Gå til innhold

Sophie Elise

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
19 minutter siden, deedee_ skrev:

Den prisen er helt hinsides. Kolleksjonen hennes består av billige kina-wholesale varer fra aliexpress, og så har de faen meg skam nok til å ta 898 kr for det der???? Man finner jo nesten maken på wish.com til 40 kr. 

Eller hos Nelly,feks..

Er jo samme bikinien..

EDIT - morsomt hvordan alle kolleksjonene hennes også finnes på andre nettbutikker,bikinien på Nelly,bodyen hos Zalando..

20200504_121845.png

20200504_121833.png

20200504_121819.png

Endret av J..
  • Liker 15
Skrevet
15 timer siden, esmer skrev:

Jeg syns det er skamløst å prise et plagg som er laget av 100% polyester (det billigste stoffet du kan finne ute på markedet, og miljøversting) til nesten 1000 kroner ?! 

sos.png

Så ironisk fordi når folk har kommentert de stive prisene på plaggene hennes før så har hun svart med at grunnen er fordi det koster å lage klær av bedre kvalitet osv osv, yeah right. 

• Liker 28
Skrevet

Oljen er ikke miljøødeleggende så lenge Sophie Elise får fly eller lage billig skrot av den - som kan selges dyrt til naive ungjenter.

• Liker 23
Skrevet
18 timer siden, J.. skrev:

Det er jo Ebay-kvalitet på alt hun har laget av klær..

Mener hun skrev at noe av årsaken til at prisen var så høy var kvaliteten og produksjonen. Nå står det vel ikke hvor dette er produsert, men det forundrer meg ikke om det er type Kina. 

• Liker 18
Skrevet
4 minutter siden, pop up bruker skrev:

Mener hun skrev at noe av årsaken til at prisen var så høy var kvaliteten og produksjonen. Nå står det vel ikke hvor dette er produsert, men det forundrer meg ikke om det er type Kina. 

Garantert sydd sammen i Bangladesh eller lignende..

• Liker 14
Skrevet
6 timer siden, hufsaaaaa skrev:

Takk for at du orker!

🥰

Håper andre også orker, de må jo gjøre noe om det er nok folk som klager.. 

• Liker 14
Skrevet
På 1.5.2020 den 23.44, Monky skrev:

Mads hansen slettet visst innlegget etter typ 15 min! Skulle ønske han hadde hart baller til å la det så! Hvorfor er norges farligste «forbilde» fredet? 

8F1AD4F3-5B1C-492E-B03B-AAB99F96BFED.png

Bloggomtoppbloggere har lagt dette ut på instagram 👏👏👏

• Liker 19
Skrevet
24 minutter siden, Gro12 skrev:

Bloggomtoppbloggere har lagt dette ut på instagram 👏👏👏

Litt smør på flesk at de poster,med andre ord,akkurat det samme som Hansen.

Men hele bloggen er jo bare observasjoner og sitater fra KG,så..

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, J.. skrev:

Mads Hansen har i så fall slettet, for det ligger ikke på hans instagram.

• Liker 5
Skrevet
1 time siden, J.. skrev:

Han slettet det jo innen en time etter han la det ut, så er bare bra at andre tør å la det stå. Mads Hansen sank i mine øyne da han feighet ut.. 

• Liker 18
Skrevet
44 minutter siden, Birdo skrev:

Han slettet det jo innen en time etter han la det ut, så er bare bra at andre tør å la det stå. Mads Hansen sank i mine øyne da han feighet ut.. 

20200504_202828.png

• Liker 3
Skrevet

Kjøper ikke den "unnskyldningen" Tenk at SE har balletak på Mads Hansen, haha så pinlig.... 

• Liker 24
Skrevet
4 minutter siden, DianaV skrev:

Kjøper ikke den "unnskyldningen" Tenk at SE har balletak på Mads Hansen, haha så pinlig.... 

Du om det.

Han har jo "tatt" henne flere ganger,så det tror ikke jeg..

• Liker 9
Skrevet

Ser på story at hun legger ut bilde av «dinner time». Det er dekket på til minst ti, og det er i hvert fall ikke én meter avstand. Pinlig og flaut å bryte reglene, men enda pinligere at hun attpåtil deler det med alle. Usmakelig. 

• Liker 28
Skrevet
13 minutter siden, sofie h skrev:

Ser på story at hun legger ut bilde av «dinner time». Det er dekket på til minst ti, og det er i hvert fall ikke én meter avstand. Pinlig og flaut å bryte reglene, men enda pinligere at hun attpåtil deler det med alle. Usmakelig. 

Hun er også på flytur nr 5 på ca 2 uker..

• Liker 19
Skrevet
2 timer siden, J.. skrev:

20200504_202828.png

Nja, vet nå ikke.. 

• Liker 2
Skrevet

Hun legger først ut flere bilder med strikka gensere på seg, og kommenterer hvor deilig det er med strikkegenser. Neste video er det oppdekket bord hvor man ser Dorthe Skappel i bakgrunnen, og hun har nevnt photoshoot flere ganger i dag. Lukter vi nytt samarbeid som ikke skal merkes?

Jeg tar hvert fall vare på bilder av dette, sånn at jeg har noe å sammenligne med når det brått merkes. 

• Liker 36
Skrevet
1 time siden, Birdo skrev:

Hun legger først ut flere bilder med strikka gensere på seg, og kommenterer hvor deilig det er med strikkegenser. Neste video er det oppdekket bord hvor man ser Dorthe Skappel i bakgrunnen, og hun har nevnt photoshoot flere ganger i dag. Lukter vi nytt samarbeid som ikke skal merkes?

Jeg tar hvert fall vare på bilder av dette, sånn at jeg har noe å sammenligne med når det brått merkes. 

Hun er aldeles analfabet når det gjelder merking av annonser. Lurer på om hun tror det ikke er reklame? Eller er hun kynisk? Eller bare lat?

• Liker 20
Gjest Tannbein
Skrevet
13 timer siden, J.. skrev:

20200504_202828.png

Det er skremmende mange som ikke forstår ironi og som helt sikkert trodde at Mads mente blodig alvor. Han skriver jo at det var derfor han slettet det; fordi folk ikke skjønte at det var ironisk. Men han burde jo bare ha ordlagt seg på en mer idiotsikker måte, for poenget hans er både viktig og bra.

Skrevet
1 time siden, Tannbein skrev:

Det er skremmende mange som ikke forstår ironi og som helt sikkert trodde at Mads mente blodig alvor. Han skriver jo at det var derfor han slettet det; fordi folk ikke skjønte at det var ironisk. Men han burde jo bare ha ordlagt seg på en mer idiotsikker måte, for poenget hans er både viktig og bra.

Enig.

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...