Gjest Keikolina Skrevet 17. juli 2016 #1681 Del Skrevet 17. juli 2016 Ut å få seg en ny betennelse 👏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milio Skrevet 18. juli 2016 #1682 Del Skrevet 18. juli 2016 Jeg mener alle skal få hjelp hvis de er syke. Det er bedre å bli lagt inn på sykehus en gang for mye enn en gang for lite. Jeg mener også at det er bedre å møte opp på legevakten om du mistenker noe, og få det sjekket, enn å tenke at det sikkert ikke feiler deg noe viktig. Men når du har ligget på sykehus i en liten uke, med antibiotikakurer hit og dit for en ukjent betennelse legene ikke finner ut av, så er det kanskje greit å holde seg rolig når man kommer hjem. Men det er klart, det genererer ikke oppmerksomhet. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
super-s Skrevet 18. juli 2016 #1683 Del Skrevet 18. juli 2016 Jeg blir så oppgitt av denne tråden (og mange andre tråder om bloggere). Det at det er en debatt om henne (dem) har jeg ingenting i mot, for det er mange av valgene hennes (deres) som er viktig å diskutere. Jeg har også postet innlegg i andre tråder om bloggere selv. Det som frustrerer meg er at hver minste ting hun foretar seg skal kritiseres. Ingenting hun gjør er bra nok. Nå har jeg ikke orket å stalke for å se hvilke brukere som har sagt hva, så jeg skal ikke generalisere og beskylde dere alle for å kritisere alt hun gjør, men jeg synes det er ganske mye usaklige innlegg her inne. Å kritisere henne for å være innlagt på sykehuset er jo helt latterlig. Dere har ikke lest journalen hennes. Dere har bare lest det hun har skrevet og vridd om på det. Legene hadde da aldri latt henne være der uten at det er noen grunn for det! Hadde det vært en helt vanlig person regner jeg med at de fleste av dere ikke hadde sagt noe på det, men når det er en person dere ikke liker, så er det lett å slenge dritt. Ja, jeg liker Sophie Elise som person om det skulle være noen tvil. Allikevel er det ting hun gjør som jeg også reagerer på, og det er greit å diskutere mye av det. Det blir bare så teit å kritisere henne for ALT. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lise T Fjell Skrevet 18. juli 2016 #1684 Del Skrevet 18. juli 2016 11 timer siden, super-s skrev: Jeg blir så oppgitt av denne tråden (og mange andre tråder om bloggere). Det at det er en debatt om henne (dem) har jeg ingenting i mot, for det er mange av valgene hennes (deres) som er viktig å diskutere. Jeg har også postet innlegg i andre tråder om bloggere selv. Det som frustrerer meg er at hver minste ting hun foretar seg skal kritiseres. Ingenting hun gjør er bra nok. Nå har jeg ikke orket å stalke for å se hvilke brukere som har sagt hva, så jeg skal ikke generalisere og beskylde dere alle for å kritisere alt hun gjør, men jeg synes det er ganske mye usaklige innlegg her inne. Å kritisere henne for å være innlagt på sykehuset er jo helt latterlig. Dere har ikke lest journalen hennes. Dere har bare lest det hun har skrevet og vridd om på det. Legene hadde da aldri latt henne være der uten at det er noen grunn for det! Hadde det vært en helt vanlig person regner jeg med at de fleste av dere ikke hadde sagt noe på det, men når det er en person dere ikke liker, så er det lett å slenge dritt. Ja, jeg liker Sophie Elise som person om det skulle være noen tvil. Allikevel er det ting hun gjør som jeg også reagerer på, og det er greit å diskutere mye av det. Det blir bare så teit å kritisere henne for ALT. Synes det meste som blir tatt opp her inne er helt innafor ! Er en grunn til at det står så mye om henne her inne i det siste; hun har rett og slett gjort veldig mange dårlige valg (i mine øyne ihvertfall), og skrevet mye provoserende og dumt. Så dette har hun lagt opp til selv. Det sykehusgreiene provoserer meg noe så inn i granskaugen (skrives det sånn? Haha) fordi ingenting tilsier at hun har det så forferdelig som hun skal ha det til. Sex med nesten 40 i feber og så forventer du sympati??? Altså NEI. Og få dager etter sykehusinnleggelsen drar hun ut ser jeg over her? Da kan hun bare ha det så godt. Og dette var btw bare et av mange eksempel på hvorfor jeg synes all kritikken er vel så fortjent! De aller fleste tingene som er nevnt i denne tråden har blitt nevnt for en god grunn. Mener flertallet her inne har nevnt ting på bakgrunn av at de mener hun lyver på bloggen. Og husk at hun tjener flere millioner opp i alt dette her. Klarer ikke å forstå hvor den medfølelsen der kommer fra 🤔 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
super-s Skrevet 18. juli 2016 #1685 Del Skrevet 18. juli 2016 34 minutter siden, Lise T Fjell skrev: Synes det meste som blir tatt opp her inne er helt innafor ! Er en grunn til at det står så mye om henne her inne i det siste; hun har rett og slett gjort veldig mange dårlige valg (i mine øyne ihvertfall), og skrevet mye provoserende og dumt. Så dette har hun lagt opp til selv. Det sykehusgreiene provoserer meg noe så inn i granskaugen (skrives det sånn? Haha) fordi ingenting tilsier at hun har det så forferdelig som hun skal ha det til. Sex med nesten 40 i feber og så forventer du sympati??? Altså NEI. Og få dager etter sykehusinnleggelsen drar hun ut ser jeg over her? Da kan hun bare ha det så godt. Og dette var btw bare et av mange eksempel på hvorfor jeg synes all kritikken er vel så fortjent! De aller fleste tingene som er nevnt i denne tråden har blitt nevnt for en god grunn. Mener flertallet her inne har nevnt ting på bakgrunn av at de mener hun lyver på bloggen. Og husk at hun tjener flere millioner opp i alt dette her. Klarer ikke å forstå hvor den medfølelsen der kommer fra 🤔 Hun har da ikke bedt om sympati for at hun ble syk? Hun ber heller ikke om sympati for det legen sa. Hun sier det ikke er greit, og det er ikke det. Hvordan enkelte leger snakker til pasientene sine er viktig å ta opp, for man skal bli behandlet med respekt. Jeg forstår virkelig ikke hvorfor du blir så provosert av dette. Det at hun velger å ha sex når hun har feber, eller at hun tar seg en fest når hun er blitt frisk igjen er hennes sak, ikke din og ikke min. Er det det at hun tjener så mye penger som er bakgrunnen til at du mener det er greit å slenge dritt om hver eneste ting hun foretar seg? At hun velger å skrive offentlig om livet sitt? At hun blir anerkjent? Det er mange ting jeg er enig at det går an å kritisere, men nivået på debatten her inne er så lav at det er latterlig. De fleste her inne driter seg bare ut, og det er derfor kvinneguiden blir gjort narr av. Hadde Sophie Elise skrevet de samme tingene som blir skrevet her inne om andre mennesker så hadde det blitt et helvetes drama, men det er tydeligvis greit så lenge man skriver det anonymt på et forum (alle er anonyme enten man trykker på anonymknappen eller ikke). 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lise T Fjell Skrevet 18. juli 2016 #1686 Del Skrevet 18. juli 2016 2 minutter siden, super-s skrev: Hun har da ikke bedt om sympati for at hun ble syk? Hun ber heller ikke om sympati for det legen sa. Hun sier det ikke er greit, og det er ikke det. Hvordan enkelte leger snakker til pasientene sine er viktig å ta opp, for man skal bli behandlet med respekt. Jeg forstår virkelig ikke hvorfor du blir så provosert av dette. Det at hun velger å ha sex når hun har feber, eller at hun tar seg en fest når hun er blitt frisk igjen er hennes sak, ikke din og ikke min. Er det det at hun tjener så mye penger som er bakgrunnen til at du mener det er greit å slenge dritt om hver eneste ting hun foretar seg? At hun velger å skrive offentlig om livet sitt? At hun blir anerkjent? Det er mange ting jeg er enig at det går an å kritisere, men nivået på debatten her inne er så lav at det er latterlig. De fleste her inne driter seg bare ut, og det er derfor kvinneguiden blir gjort narr av. Hadde Sophie Elise skrevet de samme tingene som blir skrevet her inne om andre mennesker så hadde det blitt et helvetes drama, men det er tydeligvis greit så lenge man skriver det anonymt på et forum (alle er anonyme enten man trykker på anonymknappen eller ikke). Hun har ikke direkte bedt om sympati fordi hun er syk nei. Men om du har lest bloggen hennes så ser du hvordan hun fremstiller situasjonen. Hun stakkarsliggjør seg selv mener nå jeg. Og at legen lurer på hvordan hun klarer å ha sex (som er det hun vil ha sympati for), så forstår jeg det GODT. Alle andre også utenom deg tydligvis. Du har kanskje ikke hatt 40 i feber før, hvem vet. Og en annen ting er at legen ikke får forsvart seg pga taushetsplikt, noe som er litt urettferdig. Om hun var så omtåket og vekke som hun skal ha det til, hvem kan da vite om det var slik det faktisk ble lagt frem? Han har nok mest sannsynlig spurt henne om det, men måten han har sagt det på trenger ikke å stemme overens med slik hun fremstiller det. Men det får vi aldri vite heller. Det som irriterer meg er at hun kan skrive hva enn hun vil, uansett hvor på tryne det er ifølge de som leser det, og "slippe unna med det". Og ja, tjene mye penger på det. Kommentarfeltet har hun stengt, så hva skal hun forvente? Det er klart at folk reagerer på de sterke meningene hennes som jeg noen ganger synes er helt på trynet fordi hun er så dobbeltmoralsk. Folk blir jo såklart oppgitt, og må ha et sted å skrive det fra seg. Hun er en offentlig person - våkne opp !! Det er ulempen ved jobben hennes, og det får hun faktisk tåle. Vil tørre og påstå at lønnen kompenserer for all kritikken. Og hvis ikke? Da er det bare å slutte å blogge da 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piggi Skrevet 18. juli 2016 #1687 Del Skrevet 18. juli 2016 Min man har ingen problemer med å ha sex med 40 i feber. Eller knek kravebein eller blodforgiftning , Jeg har ikke gjort det for hallo, han er syk, men han hadde fint klar det. Just saying, og tror mangen andre hadde klar det fint og..... Ikke skjønner jeg at de klarer de men Joda, det går ann.... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lise T Fjell Skrevet 18. juli 2016 #1688 Del Skrevet 18. juli 2016 Et øyeblikk siden, Piggi skrev: Min man har ingen problemer med å ha sex med 40 i feber. Eller knek kravebein eller blodforgiftning , Jeg har ikke gjort det for hallo, han er syk, men han hadde fint klar det. Just saying, og tror mangen andre hadde klar det fint og..... Ikke skjønner jeg at de klarer de men Joda, det går ann.... Fordi han er mann, det sier vel sitt 😂 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piggi Skrevet 18. juli 2016 #1689 Del Skrevet 18. juli 2016 Et øyeblikk siden, Lise T Fjell skrev: Fordi han er mann, det sier vel sitt 😂 Jepp 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mittnavn Skrevet 18. juli 2016 #1690 Del Skrevet 18. juli 2016 47 minutter siden, Lise T Fjell skrev: Hun har ikke direkte bedt om sympati fordi hun er syk nei. Men om du har lest bloggen hennes så ser du hvordan hun fremstiller situasjonen. Hun stakkarsliggjør seg selv mener nå jeg. Og at legen lurer på hvordan hun klarer å ha sex (som er det hun vil ha sympati for), så forstår jeg det GODT. Alle andre også utenom deg tydligvis. Du har kanskje ikke hatt 40 i feber før, hvem vet. Og en annen ting er at legen ikke får forsvart seg pga taushetsplikt, noe som er litt urettferdig. Om hun var så omtåket og vekke som hun skal ha det til, hvem kan da vite om det var slik det faktisk ble lagt frem? Han har nok mest sannsynlig spurt henne om det, men måten han har sagt det på trenger ikke å stemme overens med slik hun fremstiller det. Men det får vi aldri vite heller. Det som irriterer meg er at hun kan skrive hva enn hun vil, uansett hvor på tryne det er ifølge de som leser det, og "slippe unna med det". Og ja, tjene mye penger på det. Kommentarfeltet har hun stengt, så hva skal hun forvente? Det er klart at folk reagerer på de sterke meningene hennes som jeg noen ganger synes er helt på trynet fordi hun er så dobbeltmoralsk. Folk blir jo såklart oppgitt, og må ha et sted å skrive det fra seg. Hun er en offentlig person - våkne opp !! Det er ulempen ved jobben hennes, og det får hun faktisk tåle. Vil tørre og påstå at lønnen kompenserer for all kritikken. Og hvis ikke? Da er det bare å slutte å blogge da Bra skrevet, så enig. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aubree Skrevet 19. juli 2016 #1691 Del Skrevet 19. juli 2016 8 timer siden, Piggi skrev: Min man har ingen problemer med å ha sex med 40 i feber. Eller knek kravebein eller blodforgiftning , Jeg har ikke gjort det for hallo, han er syk, men han hadde fint klar det. Just saying, og tror mangen andre hadde klar det fint og..... Ikke skjønner jeg at de klarer de men Joda, det går ann.... For noen år tilbake fikk jeg veldig høy feber, så høy at jeg ble selv redd. Hallusinerte og det hele. Samboer måtte hjelpe meg å ta paracet for jeg klarte det ikke selv. Kunne godt hatt sex dagen før, for da var jeg i fin form. Så i sånne tilfeller kan jeg skjønne at single ikke vil være alene hjemme, jeg husker det som en veldig skremmende opplevelse. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
super-s Skrevet 19. juli 2016 #1692 Del Skrevet 19. juli 2016 11 timer siden, Lise T Fjell skrev: Hun har ikke direkte bedt om sympati fordi hun er syk nei. Men om du har lest bloggen hennes så ser du hvordan hun fremstiller situasjonen. Hun stakkarsliggjør seg selv mener nå jeg. Og at legen lurer på hvordan hun klarer å ha sex (som er det hun vil ha sympati for), så forstår jeg det GODT. Alle andre også utenom deg tydligvis. Du har kanskje ikke hatt 40 i feber før, hvem vet. Og en annen ting er at legen ikke får forsvart seg pga taushetsplikt, noe som er litt urettferdig. Om hun var så omtåket og vekke som hun skal ha det til, hvem kan da vite om det var slik det faktisk ble lagt frem? Han har nok mest sannsynlig spurt henne om det, men måten han har sagt det på trenger ikke å stemme overens med slik hun fremstiller det. Men det får vi aldri vite heller. Det som irriterer meg er at hun kan skrive hva enn hun vil, uansett hvor på tryne det er ifølge de som leser det, og "slippe unna med det". Og ja, tjene mye penger på det. Kommentarfeltet har hun stengt, så hva skal hun forvente? Det er klart at folk reagerer på de sterke meningene hennes som jeg noen ganger synes er helt på trynet fordi hun er så dobbeltmoralsk. Folk blir jo såklart oppgitt, og må ha et sted å skrive det fra seg. Hun er en offentlig person - våkne opp !! Det er ulempen ved jobben hennes, og det får hun faktisk tåle. Vil tørre og påstå at lønnen kompenserer for all kritikken. Og hvis ikke? Da er det bare å slutte å blogge da Hvordan tenker du at hun skulle lagt frem sykehusinnleggelsen uten å "stakkarsliggjøre seg" som du kaller det? Jeg tolket det ikke slik, men siden mange tydeligvis gjør det, så lurer jeg på hvordan man skal skrive det. Jeg forstår ikke hvorfor du bryr deg så hardt om hva hun gjør og ikke gjør når hun har feber. Som noen over her sa, så klarer mannen til vedkommende å ha sex med feber. Du unnskylder det med at han er mann, men er ikke det litt dobbeltmoralsk? Hvis du har lest hva jeg skriver, så sier jeg jo at det er mye hun gjør som kan kritiseres og debatteres. Det jeg reagerer på, som jeg har prøvd å si i flere innlegg nå, er at det er så mye usaklig kritikk. Alt hun gjør skal vries om på og bli slengt dritt om. Hver minste lille ting, hvert eneste ord. Det er det jeg reagerer på. Hvis debatten og kritikken skal tas på alvor så bør den være saklig. Denne tråden er bare pinlig. Jeg får en følelse av å være flue på veggen i en 14-årings rom. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnpinn9 Skrevet 19. juli 2016 #1693 Del Skrevet 19. juli 2016 Den Saturday, July 16, 2016 at 19.41, hippyskippy skrev: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnpinn9 Skrevet 19. juli 2016 #1694 Del Skrevet 19. juli 2016 11 timer siden, Lise T Fjell skrev: Hun har ikke direkte bedt om sympati fordi hun er syk nei. Men om du har lest bloggen hennes så ser du hvordan hun fremstiller situasjonen. Hun stakkarsliggjør seg selv mener nå jeg. Og at legen lurer på hvordan hun klarer å ha sex (som er det hun vil ha sympati for), så forstår jeg det GODT. Alle andre også utenom deg tydligvis. Du har kanskje ikke hatt 40 i feber før, hvem vet. Og en annen ting er at legen ikke får forsvart seg pga taushetsplikt, noe som er litt urettferdig. Om hun var så omtåket og vekke som hun skal ha det til, hvem kan da vite om det var slik det faktisk ble lagt frem? Han har nok mest sannsynlig spurt henne om det, men måten han har sagt det på trenger ikke å stemme overens med slik hun fremstiller det. Men det får vi aldri vite heller. Det som irriterer meg er at hun kan skrive hva enn hun vil, uansett hvor på tryne det er ifølge de som leser det, og "slippe unna med det". Og ja, tjene mye penger på det. Kommentarfeltet har hun stengt, så hva skal hun forvente? Det er klart at folk reagerer på de sterke meningene hennes som jeg noen ganger synes er helt på trynet fordi hun er så dobbeltmoralsk. Folk blir jo såklart oppgitt, og må ha et sted å skrive det fra seg. Hun er en offentlig person - våkne opp !! Det er ulempen ved jobben hennes, og det får hun faktisk tåle. Vil tørre og påstå at lønnen kompenserer for all kritikken. Og hvis ikke? Da er det bare å slutte å blogge da Veldig enig med deg 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tweet Skrevet 19. juli 2016 #1695 Del Skrevet 19. juli 2016 Ærlig talt... Man kan da ha sex med feber! Samboeren min hadde sex med feber og blindtarmsbetennelse (vi visste ikke at det var det da), noe han mente gjorde at han glemte smerten. Det var rolig sex og gikk helt fint. For alt vi vet, kan feberen hennes gått ned og hun følte seg fin et øyeblikk, og følte derfor sex gikk bra. At folk her inne forsvarer den legen, er helt hårreisende. Hennes venninne var i samme rom og fikk det med seg. Jeg hadde reagert akkurat likt om en lege var like frekk mot meg. Jeg er så enig med @super-s. ALT kritiseres, og det gjelder alle bloggere det finnes tråder om. De blir hengt ut og kritisert for den minste ting, som bruk av selvbruning, plassen de bor på, pupper og alt mulig annet. Jeg beundrer SE veldig, fordi hun lever livet slik hun ønsker og er stolt av det. Hun er ærlig (etter min mening), har kanskje dritet seg ut noen ganger, og morsom! At hun skriver åpent om sex, er kult. Hun har ikke barn å ta hensyn til, så hun kan da vel skrive om det hun vi, i motsetning til AR som har barn og bør passe på hva hun legger ut. Det er ikke rart folk gjør narr av KG, helt ærlig. Jeg liker at jeg kan få svar på spørsmål og diskutere saklig om ting jeg bryr meg om, men altfor ofte vil jeg bare grave meg ned av det folk skriver. Godt voksne damer sitter og baksnakker unge bloggere.. Altså, er ikke det vel flaut? Og jada, de fleste av bloggerne som blir snakket om på KG, har gjort sine feil og mange ting bør faktisk diskuteres, men folk bør tenke på hvordan de ordlegger seg. Jeg misliker Sraad, men slenger ikke dritt og skriver som en 14-åring for det. De er tross alt mennesker med følelser. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 19. juli 2016 #1696 Del Skrevet 19. juli 2016 Tråden er ryddet for brukerdebatt - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloggleseren Skrevet 19. juli 2016 #1697 Del Skrevet 19. juli 2016 Sophie Elise slår et slag for søkemotoroptimalisering i dag ved å gjenta ordene "hore, knulledukke" som et taktfast mantra igjen og igjen i en kort tekst. Slik sikrer hun at det bildet hun la ut sammen med ordene, det bildet hun påstår hun hadde skrupler med, vil dukke opp på nytt og på nytt i søkene til menn som søker etter nettopp "hore knulledukke", Bravo! Og fansen skjønner som vanlig ingenting. Er vel rett før de gir henne skryt for å ha skrevet en kvinnefrigjørende tekst. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloggleseren Skrevet 19. juli 2016 #1698 Del Skrevet 19. juli 2016 Her er forresten innlegget: http://sophieelise.blogg.no/1468931233_forbilde.html Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleSnupp Skrevet 19. juli 2016 #1699 Del Skrevet 19. juli 2016 4 minutter siden, Bloggleseren skrev: Her er forresten innlegget: http://sophieelise.blogg.no/1468931233_forbilde.html Måtte teste, og hos meg kom bilder av henne opp når jeg søkte de to søkeordene. Vet ikke helt om jeg skal le eller gråte.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloggleseren Skrevet 19. juli 2016 #1700 Del Skrevet 19. juli 2016 1 minutt siden, LilleSnupp skrev: Måtte teste, og hos meg kom bilder av henne opp når jeg søkte de to søkeordene. Vet ikke helt om jeg skal le eller gråte.. Hun vet hva hun driver med, i hvert fall. "Keyword repetition" er en hel vitenskap innen SEO: https://moz.com/blog/how-much-keyword-repetition-is-optimal-whiteboard-friday 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå