smalls Skrevet 4. august 2019 #13441 Skrevet 4. august 2019 Skal man operere rumpa, så må man ha litt fett på kroppen og naturlig former. Ikke at det ser bra ut da, men ser i alle fall bedre ut enn når man er veldig petite og lita som SE og Isabel Raad er. Det ser så vanvittig unaturlig ut! 9
MaleficentAurora Skrevet 4. august 2019 #13442 Skrevet 4. august 2019 15 minutter siden, smalls skrev: Skal man operere rumpa, så må man ha litt fett på kroppen og naturlig former. Ikke at det ser bra ut da, men ser i alle fall bedre ut enn når man er veldig petite og lita som SE og Isabel Raad er. Det ser så vanvittig unaturlig ut! Raad har nå i det minste lagt på seg og trent kroppen opp nå. Slik at det ikke ser bare pupper å rompe. SE har jeg aldri sett trent i det hele tatt. Det er en ting og gå på seg trenings klær, men noe annet å faktisk trening. Vil nå si at Raad har overgått SE på en positivt måte. 2
smalls Skrevet 4. august 2019 #13443 Skrevet 4. august 2019 21 minutter siden, Uglesjel skrev: Raad har nå i det minste lagt på seg og trent kroppen opp nå. Slik at det ikke ser bare pupper å rompe. SE har jeg aldri sett trent i det hele tatt. Det er en ting og gå på seg trenings klær, men noe annet å faktisk trening. Vil nå si at Raad har overgått SE på en positivt måte. Trener Isabel? Trodde hun hatet trening jeg? 🤔 1
MaleficentAurora Skrevet 4. august 2019 #13444 Skrevet 4. august 2019 Akkurat nå, smalls skrev: Trener Isabel? Trodde hun hatet trening jeg? 🤔 Ja hun trener.. Mye har endret seg etter det ble slutt med han Pierre duden. 1
smalls Skrevet 4. august 2019 #13445 Skrevet 4. august 2019 1 time siden, Uglesjel skrev: Ja hun trener.. Mye har endret seg etter det ble slutt med han Pierre duden. Good for her 🙂 2
Gjest nicecar Skrevet 4. august 2019 #13446 Skrevet 4. august 2019 2 timer siden, Uglesjel skrev: Beklagelig så er det absolutt ingenting med henne som er sexy lengre.. Man ser solklart at den tyrkiske fake stussen ikke passer til hennes lille kropp, som henger etter i utviklingen pga all inngrepet. Ser ut som om hun har operert ett par pupper inn i rumpa så mye som den strutter ut.
deedee_ Skrevet 4. august 2019 #13449 Skrevet 4. august 2019 5 timer siden, DianaV skrev: Det er faktisk så likt tegnehanne sin illustrasjon at det er skummelt. https://m.imgur.com/a/doH5VEz enda værre fra denne vinkelen 😱 16
DianaV Skrevet 4. august 2019 #13450 Skrevet 4. august 2019 6 minutter siden, deedee_ skrev: https://m.imgur.com/a/doH5VEz enda værre fra denne vinkelen 😱 Omg.. Og det der har hun betalt for... 18
Flisespikker Skrevet 4. august 2019 #13451 Skrevet 4. august 2019 11 minutter siden, deedee_ skrev: https://m.imgur.com/a/doH5VEz enda værre fra denne vinkelen 😱 Dæven. Er det ekte bilde? Det ser jo redigert ut. Shit 8
deedee_ Skrevet 4. august 2019 #13452 Skrevet 4. august 2019 1 minutt siden, Flisespikker skrev: Dæven. Er det ekte bilde? Det ser jo redigert ut. Shit Fant det på Jodel 🙈 men tror det er screenshot bare, fra videoen på SE sin Instagram. Er nok ekte 😱 Syns egentlig synd på henne, hun som er så perfeksjonist mtp kroppen kan umulig være fornøyd. Er nok derfor hun poster så mye rumpebilder.. trenger vel bekreftelse. 13
Sol Rampelyset Skrevet 4. august 2019 #13454 Skrevet 4. august 2019 Tråden er ryddet for krenkende innlegg. Sol, admin.
Gjest MadameDeRosa Skrevet 4. august 2019 #13455 Skrevet 4. august 2019 6 timer siden, Uglesjel skrev: Raad har nå i det minste lagt på seg og trent kroppen opp nå. Slik at det ikke ser bare pupper å rompe. SE har jeg aldri sett trent i det hele tatt. Det er en ting og gå på seg trenings klær, men noe annet å faktisk trening. Vil nå si at Raad har overgått SE på en positivt måte. Er da vel ingen konkurranse? Og Raad er like tynn som alltid. Og er vel SE sitt valg hva hun gjør med kroppen sin. Hun ser uansett bedre ut enn de fleste.
MaleficentAurora Skrevet 4. august 2019 #13456 Skrevet 4. august 2019 5 minutter siden, MadameDeRosa skrev: Er da vel ingen konkurranse? Og Raad er like tynn som alltid. Og er vel SE sitt valg hva hun gjør med kroppen sin. Hun ser uansett bedre ut enn de fleste. Nei det er ingen konkurranse. Men en stor forskjell på hvem om faktisk lytter til leserne sine og forandre seg. SE ser overhode ikke bedre ut enn de fleste nei. Men gjerne tro det o det er til noe trøst for deg. 13
Gjest MadameDeRosa Skrevet 4. august 2019 #13457 Skrevet 4. august 2019 Akkurat nå, Uglesjel skrev: Nei det er ingen konkurranse. Men en stor forskjell på hvem om faktisk lytter til leserne sine og forandre seg. SE ser overhode ikke bedre ut enn de fleste nei. Men gjerne tro det o det er til noe trøst for deg. Hvorfor skulle det være "en trøst" for meg? Bryr meg ikke, men syns det er litt mye bodyshaming og dritt om folk her inne. Så negativt.
MaleficentAurora Skrevet 4. august 2019 #13458 Skrevet 4. august 2019 Akkurat nå, MadameDeRosa skrev: Hvorfor skulle det være "en trøst" for meg? Bryr meg ikke, men syns det er litt mye bodyshaming og dritt om folk her inne. Så negativt. Selvsagt er det.. Og det kan jo bloggeren selv takke seg for. Hadde ikke SE komment med alle disse hypokonder symptomene sine og falske "komplekser" så ville hun ikke fått så mye kritikk. For det har tydeligvis en betydning for deg når du kommer med en påstand som ikke eier fakta. 9
Salka Skrevet 4. august 2019 #13459 Skrevet 4. august 2019 9 timer siden, AntiBullshit skrev: «Sexy» Hjelpes, så utrolig Harry hun er! Gud bedre! 19
queensnella Skrevet 4. august 2019 #13460 Skrevet 4. august 2019 Angående puppene hennes så har hun visst vært syk en stund og vært mye alene hjemme samtidig som "alle andre nyter sommeren ute". (ref blogg og de siste poddene). Så jeg vet ikke, jeg. SE har jo vært så "syk" etter hver antatt operasjon hittil. Jaja. Bare å vente på den podden hvor sannheten kommer frem da igjen. 33
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå