J.. Skrevet 19. august 2019 #13821 Del Skrevet 19. august 2019 1 time siden, Nasse Nøff ❤ skrev: Har du fått med deg at tråden her heter Sofie og ikke Sophie? De som har fulgt bloggen lengre enn en uke vet jo at Sophie er like falskt og hjemmesnekra som rumpa 😂 Jeg vet hun ikke heter Sophie Elise,men Sofie ja. Men virker som det går fansen hus forbi. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 19. august 2019 #13822 Del Skrevet 19. august 2019 1 time siden, Gul_gul skrev: Hva mener du? På posten hennes står det adressert til Sofie Etternavn,ikke Sophie Elise Etternavn. Rart fansen som sluker henne rått,ikke engang evner å reagere på det. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rebony Skrevet 19. august 2019 #13823 Del Skrevet 19. august 2019 3 minutter siden, J.. said: På posten hennes står det adressert til Sofie Etternavn,ikke Sophie Elise Etternavn. Rart fansen som sluker henne rått,ikke engang evner å reagere på det. Alle vet jo om det allerede, hva er det å reagere på? Gammelt nytt. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 19. august 2019 #13824 Del Skrevet 19. august 2019 Akkurat nå, rebony skrev: Alle vet jo om det allerede, hva er det å reagere på? Gammelt nytt. lol. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gul_gul Skrevet 19. august 2019 #13825 Del Skrevet 19. august 2019 (endret) 3 hours ago, J.. said: På posten hennes står det adressert til Sofie Etternavn,ikke Sophie Elise Etternavn. Rart fansen som sluker henne rått,ikke engang evner å reagere på det. Ok, takk. Men akkurat det er vel ikke noen stor hemmelighet? Jeg tror de fleste vet hun heter Sofie-med-f. ETA: Hun har selv fortalt om det. Da jeg ble født het jeg kun Elise et par uker. Mamma heter Lise, så det ble nok litt for likt i lengden regner jeg med. Jeg er glad mamma og pappa byttet navnet mitt til Sofie, som etterhvert ble Sophie Elise. Sitat fra Sophie Elise – MITT EGENTLIGE NAVN (...) – 06.03.2017 kl. 15:27 Endret 19. august 2019 av Gul_gul Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 19. august 2019 #13826 Del Skrevet 19. august 2019 4 minutter siden, Gul_gul skrev: Ok, takk. Men akkurat det er vel ikke noen stor hemmelighet? Jeg tror de fleste vet hun heter Sofie-med-f. Jeg har heller aldri lagt det frem som en stor FBI-hemmelighet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korpsnerden Skrevet 19. august 2019 #13827 Del Skrevet 19. august 2019 Men hvis tråden her skal hete det hun egentlig heter så bør Elise fjernes for å være korrekt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 19. august 2019 #13828 Del Skrevet 19. august 2019 35 minutter siden, Korpsnerden skrev: Men hvis tråden her skal hete det hun egentlig heter så bør Elise fjernes for å være korrekt. Nettopp. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Plannergirl Skrevet 19. august 2019 #13829 Del Skrevet 19. august 2019 2 timer siden, J.. skrev: Nettopp. Hvis man skal pirke så ekstremt må man jo si at tråden skal hete Sophie Elise siden det er navnet på bloggen og bedriften som er det diskusjonen handler om, ikke Sofie som privatperson (dette har vært diskutert så mye i tråden). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 19. august 2019 #13830 Del Skrevet 19. august 2019 Ser ut som leppene har fått en ny runde injeksjoner med Gud vet hva.. Så store at de ser vrengt ut. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 19. august 2019 #13831 Del Skrevet 19. august 2019 Vet ikke om jeg skal le eller gråte av at hun sier en av hennes sterke sider er at hun er åpen.. Hun er jo ikke åpen, hun juger som bare det, men leker åpen hver gang hun allerede har blitt ferske 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 19. august 2019 #13832 Del Skrevet 19. august 2019 2 minutter siden, Birdo skrev: Vet ikke om jeg skal le eller gråte av at hun sier en av hennes sterke sider er at hun er åpen.. Hun er jo ikke åpen, hun juger som bare det, men leker åpen hver gang hun allerede har blitt ferske Av alt leserne og følgerne på IG har avslørt henne på, så er ikke ærligheten verken den sterkeste siden av eller første prioritering fra henne. Siden SE er så opptatt av ærlighet så kan hun fint ta et studietid hos Funkygine. For hun er ei dame av brutalt ærlighet. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
n_97 Skrevet 19. august 2019 #13833 Del Skrevet 19. august 2019 Hun skriver "Sophie Elise Steen Isachsen er da altså mitt fulle navn! " i et innlegg med tittelen "Mitt egentlige navn" (min utheving) og fremstiller det som sitt ekte navn. Jeg synes det er spesielt at hun ikke er ærlig om navnet sitt. Mulig det var for å forvirre stalkere, men da hadde det kanskje vært like greit å ikke blogge om navn i det hele tatt. Om man søker opp firmaet hennes på proff eller tilsvarende, kommer navnet som står på valgkortet opp. https://sophieelise.blogg.no/1488814042_mitt_egentlige_navn_min_hemmelige_jobb_og_min_crush_.html 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 19. august 2019 #13834 Del Skrevet 19. august 2019 49 minutter siden, n_97 skrev: Hun skriver "Sophie Elise Steen Isachsen er da altså mitt fulle navn! " i et innlegg med tittelen "Mitt egentlige navn" (min utheving) og fremstiller det som sitt ekte navn. Jeg synes det er spesielt at hun ikke er ærlig om navnet sitt. Mulig det var for å forvirre stalkere, men da hadde det kanskje vært like greit å ikke blogge om navn i det hele tatt. Om man søker opp firmaet hennes på proff eller tilsvarende, kommer navnet som står på valgkortet opp. https://sophieelise.blogg.no/1488814042_mitt_egentlige_navn_min_hemmelige_jobb_og_min_crush_.html Hun skriver låter for andre artister, lurer veldig på hvem? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MaleficentAurora Skrevet 20. august 2019 #13835 Del Skrevet 20. august 2019 20 minutter siden, SupaWoman skrev: Hun skriver låter for andre artister, lurer veldig på hvem? Hjelpes meg😑 Det kan umulig være artister hun skriver "låter" til. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 20. august 2019 #13836 Del Skrevet 20. august 2019 6 timer siden, SupaWoman skrev: Hun skriver låter for andre artister, lurer veldig på hvem? Ja, hvem da??😂 Do tell 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 20. august 2019 #13837 Del Skrevet 20. august 2019 5 timer siden, SupaWoman skrev: Hun skriver låter for andre artister, lurer veldig på hvem? Dårlig brukt penger,isåfall.. 🤣 Tekstene til SE er jo helt hjernedøde.. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J.. Skrevet 20. august 2019 #13838 Del Skrevet 20. august 2019 Når SE sier forholdet til hun å K er privat... Ler. Så,derfor vet vi bl.a at de bruker Tinder til trekantsex? Privat ja.. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
addict Skrevet 20. august 2019 #13839 Del Skrevet 20. august 2019 Har begynt å høre på podcasten. Jeg synes oppriktig at hun virker både reflektert og med masse selvinnsikt. Jeg ler faktisk mye av ironien hennes og vinklingene hennes. Er utrolig positivt overrasket. Jeg skjønner faktisk ikke alt hatet. Hun har tatt mange personlige valg som jeg ikke ville gjort selv, men det ene utelukker ikke det andre. Synes hun er sterk og ganske utrolig som klarer å stå igjennom alt dritet hun må møte på. Ja, hun er i en bransje, men shit du skal være flink med følelsene dine for å klare å takle alt. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 20. august 2019 #13840 Del Skrevet 20. august 2019 10 timer siden, Uglesjel skrev: Av alt leserne og følgerne på IG har avslørt henne på, så er ikke ærligheten verken den sterkeste siden av eller første prioritering fra henne. Siden SE er så opptatt av ærlighet så kan hun fint ta et studietid hos Funkygine. For hun er ei dame av brutalt ærlighet. Nåja.. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå