Gå til innhold

Sophie Elise

Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 minutt siden, Heisann1234 skrev:

Wow 🤦‍♀️🤦‍♀️ Det der må hu gjøre med vilje altså..

Jeg er ikke helt med, hva gjøre med vilje? Var det at hun skrev i tilfelle du har noe i skjule, som i en metafor for å skjule løgnene angående boligkjøp 🤣 Eller er jeg helt på villspor. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Roseh skrev:

Jeg er ikke helt med, hva gjøre med vilje? Var det at hun skrev i tilfelle du har noe i skjule, som i en metafor for å skjule løgnene angående boligkjøp 🤣 Eller er jeg helt på villspor. 

Nei, altså det at hu kan få til å skrive noe så tett som at de med arr kan bruke bikini med slike ermer. For det er de SE bryr seg om 🙄 Men jeg mistenker innerst inne at SE er veldig klar over det og forsøker med vilje å provosere folk. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Birdo skrev:

http://imgur.com/a/9dmoi1K 

Influenceren sin det🙄👏🏻 

Det der var bare kvalmt. En ting er å si "om man ønsker et alternativ med lange ermer", det er innafor, men å aktivt henvende seg til selvskadere for å selge et produkt er helt forkastelig! Noe så jævla kynisk skal man virkelig se lenge etter. 

• Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvfølgelig blir mange unge påvirket, men disse bloggerene kommer jo alltid til å være her siden ingen gjør noe.

Endret av Anonymbruker345
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke helt hvorfor hun bare ikke kjøper seg sin egen bunad i stedet for å fri til ukjente om å få låne bunad, skulle tro hun har økonomi til å få sydd seg sin egen. Dessuten så er jo litt av poenget med bunad at man har bunad fra det stedet i landet man kommer fra, evt der slekta stammer fra. For SE sin del så tror jeg det er nordlandsbunaden som er den aktuelle bunaden 

Eller så kan hun sikkert få sponset seg en bunad, pilotfrue fikk sponset bunad til både seg selv og mannen. Sikkert flere bloggere som også har sponset bunad. 

Hvis hun har flaks så kanskje potensielle bunadsponsorer fanger opp SE sin bunadsnød i den snap/insta-posten der hun spør om å leie bunad og tilbyr spons..

Må uansett være det beste å ha sin egen når man har en historie bak seg der man ikke er forsiktig med dyre plagg man har lånt. Får man sperm på plagget eller revner noe så går det bare utover seg selv og ingen andre. 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Potetgull skrev:

Er det noen som vet hva det ble til med denne saken? Er nysgjerrig på om hun faktisk måtte gjøre opp for seg, eller om hun klarte å vri seg unna dette også.

Hun endte med å betale 15K..

Designeren ba vel om 70 (kjolens verdi)

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, skruf skrev:

Skjønner ikke helt hvorfor hun bare ikke kjøper seg sin egen bunad i stedet for å fri til ukjente om å få låne bunad, skulle tro hun har økonomi til å få sydd seg sin egen. Dessuten så er jo litt av poenget med bunad at man har bunad fra det stedet i landet man kommer fra, evt der slekta stammer fra. For SE sin del så tror jeg det er nordlandsbunaden som er den aktuelle bunaden 

Eller så kan hun sikkert få sponset seg en bunad, pilotfrue fikk sponset bunad til både seg selv og mannen. Sikkert flere bloggere som også har sponset bunad. 

Hvis hun har flaks så kanskje potensielle bunadsponsorer fanger opp SE sin bunadsnød i den snap/insta-posten der hun spør om å leie bunad og tilbyr spons..

Må uansett være det beste å ha sin egen når man har en historie bak seg der man ikke er forsiktig med dyre plagg man har lånt. Får man sperm på plagget eller revner noe så går det bare utover seg selv og ingen andre. 

Enig. Hun har da råd til å kjøpe seg en bunad. Mange selger jo brukt også. 

Men hun som ser for seg å få en gate oppkalt etter seg i Harstad, ser vel også for seg at hun burde få sponset en bunad tenker jeg. 

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gul_gul
16 minutter siden, J.. said:

Hun endte med å betale 15K..

Designeren ba vel om 70 (kjolens verdi)

Hvorfra vet du det? (Jeg har aldri lest/sett/hørt noe om resultatet fra forliksrådet). 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

31 minutter siden, Isild skrev:

Enig. Hun har da råd til å kjøpe seg en bunad. Mange selger jo brukt også. 

Men hun som ser for seg å få en gate oppkalt etter seg i Harstad, ser vel også for seg at hun burde få sponset en bunad tenker jeg. 

Hun kan se langt etter den "drømmen".. Før at det skal skje så må hun ha hatt en sterk å stor betydning for byen sin, og det er noe hun overhode ikke har. Folk skjemmes av å vite om henne i dag.

Endret av MaleficentAurora
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, MaleficentAurora skrev:

Hun kan se langt etter den "drømmen".. Før at det skal skje så må hun ha hatt en sterk å stor betydning for byen sin, og det er noe hun overhode ikke har. Folk skjemmes av å vite om henne i dag.

Hun virker å ha et litt grandiost syn på egen status ja... 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette bunad historikken hennes burde være til en skrekk og advarsel før de som måtte ta tanken til vurdering.. Hun har ikke vett på behandle andres dyre eiendeler med verdighet så lenge det ikke står i hennes eget navn. Og med den nye kroppen og attått stussen så passer ikke hun hva som helst av bunader. Bunader blir laget etter eierens kroppsform og ikke etter en dukke model som står i vinduet.

Endret av MaleficentAurora
Rettelse på skrivefeil
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 minutt siden, Isild skrev:

Hun virker å ha et litt grandiost syn på egen status ja... 

Det skal jeg love deg at hun har. Hun finnes ikke populær i hjembyen sin. Mange brorer som har blitt brent så kraftig ned at det ikke er mulighet før å bygge dem opp igjen.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Justlooking skrev:

Det siste jeg leste var at hun ville betale 5000 av kjolens verdi på 90.000.

https://www.minmote.no/#!/artikkel/24324381/sophie-elise-i-konflikt-om-gullruten-kjole

Jeg leste det både i VG/DB og hun skrøt "diskre" at det på bloggen om at en "uenighet innad i bransjen" endelig var over..

Rallet gjennom bloggarkivet for mai 2018 nå,å akkurat det innlegget er der enda,i redigert variant..

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, J.. skrev:

Jeg leste det både i VG/DB og hun skrøt "diskre" at det på bloggen om at en "uenighet innad i bransjen" endelig var over..

Rallet gjennom bloggarkivet for mai 2018 nå,å akkurat det innlegget er der enda,i redigert variant..

Lure på hvor mange av innleggene bloggen hennes som har blitt redigert i etter tid nå. Spesielt når dette luft "leiligheten" kom fram i lyset.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...