Gjest ISeeYouCreep Skrevet 30. april 2020 #17621 Skrevet 30. april 2020 (endret) . Endret 16. november 2023 av Nasse Nøff ❤
J.. Skrevet 30. april 2020 #17622 Skrevet 30. april 2020 3 minutter siden, Nasse Nøff ❤ skrev: Altså hun lyver jo i videoen for faen! Jeg hadde egentlig ikke planer om å se den, fordi hun provoserer, men siden hun ikke har uttalt seg om leilighetskjøpet så måtte jeg. Håper noen fra dagbladet ser at hun lyver igjen! I videoen så sier hun at hun la inn bud og vant budrunden! "Jeg vant budrunden og fikk beskjed om at leiligheten var min. Men før budrunden hadde gått igjennom så fant jeg ut at jeg ikke ville flytte allikevel". Det er ordrett fra videoen. "Leilighetskjøpet skjedde ganske plutselig, jeg har ikke sett den engang, og jeg måtte ikke i budrunde." sitat fra bloggen, hennes egne ord! https://www.dagbladet.no/kjendis/skrev-om-leilighetskjop---stemte-ikke/72357937 Pappa manager sier det ikke var noe kjøp og bud "Det er riktig at hun vurderte å kjøpe en leilighet i Tromsø, og at vi var på visninger i byen. Men det ble ikke noe av kjøpet." Hun sier nå hun vant budrunden og fikk det opphevet og det gikk helt fint..... "Når et bud er innsendt til megler og han har formidlet innholdet i budet til selger (slik at selger har fått kunnskap om budet), kan budet ikke kalles tilbake. Budet er da bindende for budgiver frem til akseptfristens utløp (...)" https://www.nef.no/regler-for-budgivning/ Altså det er ikke bare-bare å legge inn bud også trekke det tilbake etter at du har fått bekreftelse på at du har vunnet budrunden. Det kan nok være at en person kan godta at en trekker seg i siste liten, om de har andre kjøpere tilgjengelig der og da og ikke har rukket å fortelle andre kjøpere at leiligheten er solgt. Men når du har fått hørt at budet har gått igjennom og den er din, og du rekker å skrive flere blogginnlegg om det...så tviler jeg på en kjøper faktisk godtar det så lett, da må du være maks heldig. For det er forskjell på at godkjenning og å trekke budet skjer under en og samme telefonsamtale, og å trekke seg flere timer og potensielt dager etter at man har vunnet budrunden og har fått beskjed om det. Så det høres usannsynlig at hun fikk godkjent budet og fikk leiligheten, også trakk seg et døgn+ etterpå uten problemer. Det trur jeg ikke på for fem flate øre. NETTOPP. 16
hufsaaaaa Skrevet 30. april 2020 #17623 Skrevet 30. april 2020 Send det til journalisten(e) som skrev om saken? 21
Birdo Skrevet 30. april 2020 #17624 Skrevet 30. april 2020 14 minutter siden, hufsaaaaa skrev: Send det til journalisten(e) som skrev om saken? Jaa☝🏻 Det må jo ropes høyt, hun kan ikke slippe unna med dette lengre😒 23
spirå12 Skrevet 30. april 2020 #17625 Skrevet 30. april 2020 1 time siden, Nasse Nøff ❤ skrev: Altså hun lyver jo i videoen for faen! Jeg hadde egentlig ikke planer om å se den, fordi hun provoserer, men siden hun ikke har uttalt seg om leilighetskjøpet så måtte jeg. Håper noen fra dagbladet ser at hun lyver igjen! I videoen så sier hun at hun la inn bud og vant budrunden! "Jeg vant budrunden og fikk beskjed om at leiligheten var min. Men før budrunden hadde gått igjennom så fant jeg ut at jeg ikke ville flytte allikevel". Det er ordrett fra videoen. "Leilighetskjøpet skjedde ganske plutselig, jeg har ikke sett den engang, og jeg måtte ikke i budrunde." sitat fra bloggen, hennes egne ord! https://www.dagbladet.no/kjendis/skrev-om-leilighetskjop---stemte-ikke/72357937 Pappa manager sier det ikke var noe kjøp og bud "Det er riktig at hun vurderte å kjøpe en leilighet i Tromsø, og at vi var på visninger i byen. Men det ble ikke noe av kjøpet." Hun sier nå hun vant budrunden og fikk det opphevet og det gikk helt fint..... "Når et bud er innsendt til megler og han har formidlet innholdet i budet til selger (slik at selger har fått kunnskap om budet), kan budet ikke kalles tilbake. Budet er da bindende for budgiver frem til akseptfristens utløp (...)" https://www.nef.no/regler-for-budgivning/ Altså det er ikke bare-bare å legge inn bud også trekke det tilbake etter at du har fått bekreftelse på at du har vunnet budrunden. Det kan nok være at en person kan godta at en trekker seg i siste liten, om de har andre kjøpere tilgjengelig der og da og ikke har rukket å fortelle andre kjøpere at leiligheten er solgt. Men når du har fått hørt at budet har gått igjennom og den er din, og du rekker å skrive flere blogginnlegg om det...så tviler jeg på en kjøper faktisk godtar det så lett, da må du være maks heldig. For det er forskjell på at godkjenning og å trekke budet skjer under en og samme telefonsamtale, og å trekke seg flere timer og potensielt dager etter at man har vunnet budrunden og har fått beskjed om det. Så det høres usannsynlig at hun fikk godkjent budet og fikk leiligheten, også trakk seg et døgn+ etterpå uten problemer. Det trur jeg ikke på for fem flate øre. Godt skrevet 👏 19
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 30. april 2020 #17626 Skrevet 30. april 2020 2 minutter siden, Gro12 skrev: Godt skrevet 👏
Isild Skrevet 1. mai 2020 #17627 Skrevet 1. mai 2020 Jeg måtte se videoen jeg også. Tilfeldig at hun hadde en usminket "hverdagslig" video akkurat nå - neppe. Alt tenkes nøye igjennom. Det har vært bare kropp og posering i lengre tid, og sånn sett så har hun nok "fjernet" seg litt fra den bestevenninne-greia mange av følgerne hennes har til henne. Men med en slik video henter hun nok inn igjen bestevenninne-følgerne sine. For de trengs alltid når det stormer litt. Det å bagatellisere løgnen rundt kjøp og salg av leilighet forventet jeg igrunn, men at hun velger å snu det til at media er drøye som "plaget" de med dette midt i at bestefaren døde - ærlig talt SE AS! Stå for dette! Bare si beklager. Ennå bedre: SLUTT Å LYVE! De kommer unna med alt ALLTID. 40
Gjest Gul_gul Skrevet 1. mai 2020 #17628 Skrevet 1. mai 2020 12 hours ago, Nasse Nøff ❤ said: Altså hun lyver jo i videoen for faen! (...) I videoen så sier hun at hun la inn bud og vant budrunden! "Jeg vant budrunden og fikk beskjed om at leiligheten var min. Men før budrunden hadde gått igjennom så fant jeg ut at jeg ikke ville flytte allikevel". Det er ordrett fra videoen. Hun lyver om alt. Dette med at hun 'likevel ikke ville flytte til Tromsø' stemmer heller ikke med hva hun sa tidligere. Hun ville kjøpe bolig i Tromsø fordi K skulle bo og studere der, men hun sa spesifikt at hun selv skulle bli boende i Oslo.
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 1. mai 2020 #17629 Skrevet 1. mai 2020 (endret) Gul_gul skrev (På 1.5.2020 den 10.35): Hun lyver om alt. Dette med at hun 'likevel ikke ville flytte til Tromsø' stemmer heller ikke med hva hun sa tidligere. Hun ville kjøpe bolig i Tromsø fordi K skulle bo og studere der, men hun sa spesifikt at hun selv skulle bli boende i Oslo. . Endret 11. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Daudaferd Skrevet 1. mai 2020 #17630 Skrevet 1. mai 2020 Altså... Det må være ganske flaut å reklamere for antibac samtidig som man viser frem all den dritten under neglene 😱 https://imgur.com/a/WYB8mwB 26
Poltergeist Skrevet 1. mai 2020 #17631 Skrevet 1. mai 2020 1 minutt siden, Daudaferd skrev: Altså... Det må være ganske flaut å reklamere for antibac samtidig som man viser frem all den dritten under neglene 😱 https://imgur.com/a/WYB8mwB På det bildet så hun ut som katt i motvind. Helt ugjenkjennelig. 🥴 15
Bloggleseren Skrevet 1. mai 2020 #17632 Skrevet 1. mai 2020 15 hours ago, Nasse Nøff ❤ said: Altså hun lyver jo i videoen for faen! Jeg hadde egentlig ikke planer om å se den, fordi hun provoserer, men siden hun ikke har uttalt seg om leilighetskjøpet så måtte jeg. Håper noen fra dagbladet ser at hun lyver igjen! I videoen så sier hun at hun la inn bud og vant budrunden! "Jeg vant budrunden og fikk beskjed om at leiligheten var min. Men før budrunden hadde gått igjennom så fant jeg ut at jeg ikke ville flytte allikevel". Det er ordrett fra videoen. "Leilighetskjøpet skjedde ganske plutselig, jeg har ikke sett den engang, og jeg måtte ikke i budrunde." sitat fra bloggen, hennes egne ord! https://www.dagbladet.no/kjendis/skrev-om-leilighetskjop---stemte-ikke/72357937 Pappa manager sier det ikke var noe kjøp og bud "Det er riktig at hun vurderte å kjøpe en leilighet i Tromsø, og at vi var på visninger i byen. Men det ble ikke noe av kjøpet." Hun sier nå hun vant budrunden og fikk det opphevet og det gikk helt fint..... "Når et bud er innsendt til megler og han har formidlet innholdet i budet til selger (slik at selger har fått kunnskap om budet), kan budet ikke kalles tilbake. Budet er da bindende for budgiver frem til akseptfristens utløp (...)" https://www.nef.no/regler-for-budgivning/ Altså det er ikke bare-bare å legge inn bud også trekke det tilbake etter at du har fått bekreftelse på at du har vunnet budrunden. Det kan nok være at en person kan godta at en trekker seg i siste liten, om de har andre kjøpere tilgjengelig der og da og ikke har rukket å fortelle andre kjøpere at leiligheten er solgt. Men når du har fått hørt at budet har gått igjennom og den er din, og du rekker å skrive flere blogginnlegg om det...så tviler jeg på en kjøper faktisk godtar det så lett, da må du være maks heldig. For det er forskjell på at godkjenning og å trekke budet skjer under en og samme telefonsamtale, og å trekke seg flere timer og potensielt dager etter at man har vunnet budrunden og har fått beskjed om det. Så det høres usannsynlig at hun fikk godkjent budet og fikk leiligheten, også trakk seg et døgn+ etterpå uten problemer. Det trur jeg ikke på for fem flate øre. Det er sant. Løgn på løgn på løgn. Hun skrev om det leilighetskjøpet i flere dager, så hun trakk seg langt ifra rett etter budrunden. Og hva mener hun med "før budet hadde gått gjennom"? Bud er bindende i Norge. Når megler ringer og sier at du vant budrunden, foreligger det aksept, og bindende avtale er inngått. Ingen selger "in their right mind" ville la en kjøper slippe av kroken da. Da må kjøper betale dekningssalg. Og unsett, som du sier, har hun nettopp sagt at det ikke var en budrunde. OG sagt at hun solgte den igjen. Så hva er det som gjelder, Sophie Elise? 31
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 1. mai 2020 #17633 Skrevet 1. mai 2020 (endret) Bloggleseren skrev (På 1.5.2020 den 13.44): Det er sant. Løgn på løgn på løgn. Hun skrev om det leilighetskjøpet i flere dager, så hun trakk seg langt ifra rett etter budrunden. Og hva mener hun med "før budet hadde gått gjennom"? Bud er bindende i Norge. Når megler ringer og sier at du vant budrunden, foreligger det aksept, og bindende avtale er inngått. Ingen selger "in their right mind" ville la en kjøper slippe av kroken da. Da må kjøper betale dekningssalg. Og unsett, som du sier, har hun nettopp sagt at det ikke var en budrunde. OG sagt at hun solgte den igjen. Så hva er det som gjelder, Sophie Elise? . Endret 11. november 2023 av Nasse Nøff ❤
qwhei Skrevet 1. mai 2020 #17634 Skrevet 1. mai 2020 Off-topic, men jeg lurer på hva dere tenker i forhold til K? Det virker som det sunneste forholdet hun har vært i, men tror dere det vil vare livet ut? Slik hun uttrykker at hun ønsker seg i den nyeste videobloggen 2
deedee_ Skrevet 1. mai 2020 #17635 Skrevet 1. mai 2020 Akkurat nå, qwhei skrev: Off-topic, men jeg lurer på hva dere tenker i forhold til K? Det virker som det sunneste forholdet hun har vært i, men tror dere det vil vare livet ut? Slik hun uttrykker at hun ønsker seg i den nyeste videobloggen Skjønner ikke hva han ser i henne, hvis han liksom er slik hun fremstiller han. Han må være rimelig spesiell selv. Tenk å være sammen med ei som bruker hele dagene på å glo på seg selv i speilet, og kommer hjem med nye kroppsdeler hver gang hun forlater landet. Kan ikke være mye oppegående? 48
DianaV Skrevet 1. mai 2020 #17636 Skrevet 1. mai 2020 4 minutter siden, qwhei skrev: Off-topic, men jeg lurer på hva dere tenker i forhold til K? Det virker som det sunneste forholdet hun har vært i, men tror dere det vil vare livet ut? Slik hun uttrykker at hun ønsker seg i den nyeste videobloggen Tenker det sier ganske mye om han at han er sammen med henne jeg. Enkelt og greit. 36
qwhei Skrevet 1. mai 2020 #17637 Skrevet 1. mai 2020 Just now, deedee_ said: Skjønner ikke hva han ser i henne, hvis han liksom er slik hun fremstiller han. Han må være rimelig spesiell selv. Tenk å være sammen med ei som bruker hele dagene på å glo på seg selv i speilet, og kommer hjem med nye kroppsdeler hver gang hun forlater landet. Kan ikke være mye oppegående? Nei, ikke sant... han virker så fornuftig og forsiktig, på en måte. Jeg frykter litt at hun kommer til å bli veldig knust hvis han får nok av alt dramaet og går... 3
Gjest Gul_gul Skrevet 1. mai 2020 #17638 Skrevet 1. mai 2020 22 minutter siden, qwhei said: Off-topic, men jeg lurer på hva dere tenker i forhold til K? Det virker som det sunneste forholdet hun har vært i, men tror dere det vil vare livet ut? Slik hun uttrykker at hun ønsker seg i den nyeste videobloggen Tja, jeg lurer faktisk på om løgnene ang. leilighetskjøp i Tromsø har noe med forholdet å gjøre.
Isild Skrevet 1. mai 2020 #17639 Skrevet 1. mai 2020 I forhold til K har jeg ingen meninger. Har aldri hørt han si et eneste ord. Det eneste jeg vet om han er det hun forteller og det hun viser oss av bilder. 6
Gjest Finlay Skrevet 1. mai 2020 #17640 Skrevet 1. mai 2020 1 time siden, deedee_ skrev: Skjønner ikke hva han ser i henne, hvis han liksom er slik hun fremstiller han Hvis han er slik som hun fremstiller ham, så hadde han ikke vært sammen med henne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå