Gå til innhold

Sophie Elise

Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

1 time siden, Linnpinn9 skrev:

Utrolig teit hvis de har slettet alle kommentarene. Hvorfor? Får ikke folk lov til å si sin mening? 

Fordi veldig få mennesker klarer å skrive hva de mener uten å spy ut edder og galle i samme slengen.

Endret av Birdo
Glemte en d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest medeus
3 minutter siden, Birdo skrev:

Fordi veldig få mennesker klarer å skrive hva de mener uten å spy ut eder og galle i samme slengen.

https://sml.snl.no/puss 

Det heter "edder og galle". Bare en liten språklig digresjon som ikke har noe som helst med SE å gjøre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, medeus skrev:

https://sml.snl.no/puss 

Det heter "edder og galle". Bare en liten språklig digresjon som ikke har noe som helst med SE å gjøre :)

Det er jeg klar over, fikk visst ikke med meg fingeren. Sånn går det når man skriver mens man holder på med noe annet ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest medeus
18 minutter siden, Birdo skrev:

Det er jeg klar over, fikk visst ikke med meg fingeren. Sånn går det når man skriver mens man holder på med noe annet ;) 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, Birdo skrev:

Fordi veldig få mennesker klarer å skrive hva de mener uten å spy ut edder og galle i samme slengen.

Ok men folk må få lov til å komme med kritikk uten at det skal bli slettet. Så klart skal dritt og stygge kommentarer slettes, men tviler på alle kommentarene som ble slettet var dritt kommentarer. Når de legger opp kommentarfelt, så får de tåle litt kritikk å. Sånn er det å være en offentlig person. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest JulyRed

Det var et pussig innlegg, det fra SE. Det var akkurat som hun hadde skrevet et innlegg til seg selv. Jeg tror, om SE hadde blitt behandlet litt bedre hjemme i Harstad, fått tett oppfølging for sin depresjon, og ikke blitt så ødelagt av denne bloggen, så hadde hun utviklet seg til å bli en klok liten dame. Til å være så ung er hun inne på mye fornuftig. Kall henne dobbeltmoralsk, men hun slites mellom to verdener. Den hun er med sine til dels kloke tanker, og den hun har blitt med den oppmerksomheten og de pengene bloggen gir henne. Hun blir jo sett nå? 

Alle disse damene på topplista er jo litt ute å kjøre etter jakten på klikk. Jeg tenker, kanskje vi heller se på hvem som skaper disse? Blogg.no, side2, VG, mengder med kommersielle aktører, etc. Selv fotballfrua var søt om morsom i sin tid. 

Endret av JulyRed
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for spekulasjoner, og innlegg med sitat hentet fra blogg.

- Pavilion, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 14.6.2016 at 18.57, helobaby skrev:

Men for faen. Det er da bedre å gjøre noe enn ingenting, eller? Når hun som vegetarianer får kjeft for å ikke gjøre nok, når hun gjør så innmari mye mer enn mange. 

Det er fortsatt hyklerisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns mye av det hun skriver er fornuftig. Og jeg er ikke den til å nødvendigvis ta hennes side. Men her så syns jeg faktisk at folk henger seg opp i den minste ting. Hva om hun virkelig prøver sitt beste? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Aintnofun skrev:

Jeg syns mye av det hun skriver er fornuftig. Og jeg er ikke den til å nødvendigvis ta hennes side. Men her så syns jeg faktisk at folk henger seg opp i den minste ting. Hva om hun virkelig prøver sitt beste? 

Da burde hun legge opp med en gang.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest medeus
20 timer siden, JulyRed skrev:

Det var et pussig innlegg, det fra SE. Det var akkurat som hun hadde skrevet et innlegg til seg selv. Jeg tror, om SE hadde blitt behandlet litt bedre hjemme i Harstad, fått tett oppfølging for sin depresjon, og ikke blitt så ødelagt av denne bloggen, så hadde hun utviklet seg til å bli en klok liten dame. Til å være så ung er hun inne på mye fornuftig. Kall henne dobbeltmoralsk, men hun slites mellom to verdener. Den hun er med sine til dels kloke tanker, og den hun har blitt med den oppmerksomheten og de pengene bloggen gir henne. Hun blir jo sett nå? 

Alle disse damene på topplista er jo litt ute å kjøre etter jakten på klikk. Jeg tenker, kanskje vi heller se på hvem som skaper disse? Blogg.no, side2, VG, mengder med kommersielle aktører, etc. Selv fotballfrua var søt om morsom i sin tid. 

Det første jeg tenkte var at det var en utblåsning fordi hun ikke hadde blitt invitert til ett eller annet event.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er han hun holder rundt på siste instagrambilde? Ække så oppdatert på kjendiser jeg altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:bond:

"Jeg har ikke tenkt på at jeg er bifil en gang, jeg. I dag er det så normalt å utforske ting. Helt vanlig, ingen bryr seg om legning lenger. Det handler bare om personlighet og bla bla med sukker på..."

Seriøst, FUCK DEG SOPHIE ELISE!!

49 mennesker ble nylig massakrert på grunn av nettopp legningen sin. Mange av disse hadde blitt utstøtt av familien og lokalsamfunnet sitt og hadde levd helt bedritne liv, FORDI DE VAR HOMOFILE. For disse var det ikke "noe de ikke hadde tenkt på engang" eller noe som "ingen brydde seg om". Hvordan våger hun?

• Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, sukkerspinnn skrev:

:bond:

"Jeg har ikke tenkt på at jeg er bifil en gang, jeg. I dag er det så normalt å utforske ting. Helt vanlig, ingen bryr seg om legning lenger. Det handler bare om personlighet og bla bla med sukker på..."

Seriøst, FUCK DEG SOPHIE ELISE!!

49 mennesker ble nylig massakrert på grunn av nettopp legningen sin. Mange av disse hadde blitt utstøtt av familien og lokalsamfunnet sitt og hadde levd helt bedritne liv, FORDI DE VAR HOMOFILE. For disse var det ikke "noe de ikke hadde tenkt på engang" eller noe som "ingen brydde seg om". Hvordan våger hun?

Huff ja. Hun gjør alt for oppmerksomhet. Hvorfor kunne hun ikke ventet litt med å komme ut med at hun er bifil? Dårlig timing. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Bloggleseren skrev:

SE er sinna i dag? Er det plagsomt mange bloggere der ute som skriver om negler mørke som sjelen sin? Må være en ny trend jeg har gått glipp av.

For øvrig er hun den bloggeren jeg vet om som er mest opptatt av å være dyp og torturert.

SE og Annijor. Vet ikke om flere enn dem to. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I går var alle som gikk på events for bloggere fæle, dumme og stakkarslige, mens i dag skal hun selv på Holzweiler-fest og prøver å hype det på bloggen sin. SE er altså, i motsetning til de fleste andre rosabloggere, IKKE en "brikke i et kapitalistisk spill" idet hun går på nøyaktig samme type events, med nøyaktig samme formål som eventene hun disser, ifølge seg selv.. Formålet med slike eventer er jo akkurat det samme uavhengig av hvem som er arrangør..? Og dette er minst like overfladisk, hvis ikke verre?! Eller er det kanskje fordi prislappen på Holzweiler er heftigere enn klær fra H&M? Da er det liksom helt innafor?

Det blir så kvalmt og selvforherligende at jeg vet ikke helt hva jeg skal si. Og i morgen kommer vel en annonselenke fra Nelly, eller en annen "billigkjede", som hun i nevnte innlegg gjør narr av. Oh the irony. Går folk virkelig på dette?? :lete:

Endret av Strixvaria
  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Strixvaria skrev:

I går var alle som gikk på events for bloggere fæle, dumme og stakkarslige, mens i dag skal hun selv på Holzweiler-fest og prøver å hype det på bloggen sin. SE er altså, i motsetning til de fleste andre rosabloggere, IKKE en "brikke i et kapitalistisk spill" idet hun går på nøyaktig samme type events, med nøyaktig samme formål som eventene hun disser, ifølge seg selv.. Formålet med slike eventer er jo akkurat det samme uavhengig av hvem som er arrangør..? Og dette er minst like overfladisk, hvis ikke verre?! Eller er det kanskje fordi prislappen på Holzweiler er heftigere enn klær fra H&M? Da er det liksom helt innafor?

Det blir så kvalmt og selvforherligende at jeg vet ikke helt hva jeg skal si. Og i morgen kommer vel en annonselenke fra Nelly, eller en annen "billigkjede", som hun i nevnte innlegg gjør narr av. Oh the irony. Går folk virkelig på dette?? :lete:

Men hun har jo skjønt hva alt dette dreier seg om, i motsetning til alle andre som ikke er smarte nok! Slik er det, så det er helt uproblematisk at hun stiller opp på sånt. 

:sprettoy:

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sophie Elise tjener penger på dumme jenter. Bedrifter tjener penger på at dumme jenter ser opp til Sophie Elise. Win-win for alle her. At småjenter er så fullstendig blottet for intelligens eller impulskontroll er kun deres eget problem. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest medeus
2 timer siden, Llise skrev:

Men hun har jo skjønt hva alt dette dreier seg om, i motsetning til alle andre som ikke er smarte nok! Slik er det, så det er helt uproblematisk at hun stiller opp på sånt. 

:sprettoy:

Så sant 😂👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...