Gjest CecilieX Skrevet 10. juni 2016 #1401 Del Skrevet 10. juni 2016 Nei, nå ble jeg overbevist gitt. http://imgur.com/vahf8gK SE var på sponsetur til Paris med Universal. Innlegget er merket, men hun burde nok jobbet noe mer med innholdet. Det fremstår ikke som så veldig troverdig når hun skriver at hun i fjor ikke kunne gå god for Ariana Grande som artist, men i år, dere, da var det virkelig knall. Surprise. Dette illustrerer til fulle problemmet med bloggere som sponses. Deres mening er jo til salgs, og da mister det all troverdighet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milio Skrevet 10. juni 2016 #1402 Del Skrevet 10. juni 2016 (endret) Stoler aldri på noen som får betalt for å si noe. Er helt sikker på at noen kunne solgt kreft på boks hadde lønna vært høy nok. Endret 14. juni 2016 av Milio 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 12. juni 2016 #1403 Del Skrevet 12. juni 2016 Tråden er ryddet for spekulasjoner. - pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jabx Skrevet 12. juni 2016 #1404 Del Skrevet 12. juni 2016 Den 6/9/2016 at 8.52, jegerenenhjørning skrev: Vi kan jo ikke ta Tjomlid seriøst i noen som helst diskusjon! Jo, det kan man. Han har sine blindsoner han også, men i denne saken (og mange andre) er han spot-on. Du klarer ikke å komme med gyldige motargumenter, i det minste. Han har vunnet. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandin Skrevet 13. juni 2016 #1405 Del Skrevet 13. juni 2016 (endret) Jeg forstår ikke hva denne sprudlende Joakim får ut av å være sammen med henne! Hun fremstår som en "energityv" hvis deres skjønner hva jeg mener med begrepet. Og nei, det er ikke nødvendig å slette innlegget fordi det omhandler tredjeperson, all den tid han er en del av bloggen med videoer støtt og stadig. Endret 13. juni 2016 av Sandin 31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vkt Skrevet 13. juni 2016 #1406 Del Skrevet 13. juni 2016 8 timer siden, Sandin skrev: Jeg forstår ikke hva denne sprudlende Joakim får ut av å være sammen med henne! Hun fremstår som en "energityv" hvis deres skjønner hva jeg mener med begrepet. Og nei, det er ikke nødvendig å slette innlegget fordi det omhandler tredjeperson, all den tid han er en del av bloggen med videoer støtt og stadig. Kanskje de føler de utfyller hverandre? Ser ofte at motsetninger kan balansere hverandre ut. Hvis Joakim har en overflod av energi kan det hende at Sophie sin energi balanserer ut hans og omvendt. Noen trenger å roes ned, andre trenger å sprudles opp litt. Dessuten vet ikke vi hvordan de oppfører seg når kameraet ikke er skrudd på eller når ikke alle detaljer rundt vennskapet deres ikke legges ut på bloggen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunette93 Skrevet 13. juni 2016 #1407 Del Skrevet 13. juni 2016 Elsker hvordan hun sier at folk som ikke er kjendiser(som henne selv), er "ingen." TAKK lissom... Skal si hun er blitt overfladisk som faen.. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rainy Skrevet 13. juni 2016 #1408 Del Skrevet 13. juni 2016 Da har hun skrevet at hun er helt singel! Godt at Thodesen tok til fornuft Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 13. juni 2016 #1409 Del Skrevet 13. juni 2016 45 minutter siden, Rainy skrev: Da har hun skrevet at hun er helt singel! Godt at Thodesen tok til fornuft Er det dette som går under konstruktiv kritikk? 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kelsi Skrevet 13. juni 2016 #1410 Del Skrevet 13. juni 2016 Gikk inn på bloggen for å lese om Henrik Thodesen. *endte opp med å bestille pakke fra Naturbit* 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest medeus Skrevet 13. juni 2016 #1411 Del Skrevet 13. juni 2016 Hun har blitt gudsjammerlig kjedelig 😴 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polariste Skrevet 14. juni 2016 #1412 Del Skrevet 14. juni 2016 Nå skal hun som ikke liker folk på "bokturne" for å treffe leserne, OG hun gleder seg? Som misantrop stiller jeg meg kritisk. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeverTramp Skrevet 14. juni 2016 #1413 Del Skrevet 14. juni 2016 Hun har gjentatte ganger fortalt at hun er på vei å legge ned bloggen. Det er ikke annet å vente at bloggen har blitt kjedelig da. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest medeus Skrevet 14. juni 2016 #1414 Del Skrevet 14. juni 2016 5 timer siden, BeverTramp skrev: Hun har gjentatte ganger fortalt at hun er på vei å legge ned bloggen. Det er ikke annet å vente at bloggen har blitt kjedelig da. Bra for henne, dersom hun kan finne en annen inntektskilde enn å ha en reklameblogg. Det må være slitsomt for en som prøver å framstå som dyp og intellektuell - å vite at man lever av å pushe diverse unødvendige varer på folk som ikke trenger dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunette93 Skrevet 14. juni 2016 #1415 Del Skrevet 14. juni 2016 Irriterer meg hvordan hun kjemper for dyr og at hun ikke spiser kjøtt. Men ingen snakker om at hun fortsatt spiser egg og melkeprodukter, fordi ingen skal liksom "røre" henne. Melkeindustrien gjør faktisk mer skade enn kjøttindustrien så irriterer meg hvordan hun prater om dyrs lidelse, mens hun gafler i seg den nye iskremen sin... Synes det er litt hyklerisk. Hilsen frustrert veganer. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
helobaby Skrevet 14. juni 2016 #1416 Del Skrevet 14. juni 2016 19 minutter siden, Brunette93 skrev: Irriterer meg hvordan hun kjemper for dyr og at hun ikke spiser kjøtt. Men ingen snakker om at hun fortsatt spiser egg og melkeprodukter, fordi ingen skal liksom "røre" henne. Melkeindustrien gjør faktisk mer skade enn kjøttindustrien så irriterer meg hvordan hun prater om dyrs lidelse, mens hun gafler i seg den nye iskremen sin... Synes det er litt hyklerisk. Hilsen frustrert veganer. Men for faen. Det er da bedre å gjøre noe enn ingenting, eller? Når hun som vegetarianer får kjeft for å ikke gjøre nok, når hun gjør så innmari mye mer enn mange. 44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest medeus Skrevet 14. juni 2016 #1417 Del Skrevet 14. juni 2016 16 timer siden, Polariste skrev: Nå skal hun som ikke liker folk på "bokturne" for å treffe leserne, OG hun gleder seg? Som misantrop stiller jeg meg kritisk. Først må den boken bli ferdig. Hun skriver helt elendig, så jeg håper Cappelen spanderer en grundig språkvask, som det heter. (Jeg tviler jo litt på det da, ettersom svært mange av Cappelens "løkkeskriftbøker" og andre folkelige bøker er fulle av feil.) Hun som ikke liker folk syns sikkert det er greit å dra på bokturne, ettersom det betyr kontakt med "ingen", altså mennesker som ikke er avbildet i tabloidaviser, men kanskje må søkes opp på snl.no eller wikipedia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest medeus Skrevet 14. juni 2016 #1418 Del Skrevet 14. juni 2016 19 timer siden, Birdo skrev: Er det dette som går under konstruktiv kritikk? Kanskje det, dersom man tar utgangspunkt i at hun har sagt at privatlivet (= kjærester) I K K E skal være et tema i bloggen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredsmegleren Skrevet 14. juni 2016 #1419 Del Skrevet 14. juni 2016 (endret) 1 time siden, helobaby skrev: Men for faen. Det er da bedre å gjøre noe enn ingenting, eller? Når hun som vegetarianer får kjeft for å ikke gjøre nok, når hun gjør så innmari mye mer enn mange. Det er ikke det at hun ikke gjør noe, men når det gjelder dyrevelferd som hun selv mener er en hjertesak så driver hun mye med dobbeltmoral. Å kalle seg vegetarianer når man spiser fisk skaper mye forvirring. Hun konsumerer også godteri som inneholder gelatin og ost som inneholder animals løpe, dette har leserne kommentert flere ganger og hun har selv sagt at hun skal slutte med dette. Ingen endring å se i alle fall, selv om hun påpeker at hun er en dyrevenn og at kjøttindustrien er grusom. Produksjon av palmeolje er helt forferdelig og burde ikke være i godteri (les: freia påskeegg). Likevel går det helt greit med sminke og annen mat som inneholder palmeolje. Da hun besøkte en kyllingfarm stod hun fast på at denne industrien er grusom og hun skulle absolutt ikke støtte denne, likevel velger hun å fremdeles konsumere egg. Dersom hun synes at dyrehold av fjærkre er så grusom, hva med kyr? Dem vil hun ikke spise fordi det er helt grusomt, men hun kan fint bruke skinnet til vesker og sko som også kommer fra slaktningsprosessen. Å gjøre noe er selvsagt bedre enn ingenting, men det at hun holder på med å reklamere seg selv når det gjelder dyrevelferd mister i alle fall all troverdighet hos meg. Endret 14. juni 2016 av Fredsmegleren 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Llise Skrevet 14. juni 2016 #1420 Del Skrevet 14. juni 2016 41 minutter siden, Fredsmegleren skrev: Det er ikke det at hun ikke gjør noe, men når det gjelder dyrevelferd som hun selv mener er en hjertesak så driver hun mye med dobbeltmoral. Å kalle seg vegetarianer når man spiser fisk skaper mye forvirring. Hun konsumerer også godteri som inneholder gelatin og ost som inneholder animals løpe, dette har leserne kommentert flere ganger og hun har selv sagt at hun skal slutte med dette. Ingen endring å se i alle fall, selv om hun påpeker at hun er en dyrevenn og at kjøttindustrien er grusom. Produksjon av palmeolje er helt forferdelig og burde ikke være i godteri (les: freia påskeegg). Likevel går det helt greit med sminke og annen mat som inneholder palmeolje. Da hun besøkte en kyllingfarm stod hun fast på at denne industrien er grusom og hun skulle absolutt ikke støtte denne, likevel velger hun å fremdeles konsumere egg. Dersom hun synes at dyrehold av fjærkre er så grusom, hva med kyr? Dem vil hun ikke spise fordi det er helt grusomt, men hun kan fint bruke skinnet til vesker og sko som også kommer fra slaktningsprosessen. Å gjøre noe er selvsagt bedre enn ingenting, men det hun holder på med å reklamere seg selv når deg gjelder dyrevelferd mister i alle fall all troverdighet hos meg. Jeg reagerer en del på at hun veldig, veldig ofte snakker om at hun har vært på McDonalds. Greit, hun spiser nok ikke kjøtt der, men hvorfor i all verden vil hun støtte opp om en versting som dem? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå