Djungelvrål Skrevet 29. august 2019 #13961 Del Skrevet 29. august 2019 Selvbruninga kommer garantert til å selge som hakka møkk, annenhver fjortisjente forguder henne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 29. august 2019 #13962 Del Skrevet 29. august 2019 1 minutt siden, SupaWoman skrev: Selvbruninga kommer garantert til å selge som hakka møkk, annenhver fjortisjente forguder henne. Ifølge henne i artikkelen så er det nok ikke det hun skal gi ut.. Blir nok noe som blir å få kritikk. For det er ikke alt av vegansk skjønnhetsprodukt som passer alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Keikolina Skrevet 29. august 2019 #13963 Del Skrevet 29. august 2019 Vegansk botoxish? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeverTramp Skrevet 30. august 2019 #13964 Del Skrevet 30. august 2019 (endret) 8 timer siden, Uglesjel skrev: Ifølge henne i artikkelen så er det nok ikke det hun skal gi ut.. Blir nok noe som blir å få kritikk. For det er ikke alt av vegansk skjønnhetsprodukt som passer alle. Hvilken artikkel har du lest? I denne: https://www.minmote.no/#!/artikkel/24677429/sophie-elise-starter-nytt-merke Står det: "– Det er skjønnhetsprodukter, men ikke sminke og kremer. Men mer kan jeg ikke si nøyaktig, sier Sophie Elise Isachsen da MinMote tar kontakt. – Ut ifra navnet er det naturlig å tenke at det er selvbruning? – Hehe, ja det kan man tenke, sier Sophie Elise og ler bekreftende." Etter en sommer med sunnybears hadde det vært fantastisk dersom hun lanserte selvbruning 😂 Endret 30. august 2019 av BeverTramp 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 30. august 2019 #13965 Del Skrevet 30. august 2019 18 timer siden, DianaV skrev: "Det føles fint å kunne lage noe jeg kan stå bak, også med verdiene mine, sier hun." Hvilke verdier? Tragisk at dette mennesket får kjøre på som hun gjør. Sier jo sitt om firma som står bak produktet også. De er ansvarlig for de overprisede hårspennene til CBE også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 30. august 2019 #13966 Del Skrevet 30. august 2019 4 timer siden, BeverTramp skrev: Hvilken artikkel har du lest? I denne: https://www.minmote.no/#!/artikkel/24677429/sophie-elise-starter-nytt-merke Står det: "– Det er skjønnhetsprodukter, men ikke sminke og kremer. Men mer kan jeg ikke si nøyaktig, sier Sophie Elise Isachsen da MinMote tar kontakt. – Ut ifra navnet er det naturlig å tenke at det er selvbruning? – Hehe, ja det kan man tenke, sier Sophie Elise og ler bekreftende." Etter en sommer med sunnybears hadde det vært fantastisk dersom hun lanserte selvbruning 😂 Hvis det ikke er sminke og kremer er det et kosttilskudd, ala noe for hud og hår. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 30. august 2019 #13967 Del Skrevet 30. august 2019 Det er så tøysete, det hele. Hun får betalt for at produsenten av en vare kan sette hennes navn på ett-eller-annet. Hun har ikke utviklet noe eller designet noe. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 30. august 2019 #13968 Del Skrevet 30. august 2019 (endret) Pust skrev (På 30.8.2019 den 12.12): Det er så tøysete, det hele. Hun får betalt for at produsenten av en vare kan sette hennes navn på ett-eller-annet. Hun har ikke utviklet noe eller designet noe. . Endret 11. november 2023 av Nasse Nøff ❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lillesnøfnugg Skrevet 30. august 2019 #13969 Del Skrevet 30. august 2019 1 time siden, Nasse Nøff ❤ skrev: Enig. Hun får det til å høres ut som at hun har fått sitt eget merke, på lik linje som Kylie Jenner hennes O'store forbilde. Altså dette blir for dumt. Om jeg får trynet mitt på leverposteiboksen, så er det ikke jeg som har utviklet eller designet leverposteien. I influencer verden er det nok slik 🤣🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 30. august 2019 #13970 Del Skrevet 30. august 2019 1 time siden, Nasse Nøff ❤ skrev: Enig. Hun får det til å høres ut som at hun har fått sitt eget merke, på lik linje som Kylie Jenner hennes O'store forbilde. Altså dette blir for dumt. Om jeg får trynet mitt på leverposteiboksen, så er det ikke jeg som har utviklet eller designet leverposteien. Veldig enig med deg her. Blir for dumt at hun liksom har designet det og fått eget merke når det bare er klasket navnet hennes på 🤦♀️ 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg J.. Skrevet 30. august 2019 Populært innlegg #13971 Del Skrevet 30. august 2019 @ Tegnehanne / Instagram. 69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malika Skrevet 30. august 2019 #13972 Del Skrevet 30. august 2019 (endret) 10 timer siden, Nasse Nøff ❤ skrev: Enig. Hun får det til å høres ut som at hun har fått sitt eget merke, på lik linje som Kylie Jenner hennes O'store forbilde. Altså dette blir for dumt. Om jeg får trynet mitt på leverposteiboksen, så er det ikke jeg som har utviklet eller designet leverposteien. Tror neppe Kylie Jenner har vært med på scratch på sitt make-up-merke. Og vi vet jo ikke hvor mye SE har vært involvert. Anyway, dette blir for dumt å disse. Alle influencere lanserer kolleksjoner og merker. Også idrettsfolk. Og hennes jobb er å selge og jeg ser ikke forskjell på hennes måte å selge på, kontra en Cubus-ansatt som er pålagt mersalg. Dette er helt innafor. Det får da være grenser hva man skal kritisere SE for, kun for å tute med sine ulver her inne! Endret 30. august 2019 av Malika Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 30. august 2019 #13973 Del Skrevet 30. august 2019 8 timer siden, smalls skrev: Veldig enig med deg her. Blir for dumt at hun liksom har designet det og fått eget merke når det bare er klasket navnet hennes på 🤦♀️ Blir som CBE ang de hårspenner.. Ingenting er ekte som kommer fra verken SE eller CBE.. SE kunne heller ha utviklet noe eget i sitt navn. Hun er jo også opptatt av økologiske produkter. Det hadde vært noe for henne og prøvd ut. Men neida. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 30. august 2019 #13974 Del Skrevet 30. august 2019 1 time siden, Malika skrev: Tror neppe Kylie Jenner har vært med på scratch på sitt make-up-merke. Og vi vet jo ikke hvor mye SE har vært involvert. Anyway, dette blir for dumt å disse. Alle influencere lanserer kolleksjoner og merker. Også idrettsfolk. Og hennes jobb er å selge og jeg ser ikke forskjell på hennes måte å selge på, kontra en Cubus-ansatt som er pålagt mersalg. Dette er helt innafor. Det får da være grenser hva man skal kritisere SE for, kun for å tute med sine ulver her inne! Jeg håper da virkelig ikke ansatte på Cubus later som om de har designet klærne de selger, noe bloggerne stort sett prøver seg på. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 31. august 2019 #13975 Del Skrevet 31. august 2019 9 timer siden, J.. skrev: @ Tegnehanne / Instagram. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malika Skrevet 31. august 2019 #13976 Del Skrevet 31. august 2019 9 timer siden, Pust skrev: Jeg håper da virkelig ikke ansatte på Cubus later som om de har designet klærne de selger, noe bloggerne stort sett prøver seg på. Det var satt på spissen og det tror jeg du skjønte. Men isteden så måtte du spore av og komme med et intetsigende argument heller enn å holde deg til debatten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lalunagoid Skrevet 31. august 2019 #13977 Del Skrevet 31. august 2019 9 timer siden, Pust skrev: Jeg håper da virkelig ikke ansatte på Cubus later som om de har designet klærne de selger, noe bloggerne stort sett prøver seg på. Det som er å tute for er vel at hun enda engang skal lure sine yngste følgere til å kjøpe noe de absolutt ikke trenger . Hun har en enorm påvirkningskraft og tjener plenty med cash på dette. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pust Skrevet 31. august 2019 #13978 Del Skrevet 31. august 2019 (endret) 1 time siden, Malika skrev: Det var satt på spissen og det tror jeg du skjønte. Men isteden så måtte du spore av og komme med et intetsigende argument heller enn å holde deg til debatten. Avsporing? Intetsigende argument? Da tror jeg du har gått glipp av kjernen i debatten. Det var ellers en grei sammenligning du hadde mellom selgeren på Cubus og en random rosablogger. Begge lever av å selge noe, men selgeren på Cubus er ærlig på at hun selger andres varer, det er det ikke alltid rosabloggerne er. SE har fått anledning til å sette sitt navn på noen produkter, f.eks. extensions og nå "noe hemmelig" hun kaller skjønnhetsprodukter. Flere andre bloggere har fått sitt navn på vesker, jakker, hårspenner, etc, og er freidige nok til å kalle dette sitt "design". Produsent og blogger gjør dette kun for å tjene penger på andres (unødvendige) forbruk. Ekstra ille er det når det er en blogger som roper høyt om sitt miljøengasjement i det ene øyeblikket, for så i neste øyeblikk å ta betalt for å lage reklame for produkter eller tjenester som bidrar til økt forsøpling og miljøødeleggelse. Fremdeles avsporing? Endret 31. august 2019 av Pust Rettet skrivefeil 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
korallrev Skrevet 31. august 2019 #13979 Del Skrevet 31. august 2019 Det @Pust sa! Det er litt gøy, SE bare gir og gir. Hver gang det er et innfall av gode handlinger og engasjement, ligger det som regel noe bak. For eksempel noe av det nyeste, hvor hun får det til å fremstå som gjort på eget initiativ, men så viser det seg etter hvert å være del av noe annet, for eksempel TV-programmet Sophie Elise tester Norge. Sitat 5. Klimaangst 13 min Sophie Elise sier at hun brenner for klimasaken. Under Arendalsuka blir hun utfordret av de ekstreme klimaaksjonistene « Extinction Rebellion». Hvor langt er Sophie Elise egentlig villig til å gå når det gjelder? Hentet fra https://sumo.tv2.no/programmer/fakta/sophie-elise-tester-norge/ https://touch.agderposten.no/nyheter/sophie-elise-har-fatt-munnkurv-etter-at-hun-spilte-dod-i-fontene-far-ikke-snakke-med-agderposten-1.2707623?ref=0xadf6078003f17dd244238e3fd102024b61b608e810ade54596c1ec724188e9fb Vel og bra å slå et slag for miljøet, men bortsett fra at hun SIER og SKRIVER det, er det ingenting ellers som stemmer overens med miljøengasjement all den tid hun reklamerer for all verdens unødvendig drit (sa noen goodiebox?), flyr mer enn mange familier til sammen, benytter seg av all verdens dyretestede produkter for å endre form og utseende og jevnt over fronter et overforbruk uten like. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Littlewoman Skrevet 31. august 2019 #13980 Del Skrevet 31. august 2019 13 timer siden, Malika skrev: Tror neppe Kylie Jenner har vært med på scratch på sitt make-up-merke. Og vi vet jo ikke hvor mye SE har vært involvert. Anyway, dette blir for dumt å disse. Alle influencere lanserer kolleksjoner og merker. Også idrettsfolk. Og hennes jobb er å selge og jeg ser ikke forskjell på hennes måte å selge på, kontra en Cubus-ansatt som er pålagt mersalg. Dette er helt innafor. Det får da være grenser hva man skal kritisere SE for, kun for å tute med sine ulver her inne! 100 prosent enig. Synes de som disser synker nivået her til bunn nivå og ikke forstår seg på elementære elementer innen det å drive business 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå