Gå til innhold

Sophie Elise

Fremhevede innlegg

Gjest Forum-Moderator
Skrevet

ryddemelding  :spekulasjon om sykdom

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var overbevist om at SE hadde fått seg en Jordyn Woods-kopi på grunn av Kylie Jenner.

Siden jeg ikke leser bloggen til SE, og ikke følger henne på insta. Kan noen bekrefte eller avbekrefte om SE har kvittet seg med denne «bestevennina» nå som Kylie Jenner har? :fnise:

• Liker 7
Skrevet
18 minutter siden, nyjenta skrev:

Jeg var overbevist om at SE hadde fått seg en Jordyn Woods-kopi på grunn av Kylie Jenner.

Siden jeg ikke leser bloggen til SE, og ikke følger henne på insta. Kan noen bekrefte eller avbekrefte om SE har kvittet seg med denne «bestevennina» nå som Kylie Jenner har? :fnise:

Hvilken bestevenn tenker du på?

Fetisha?

Venner enda de.

Skrevet

Hva har skjedd med ansiktet hennes? De siste bildene på bloggen. Ser ut som hele ansiktet har blitt dratt bakover og stramt. 

• Liker 11
Skrevet
13 timer siden, Summ skrev:

Det koster en 50-lapp... kjenner mange som gjør det! 

Vask og styling hos min frisør koster 650,-

• Liker 9
Skrevet (endret)
7 timer siden, Blomster456 skrev:

Hva har skjedd med ansiktet hennes? De siste bildene på bloggen. Ser ut som hele ansiktet har blitt dratt bakover og stramt. 

Synes ikke hun ser så veldig annerledes ut enn ellers. Altså ikke ner dratt ut enn ellers... Men det er botox og fillers, mer botox og mer fillers. Alle som driver med dette går jo rundt og ser klin like ut.

Endret av Flisespikker
  • Liker 6
Skrevet

"Er SÅ misfornøyd/lei den opererte rumpa"

-

poster 3 slides med rumpa bar på Insta.

🙄

• Liker 22
Gjest Emmy_H
Skrevet

Lurer på når disse etiske retningslinjene for influencere er ferdige, skulle vært klare nå i sommer ifølge bloggpatruljen.

Skrevet

Det er ingenting i verden som får meg til å himle med øynene like mye som podcasten til SE og F. Selvfølgelig syns SE det er sååå teit at en stor stjerne som Billie Eilish har sagt i media at hun ikke vil ha oppmerksomhet for kroppen og at hun ikke vil være sexy. Alle vil jo være sexy, i følge SE. Og det at om Billie hadd vært stygg så hadde ikke det funka osv. HUN ER SÅ OPPTATT AV HVORDAN FOLK SER UT. Snakker om folk som stygge vs pene heeeele tiden. Må være så sykt merkelig å ha så fokus på utseendet til alle rundt og ikke minst seg selv. De lirer av seg så utrolig mye teit. Ihvertfall SE. F er litt bedre men Se overkjører henne og skal alltid ha rett. 

• Liker 28
Skrevet
34 minutter siden, deedee_ skrev:

Det er ingenting i verden som får meg til å himle med øynene like mye som podcasten til SE og F. Selvfølgelig syns SE det er sååå teit at en stor stjerne som Billie Eilish har sagt i media at hun ikke vil ha oppmerksomhet for kroppen og at hun ikke vil være sexy. Alle vil jo være sexy, i følge SE. Og det at om Billie hadd vært stygg så hadde ikke det funka osv. HUN ER SÅ OPPTATT AV HVORDAN FOLK SER UT. Snakker om folk som stygge vs pene heeeele tiden. Må være så sykt merkelig å ha så fokus på utseendet til alle rundt og ikke minst seg selv. De lirer av seg så utrolig mye teit. Ihvertfall SE. F er litt bedre men Se overkjører henne og skal alltid ha rett. 

Fullstendig galskap at dagen/uka/livet hennes kan være helt ødelagt om hun ikke føler seg sexy.

Å føle seg verdsatt,uthvilt,gla eller tilfreds er ikke viktig,bare man er sexy.

(For ett harry ord.. 🤢)

Det må være så deilig (og så slitsomt) at det eneste som står i hodet på deg,er at folk skal syns du er deilig.

Alt annet er liksom mindre viktig..

• Liker 18
Skrevet

Hun som ser seg selv som over snittet inteligent,forstår ikke hvorfor Billie ikke vil seksualiseres..

Let me break it down for you,SE.

Først og fremst,er hun bare 17(!) år.

Så,hun vil heller lene seg på/bli kjent for talentet sitt,enn utseende sitt.

Altså,det motsatte av SE selv.

Er visst vanskelig å forstå.

• Liker 34
Skrevet

Podcasten til SE og F minner meg om ungdomsskolejenter som prøver altfor hardt å være den tøffeste i gjengen, så utrolig lett å gjennomskue. De fleste ungdomsskolejenter utvikler seg og blir voksne i hodet etterhvert. Disse damene ser ut for å sitte fast i ei boble der kun det ytre teller. Og de seksuelle grensene de tror de tråkker over har andre allerede tråkka over for flere tiår siden.

Tragiske og kunnskapsløse! 

• Liker 22
Skrevet
Akkurat nå, cassio skrev:

Podcasten til SE og F minner meg om ungdomsskolejenter som prøver altfor hardt å være den tøffeste i gjengen, så utrolig lett å gjennomskue. De fleste ungdomsskolejenter utvikler seg og blir voksne i hodet etterhvert. Disse damene ser ut for å sitte fast i ei boble der kun det ytre teller. Og de seksuelle grensene de tror de tråkker over har andre allerede tråkka over for flere tiår siden.

Tragiske og kunnskapsløse! 

Synes det er en veldig snål greie at man gjerne kan ha trekantsex med kjæresten å en annen jente,men at kjæresten liker bilder av "digge instababes" på Insta,nei,der går grensen!

Det er ikke lov.

Atte hæ?

• Liker 30
Skrevet
2 minutter siden, J.. skrev:

Synes det er en veldig snål greie at man gjerne kan ha trekantsex med kjæresten å en annen jente,men at kjæresten liker bilder av "digge instababes" på Insta,nei,der går grensen!

Det er ikke lov.

Atte hæ?

Helt absurd. Hele det trekant greiene og wnnabe frigjort sexliv gnålet begynner å gå meg på nervene. Youd o you, for all del - men de må virkelig slutte å legge det frem som om det er helt normalt og nesten som at det er slik en BØR holde på for å bevare gnisten i et forhold. Er nok mange som finner glede i sånt, men de fleste trenger ikke trekant eller gruppesex for å ha god sex. 

• Liker 26
Skrevet

Podcasten til SE er den mest usmakelig og barnslige jeg noen sinne har hørt.. SE har ingenting på podcast og gjøre med måten hun snakker på. Hun er voksen og snakker som hun er forsatt 14🤦‍♀️ F ville ha nådd lengre med podden uten SE.

• Liker 26
Skrevet
Akkurat nå, Uglesjel skrev:

Podcasten til SE er den mest usmakelig og barnslige jeg noen sinne har hørt.. SE har ingenting på podcast og gjøre med måten hun snakker på. Hun er voksen og snakker som hun er forsatt 14🤦‍♀️ F ville ha nådd lengre med podden uten SE.

Enig. Og hun som er selverklært så sykt reflektert og smart. Hvor er selvinnsikten, søsteren min på 16 er mer moden enn henne. Skjønner egentlig ikke hvorfor jeg gidder å høre på podcasten en gang, er bare en konstant cringe-fest men klarer liksom ikke å la være :p 

• Liker 12
Skrevet
2 minutter siden, deedee_ skrev:

Helt absurd. Hele det trekant greiene og wnnabe frigjort sexliv gnålet begynner å gå meg på nervene. Youd o you, for all del - men de må virkelig slutte å legge det frem som om det er helt normalt og nesten som at det er slik en BØR holde på for å bevare gnisten i et forhold. Er nok mange som finner glede i sånt, men de fleste trenger ikke trekant eller gruppesex for å ha god sex. 

De færreste sliter vel med sexlivet knappe 2 år inn i forholdet også,så man "må" piffe opp ting.

Tror uansett ikke på at hun har ett så utsvevende sexliv som hun liker å presentere det som.

Tror det er mer sjokkfaktor enn noe annet,rett å slett pga sånne utsagn.

Tenker også at sexliv er som penger -

de som har det godt med seg å sitt,utbroderer det ikke til hvermannsen.

• Liker 18
Skrevet
4 minutter siden, deedee_ skrev:

Enig. Og hun som er selverklært så sykt reflektert og smart. Hvor er selvinnsikten, søsteren min på 16 er mer moden enn henne. Skjønner egentlig ikke hvorfor jeg gidder å høre på podcasten en gang, er bare en konstant cringe-fest men klarer liksom ikke å la være 😛

Er vel måten hun trollbånde leserne og kuttene sine på. Når kroppen ikke fungerer alltid så har hun kun stemmen igjen. Og den kan man bpde gjøre lys og mørk etter som hvordan humør man er i. 

Skrevet
5 minutter siden, J.. skrev:

De færreste sliter vel med sexlivet knappe 2 år inn i forholdet også,så man "må" piffe opp ting.

Tror uansett ikke på at hun har ett så utsvevende sexliv som hun liker å presentere det som.

Tror det er mer sjokkfaktor enn noe annet,rett å slett pga sånne utsagn.

Tenker også at sexliv er som penger -

de som har det godt med seg å sitt,utbroderer det ikke til hvermannsen.

Med tanken på hvor mye som feiler henne eller hvor mange dårlige dager hun faktisk har. Så kan ikke sexlivet være så fantastisk nei. Sex har faktisk effekt på mennesker. Hun må vel være den eneste unntaket.

• Liker 7
Skrevet
På 27.7.2019 den 23.03, Gul_gul skrev:

Nå snakker hun om å redusere rumpen...

"Når jeg ser bilder som dette forstår jeg forresten de av dere som sier rumpa mi er en “bleierumpe”. Vanligvis synes jeg den er fin, men jeg begynner helt ærlig å bli ganske lei å leke med tanken på å fjerne den. Det virker skummelt også, fordi hvem aner hvordan den kommer til å trekke seg tilbake (om den i det hele tatt gjør det), men jeg begynner å bli voksen og jeg synes ikke den kler meg så godt lengre, rent estetisk."

Sitat fra Sophie Elise: Et perfekt døgn og noe litt sjokkerende, 27.07.2019 kl. 22:04 (lenke til blogg).  Skjermdump 

Begynner å bli voksen... hun er voksen, men klarer ikke oppføre seg som en

• Liker 11

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...