CabinCruiser Skrevet 2. august 2019 #13421 Skrevet 2. august 2019 Av alle bloggerne så tror jeg nok SE er den som burde vært litt beskyttet fra seg selv. Her er det mye tankespinn og usikkerhet iblandet en god dose narsissme. Hun høres aldri glad ut, og ser ut som hun faktisk har en del issues som gjør seg til kjenne gjennom ett atferdsmønster som ikke er helt normalt. Men, hun har vært flink å spille på alle strenge hun kan bruke og har helt klart å skape en merkevare av seg selv. 15
Liljevanilje Skrevet 2. august 2019 #13422 Skrevet 2. august 2019 7 timer siden, ReinaSiete skrev: Det verste er at den rumpa der ser veldig kjent ut. HAHA! Den rumpa har jeg sett før ja.... 7
mm456 Skrevet 2. august 2019 #13423 Skrevet 2. august 2019 Jeg kommer faktisk fortsatt ikke over at hun kommenterte at Kristine Ullebø hadde fin hodeform. Vanlige folk nøyer seg med å si at andre er fine, liksom..... Jeg komplimenterer jo ikke akkurat folk for at de har fin hals for eksempel. 15
Gjest LaptopPute Skrevet 2. august 2019 #13424 Skrevet 2. august 2019 1 hour ago, mm456 said: Jeg kommer faktisk fortsatt ikke over at hun kommenterte at Kristine Ullebø hadde fin hodeform. Vanlige folk nøyer seg med å si at andre er fine, liksom..... Jeg komplimenterer jo ikke akkurat folk for at de har fin hals for eksempel. Kun hvis du er Dracula.
J.. Skrevet 2. august 2019 #13425 Skrevet 2. august 2019 Hun forsvarer jo flyingen sin med at det utelukkende er i jobb/helse-sammenheng.. Men gjett hvem som mistet flyet til Hawaii,å da spontant hev seg på flyet til Spania,en destinasjon helt uten mål å mening...... 🙄 31
Gjest nicecar Skrevet 2. august 2019 #13426 Skrevet 2. august 2019 19 minutter siden, J.. skrev: Hun forsvarer jo flyingen sin med at det utelukkende er i jobb/helse-sammenheng.. Men gjett hvem som mistet flyet til Hawaii,å da spontant hev seg på flyet til Spania,en destinasjon helt uten mål å mening...... 🙄 Som om det ikke er nok så skal frk. Miljøforkjemper prøve seg på en tur til Hawaii senere i høst.
Gjest CecilieX Skrevet 2. august 2019 #13427 Skrevet 2. august 2019 (endret) I dagens innlegg skriver hun at hun misunner de som har studert og bodd i utlandet, både i kortere og lengre perioder. Men hun har da vitterlig i 2015 skrevet om a) språkreise med EF til New York? https://sophieelise.blogg.no/1429821385_newyorkhereicome.html b) språkreise til Costa Rica https://sophieelise.blogg.no/1517058811_endelig_fr_jeg_gjort_det.html Er det kortidshukommelsen det skorter på eller er det historiefortellingen om disse reisene som ikke var helt korrekt? Endret 2. august 2019 av CecilieX
Santos Skrevet 3. august 2019 #13428 Skrevet 3. august 2019 Av en eller annen grunn tror jeg ikke på de Hawaii visa dramaet. Ren reklame spør du meg. Hadde hun bare reklamert som de vanlig annonse innleggene hennes hadde hun kanskje ikke nådd so mange men, med litt action og drama rundt turen tror jeg hun nådde målet. Jenta har null troverdighet. Btw hennes siste insta story er det 100% en ny boob job man ser. Hele greie med å ta av silikonen var å legge på nye. Selvfølgelig må hun ta all plass i media og suge seg all creds og hylling for at hun er silikonfri. 24
Sassenach Skrevet 3. august 2019 #13430 Skrevet 3. august 2019 Sett i forhold til bikinibildene på insta fra 4. juli er det en ganske stor forskjell nå, og det kan muligens skimtes en støtte-BH i annonsevideoen for ICE for fire dager siden. Samtidig, så kan det like gjerne ha å gjøre med hvor i syklusen hun er og det kan ha vært en normal sports-BH. Hvem vet 4
DianaV Skrevet 3. august 2019 #13431 Skrevet 3. august 2019 24 minutter siden, Sassenach skrev: Sett i forhold til bikinibildene på insta fra 4. juli er det en ganske stor forskjell nå, og det kan muligens skimtes en støtte-BH i annonsevideoen for ICE for fire dager siden. Samtidig, så kan det like gjerne ha å gjøre med hvor i syklusen hun er og det kan ha vært en normal sports-BH. Hvem vet Hun hadde små, naturlig fine pupper etter hun fjernet silikonen. Det passet henne. Nå henger brystene mye lenger ned på overkroppen og på bilder er det åpenbart at hun har gjort noe. 7
Sol Rampelyset Skrevet 3. august 2019 #13432 Skrevet 3. august 2019 Tråden er ryddet for krenkende innlegg. Sol, admin.
Flisespikker Skrevet 4. august 2019 #13433 Skrevet 4. august 2019 Ser en som har kommentert på innlegget hennes, og skriver at dette ikke er første gangen jun mister et fly på en betalt EF-tur. At det er planlagt på en måte. Stemmer det? 10
J.. Skrevet 4. august 2019 #13434 Skrevet 4. august 2019 (endret) 21 minutter siden, Flisespikker skrev: Ser en som har kommentert på innlegget hennes, og skriver at dette ikke er første gangen jun mister et fly på en betalt EF-tur. At det er planlagt på en måte. Stemmer det? Tja.. Mistet ikke flyet,men.. https://sophieelise.blogg.no/category/costa-rica Hun har nevnt deti både juli 2014 og september 2017,at hun skulle til Costa Rica med EF,men finnee ingen plass at hun reiste?.. Endret 4. august 2019 av J.. 6
ReinaSiete Skrevet 4. august 2019 #13435 Skrevet 4. august 2019 Hun reiser til Hawaii med med samme visum som hun dro til New York med, så ser ikke hvilken visumsøknad hun refererer til som hadde skrivefeil. 15
DianaV Skrevet 4. august 2019 #13437 Skrevet 4. august 2019 15 minutter siden, AntiBullshit skrev: «Sexy» Det er faktisk så likt tegnehanne sin illustrasjon at det er skummelt. 36
Sandin Skrevet 4. august 2019 #13438 Skrevet 4. august 2019 Nå får hun bestemme seg hva hun egentlig synes om den rumpen sin... Hvis hun er misfornøyd slik hun hevder, så drar man ikke undertøyet opp i rassen og tar et bilde der størrelsen er maksimalt synlig og det er svært tydelig at det er fake. Når man i tillegg skriver sexy... Blir det mer selvopptatt? Håper ikke foreldrene er stolte... 39
smalls Skrevet 4. august 2019 #13439 Skrevet 4. august 2019 Jeg synes det er kleint å posere på den måten og skrive sexy under, med trusa dratt langt opp ræva 🙈🙈 18
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 4. august 2019 #13440 Skrevet 4. august 2019 (endret) . Endret 11. november 2023 av Nasse Nøff ❤
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå