Birdo Skrevet 29. april 2020 #17581 Del Skrevet 29. april 2020 http://imgur.com/a/9dmoi1K Influenceren sin det🙄👏🏻 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heisann1234 Skrevet 29. april 2020 #17582 Del Skrevet 29. april 2020 3 minutter siden, Birdo skrev: http://imgur.com/a/9dmoi1K Influenceren sin det🙄👏🏻 Wow 🤦♀️🤦♀️ Det der må hu gjøre med vilje altså.. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roseh Skrevet 29. april 2020 #17583 Del Skrevet 29. april 2020 1 minutt siden, Heisann1234 skrev: Wow 🤦♀️🤦♀️ Det der må hu gjøre med vilje altså.. Jeg er ikke helt med, hva gjøre med vilje? Var det at hun skrev i tilfelle du har noe i skjule, som i en metafor for å skjule løgnene angående boligkjøp 🤣 Eller er jeg helt på villspor. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Citha Skrevet 29. april 2020 #17584 Del Skrevet 29. april 2020 8 minutter siden, Birdo said: http://imgur.com/a/9dmoi1K Influenceren sin det🙄👏🏻 Mener hun at man må dekke over selvskadingsarr? Det gidder jeg jammen meg ikke. 😕 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heisann1234 Skrevet 29. april 2020 #17585 Del Skrevet 29. april 2020 38 minutter siden, Roseh skrev: Jeg er ikke helt med, hva gjøre med vilje? Var det at hun skrev i tilfelle du har noe i skjule, som i en metafor for å skjule løgnene angående boligkjøp 🤣 Eller er jeg helt på villspor. Nei, altså det at hu kan få til å skrive noe så tett som at de med arr kan bruke bikini med slike ermer. For det er de SE bryr seg om 🙄 Men jeg mistenker innerst inne at SE er veldig klar over det og forsøker med vilje å provosere folk. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daudaferd Skrevet 29. april 2020 #17586 Del Skrevet 29. april 2020 56 minutter siden, Birdo skrev: http://imgur.com/a/9dmoi1K Influenceren sin det🙄👏🏻 Det der var bare kvalmt. En ting er å si "om man ønsker et alternativ med lange ermer", det er innafor, men å aktivt henvende seg til selvskadere for å selge et produkt er helt forkastelig! Noe så jævla kynisk skal man virkelig se lenge etter. 35 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 29. april 2020 #17587 Del Skrevet 29. april 2020 1 time siden, Birdo skrev: http://imgur.com/a/9dmoi1K Influenceren sin det🙄👏🏻 For en utrolig stygg og upraktisk bikini. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymbruker345 Skrevet 29. april 2020 #17588 Del Skrevet 29. april 2020 (endret) Selvfølgelig blir mange unge påvirket, men disse bloggerene kommer jo alltid til å være her siden ingen gjør noe. Endret 29. april 2020 av Anonymbruker345 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Potetgull Skrevet 30. april 2020 #17589 Del Skrevet 30. april 2020 13 timer siden, Gro12 skrev: https://www.minmote.no/#!/artikkel/24324381/sophie-elise-i-konflikt-om-gullruten-kjole Er det noen som vet hva det ble til med denne saken? Er nysgjerrig på om hun faktisk måtte gjøre opp for seg, eller om hun klarte å vri seg unna dette også. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 30. april 2020 #17590 Del Skrevet 30. april 2020 Skjønner ikke helt hvorfor hun bare ikke kjøper seg sin egen bunad i stedet for å fri til ukjente om å få låne bunad, skulle tro hun har økonomi til å få sydd seg sin egen. Dessuten så er jo litt av poenget med bunad at man har bunad fra det stedet i landet man kommer fra, evt der slekta stammer fra. For SE sin del så tror jeg det er nordlandsbunaden som er den aktuelle bunaden Eller så kan hun sikkert få sponset seg en bunad, pilotfrue fikk sponset bunad til både seg selv og mannen. Sikkert flere bloggere som også har sponset bunad. Hvis hun har flaks så kanskje potensielle bunadsponsorer fanger opp SE sin bunadsnød i den snap/insta-posten der hun spør om å leie bunad og tilbyr spons.. Må uansett være det beste å ha sin egen når man har en historie bak seg der man ikke er forsiktig med dyre plagg man har lånt. Får man sperm på plagget eller revner noe så går det bare utover seg selv og ingen andre. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 30. april 2020 #17591 Del Skrevet 30. april 2020 1 time siden, Potetgull skrev: Er det noen som vet hva det ble til med denne saken? Er nysgjerrig på om hun faktisk måtte gjøre opp for seg, eller om hun klarte å vri seg unna dette også. Hun endte med å betale 15K.. Designeren ba vel om 70 (kjolens verdi) 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 30. april 2020 #17592 Del Skrevet 30. april 2020 16 minutter siden, skruf skrev: Skjønner ikke helt hvorfor hun bare ikke kjøper seg sin egen bunad i stedet for å fri til ukjente om å få låne bunad, skulle tro hun har økonomi til å få sydd seg sin egen. Dessuten så er jo litt av poenget med bunad at man har bunad fra det stedet i landet man kommer fra, evt der slekta stammer fra. For SE sin del så tror jeg det er nordlandsbunaden som er den aktuelle bunaden Eller så kan hun sikkert få sponset seg en bunad, pilotfrue fikk sponset bunad til både seg selv og mannen. Sikkert flere bloggere som også har sponset bunad. Hvis hun har flaks så kanskje potensielle bunadsponsorer fanger opp SE sin bunadsnød i den snap/insta-posten der hun spør om å leie bunad og tilbyr spons.. Må uansett være det beste å ha sin egen når man har en historie bak seg der man ikke er forsiktig med dyre plagg man har lånt. Får man sperm på plagget eller revner noe så går det bare utover seg selv og ingen andre. Enig. Hun har da råd til å kjøpe seg en bunad. Mange selger jo brukt også. Men hun som ser for seg å få en gate oppkalt etter seg i Harstad, ser vel også for seg at hun burde få sponset en bunad tenker jeg. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gul_gul Skrevet 30. april 2020 #17593 Del Skrevet 30. april 2020 16 minutter siden, J.. said: Hun endte med å betale 15K.. Designeren ba vel om 70 (kjolens verdi) Hvorfra vet du det? (Jeg har aldri lest/sett/hørt noe om resultatet fra forliksrådet). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 30. april 2020 #17594 Del Skrevet 30. april 2020 (endret) 31 minutter siden, Isild skrev: Enig. Hun har da råd til å kjøpe seg en bunad. Mange selger jo brukt også. Men hun som ser for seg å få en gate oppkalt etter seg i Harstad, ser vel også for seg at hun burde få sponset en bunad tenker jeg. Hun kan se langt etter den "drømmen".. Før at det skal skje så må hun ha hatt en sterk å stor betydning for byen sin, og det er noe hun overhode ikke har. Folk skjemmes av å vite om henne i dag. Endret 30. april 2020 av MaleficentAurora 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Isild Skrevet 30. april 2020 #17595 Del Skrevet 30. april 2020 Akkurat nå, MaleficentAurora skrev: Hun kan se langt etter den "drømmen".. Før at det skal skje så må hun ha hatt en sterk å stor betydning for byen sin, og det er noe hun overhode ikke har. Folk skjemmes av å vite om henne i dag. Hun virker å ha et litt grandiost syn på egen status ja... 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 30. april 2020 #17596 Del Skrevet 30. april 2020 (endret) Dette bunad historikken hennes burde være til en skrekk og advarsel før de som måtte ta tanken til vurdering.. Hun har ikke vett på behandle andres dyre eiendeler med verdighet så lenge det ikke står i hennes eget navn. Og med den nye kroppen og attått stussen så passer ikke hun hva som helst av bunader. Bunader blir laget etter eierens kroppsform og ikke etter en dukke model som står i vinduet. Endret 30. april 2020 av MaleficentAurora Rettelse på skrivefeil 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 30. april 2020 #17597 Del Skrevet 30. april 2020 1 minutt siden, Isild skrev: Hun virker å ha et litt grandiost syn på egen status ja... Det skal jeg love deg at hun har. Hun finnes ikke populær i hjembyen sin. Mange brorer som har blitt brent så kraftig ned at det ikke er mulighet før å bygge dem opp igjen. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 30. april 2020 #17598 Del Skrevet 30. april 2020 41 minutter siden, J.. skrev: Hun endte med å betale 15K.. Designeren ba vel om 70 (kjolens verdi) Det siste jeg leste var at hun ville betale 5000 av kjolens verdi på 90.000. https://www.minmote.no/#!/artikkel/24324381/sophie-elise-i-konflikt-om-gullruten-kjole 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 30. april 2020 #17599 Del Skrevet 30. april 2020 2 minutter siden, Justlooking skrev: Det siste jeg leste var at hun ville betale 5000 av kjolens verdi på 90.000. https://www.minmote.no/#!/artikkel/24324381/sophie-elise-i-konflikt-om-gullruten-kjole Jeg leste det både i VG/DB og hun skrøt "diskre" at det på bloggen om at en "uenighet innad i bransjen" endelig var over.. Rallet gjennom bloggarkivet for mai 2018 nå,å akkurat det innlegget er der enda,i redigert variant.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 30. april 2020 #17600 Del Skrevet 30. april 2020 Akkurat nå, J.. skrev: Jeg leste det både i VG/DB og hun skrøt "diskre" at det på bloggen om at en "uenighet innad i bransjen" endelig var over.. Rallet gjennom bloggarkivet for mai 2018 nå,å akkurat det innlegget er der enda,i redigert variant.. Lure på hvor mange av innleggene bloggen hennes som har blitt redigert i etter tid nå. Spesielt når dette luft "leiligheten" kom fram i lyset. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå