ha hunden I bånd osv. Er ikke slik at det er båndtvang I hele Norge på alle steder, det er store variasjoner fra kommune til kommune. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, førstedamen skrev:

Men hvor befant hun seg når hunden var løs? Finnes jo utallige steder som er fritatt fra båndtvangen. Hunde jordet feks, egen hage, områder hvor grunneier har åpnet for at man ikke må ha hunden I bånd osv. Er ikke slik at det er båndtvang I hele Norge på alle steder, det er store variasjoner fra kommune til kommune. 

I skogen. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finlay

Nå er vel det vegetariske kostholdet snart det eneste som er igjen av et slags samfunnsengasjement fra SE. Hvor ble det av entusiasmen rundt alle de andre "kampsakene" hun har hatt i løpet av årene? Stakk det kanskje ikke så dypt likevel?

Hun blir liksom bare grunnere og grunnere, og hun gidder ikke lenger legge innsats i å late som noe annet.

Det hjelper ikke å vise fram en vegetarpølse, eller en bok i ny og ne, når det drukner fullstendig i den ekstreme selvdiggingen og kroppsfokuset hun viser.

Blir like forbauset hver gang SE insisterer på at hun er smart og intellektuell, selv om hun er operert, og ser ut som hun gjør. Hun overbeviser ikke meg😆 Det går mange sånne på dusinet. Hun er ikke noe for seg selv, hun bare tror det selv.

Bare så sørgelig at NRK og TV2 gir henne så mye tv-tid, år etter år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*Screenshot fra indta story og kan dermed ikke linkes til*

Naturlig så hun?? Hun vet jo ikke hva det vil si og være naturlig av seg. 25år og har ansikt til ei som et dobbel så eldre enn henne selv.

Screenshot_20200514-193130_Instagram.jpg

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Screenshot fra insta story og kan dermed ikke linkes til*

De bøkene ser nå hvertfall normale ut og har sine naturlige og vanlige former.

Screenshot_20200514-193208_Instagram.jpg

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, MaleficentAurora skrev:

*Screenshot fra indta story og kan dermed ikke linkes til*

Naturlig så hun?? Hun vet jo ikke hva det vil si og være naturlig av seg. 25år og har ansikt til ei som et dobbel så eldre enn henne selv.

Screenshot_20200514-193130_Instagram.jpg

Skal hun være naturlig/usminket på det bildet?

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Apocalypte skrev:

Tydeligvis 🤷‍♀️

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er rett og slett trist å se hvordan hun har ødelagt seg selv i en alder av 25. Hvem ønsker seg ei sånn rumpe?! Det ser ut som om hun går med Tena lady! Og det ansiktsbildet @MaleficentAurorala ut - hun ser ut som hun pusher 40 og er med i svenske Hollywoodfruer. 

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finlay
8 minutter siden, MaleficentAurora skrev:

*Screenshot fra insta story og kan dermed ikke linkes til*

De bøkene ser nå hvertfall normale ut og har sine naturlige og vanlige former.

Screenshot_20200514-193208_Instagram.jpg

Det ser jo aldeles groteskt ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Finlay skrev:

Det ser jo aldeles groteskt ut.

Ja og det er også. Hun er til skrekk å advarsel for de unge i dag vil jeg faktisk påstå med hånden på hjertet.

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest førstedamen

Merkelig hvordan det I andre tråder fordømmes å kommentere andres kropp med argumenter som at vi alle er forskjellige, skjønnhet ligger i øyet som ser, og at alle kropper er bra nok. 

Det gjelder visst ikke om man er operert. 

Hadde tråden handlet om hvordan hun markedsfører, løyner, salg ol hadde det vært en opplysende tråd i rampelyset. Desverre ødelegger all negativ omtale om kropp tråden. Og gjør den useriøs. 

Trodde helt ærlig at folk idag kunne holde seg for gode til å snakke slik om andres utseende. 

Skammelig. Er det rart mobbing er et voksende problem blant barn og unge, når voksne ter seg slik. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Finlay skrev:

Nå er vel det vegetariske kostholdet snart det eneste som er igjen av et slags samfunnsengasjement fra SE. Hvor ble det av entusiasmen rundt alle de andre "kampsakene" hun har hatt i løpet av årene? Stakk det kanskje ikke så dypt likevel?

Hun blir liksom bare grunnere og grunnere, og hun gidder ikke lenger legge innsats i å late som noe annet.

Det hjelper ikke å vise fram en vegetarpølse, eller en bok i ny og ne, når det drukner fullstendig i den ekstreme selvdiggingen og kroppsfokuset hun viser.

Blir like forbauset hver gang SE insisterer på at hun er smart og intellektuell, selv om hun er operert, og ser ut som hun gjør. Hun overbeviser ikke meg😆 Det går mange sånne på dusinet. Hun er ikke noe for seg selv, hun bare tror det selv.

Bare så sørgelig at NRK og TV2 gir henne så mye tv-tid, år etter år.

Enig. Det er jo ikke utseendet hennes som får folk til å tvile. Det er hva hun sier og hva hun gjør som framstår veldig lite smart og intellektuelt 🙈

• Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tannbein
8 timer siden, førstedamen skrev:

Merkelig hvordan det I andre tråder fordømmes å kommentere andres kropp med argumenter som at vi alle er forskjellige, skjønnhet ligger i øyet som ser, og at alle kropper er bra nok. 

Det gjelder visst ikke om man er operert. 

Hadde tråden handlet om hvordan hun markedsfører, løyner, salg ol hadde det vært en opplysende tråd i rampelyset. Desverre ødelegger all negativ omtale om kropp tråden. Og gjør den useriøs. 

Trodde helt ærlig at folk idag kunne holde seg for gode til å snakke slik om andres utseende. 

Skammelig. Er det rart mobbing er et voksende problem blant barn og unge, når voksne ter seg slik. 

Nå tror jeg at folk snakker om helt andre ting rundt middagsbordet hjemme enn inne på et nettforum, kanskje man faktisk er inne her for å blåse ut frustrasjoner her fremfor å blåse dritt på de hjemme. Men greia er jo at man får panikk når unge folk lemlester de friske kroppene sine slik som Sophie Elise gjør. Hun var i utgangspunktet ei nydelig og søt jente, nå har hun operert seg selv til å se ut som en sexdukke med enorm rumpe, silikonpupper og oppblåste lepper. Hun har brukt og bruker fremdeles store pengesummer på å endre kroppen sin via kosmetiske inngrep og kirurgi. Hun skaper også masse blest rundt det ved å reklamere for plastikkirurgi, Botox osv. Når hun bretter seg ut i sosiale medier på daglig basis for å vise frem implantatene sine, så skaper hun forventninger hos gutter om at jenter skal se ut som sexdukker slik som Sophie Elise. Jeg er faktisk helt sikker på at det folk her inne prøver å gjøre, er å disse alle de meningsløse inngrepene, da Sophie Elise er langt vakrere uten alle disse implantatene og injeksjonene. Hvis man hadde disset Sophie Elise sitt medfødte utseende så hadde det vært noe helt annet. Her er det alt det åpenbart kunstige som påpekes som styggedom. Vi snakker jo ikke om en anonym trebarnsmor som har fylt på litt i puppene for sin egen del. Vi snakker om ei ung dame på 25 år som har operert den i utgangspunktet friske kroppen sin mer enn 10 ganger, og som fronter resultatet i sosiale medier nærmest daglig som noe som er sexy og attråverdig. Hun legger forventninger for unge menn om hvordan damer skal se ut og være, og unge kvinner utsettes for et vanvittig usunt og ekstremt kroppspress.

Endret av Tannbein
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 timer siden, førstedamen skrev:

Hadde tråden handlet om hvordan hun markedsfører, løyner, salg ol hadde det vært en opplysende tråd i rampelyset.

Nå har hun brukt egen kropp til å markedsføre alt fra bio oil,hud/hår/negle tabletter,treningsklær/treningsprogram til kosmetiske tatoveringer,da er det innafor å påpeke at kroppen/utseende hennes er kjøpt å betalt å alt er løgn og falsk markedsføring.

Når hun selger egen kropp som reklaneplakat for alt hun foretar seg er den en del av hva som blir diskutert,nettopp fordi det er sånn hun legger det frem selv.

"Denne rumpa fikk jeg fordi jeg trente i treningsthigts fra tull&fanteri med PT Pettersen fra Bullshit AS i 2 uker!"

Dette var jo feks noe hun påsto i 2 år.

Endret av J..
  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, Apocalypte skrev:

Tror dette handler om hårfarge. 

Hun hadde en vote på Instagram-stories hvor hun ba følgerne velge om hun skulle være platina eller mer "naturlig" blond (som på det bildet som ble postet her) 

SE har ca det minst naturlige håret jeg vet om. På tross av hårpiller, produkter og frisører så vokser tydeligvis ikke hennes eget hår. Vi ser henne vel sjelden uten extentions eller parykk. Når det gjelder hårfarge så aner jeg ikke om om hun er mørk eller lys egentlig, hun har vel aldri hatt sin naturlige farge. 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Isild skrev:

Tror dette handler om hårfarge. 

Hun hadde en vote på Instagram-stories hvor hun ba følgerne velge om hun skulle være platina eller mer "naturlig" blond (som på det bildet som ble postet her) 

SE har ca det minst naturlige håret jeg vet om. På tross av hårpiller, produkter og frisører så vokser tydeligvis ikke hennes eget hår. Vi ser henne vel sjelden uten extentions eller parykk. Når det gjelder hårfarge så aner jeg ikke om om hun er mørk eller lys egentlig, hun har vel aldri hatt sin naturlige farge. 

Parykken/løshåret hennes*

Forøvrig er hun kommuneblond fra naturens side.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest førstedamen
57 minutter siden, J.. skrev:

Nå har hun brukt egen kropp til å markedsføre alt fra bio oil,hud/hår/negle tabletter,treningsklær/treningsprogram til kosmetiske tatoveringer,da er det innafor å påpeke at kroppen/utseende hennes er kjøpt å betalt å alt er løgn og falsk markedsføring.

Når hun selger egen kropp som reklaneplakat for alt hun foretar seg er den en del av hva som blir diskutert,nettopp fordi det er sånn hun legger det frem selv.

"Denne rumpa fikk jeg fordi jeg trente i treningsthigts fra tull&fanteri med PT Pettersen fra Bullshit AS i 2 uker!"

Dette var jo feks noe hun påsto i 2 år.

Men å skrive at kroppen er kjøpt og betalt, at rumpen ikke er resultat av trening og at hun bruker parykk og reklamerer for biooil er noe helt annet enn det som svirrer i denne tråden. Her går det i kommentarer om at hun ser gammel ut, ikke er pen, noen skriver stygg rett ut, groteskt osv. 

Helt ærlig føler jeg meg personlig dårligere av å lese denne tråden enn å titte på SE sin Instagram. Jeg har pupper med så forskjellige str at jeg burde ha spesial bh med forskjellig cup, jeg har slank midje og stor rumpe helt uten operasjon. Jeg er like gammel som SEmen om hun ser ut som hun er 40, ja da ser vel jeg ut som jeg er 50, med groteske pupper og unaturlig midje og rumpe. Denne tråden vekker slike følelser, ikke Instagram og sosiale medier, og jeg har snakket med flere venner som føler på det samme. 

Tror ikke de som skriver slikt er ops på hva de sender ut, og det bør de være om deres synspunkter på SE som bedrift skal kunne tas seriøst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...