LeilaS Skrevet 15. mai 2016 #1141 Del Skrevet 15. mai 2016 8 timer siden, deedee_ skrev: Dævver av at hun nærmest skal tapetesere veggene i leiligheten hennes med bilder av seg selv. Hvem gjør sånt? Ekstremt selvopptatte mennesker. Jeg hadde aldri hengt opp bilder av meg selv i leiligheten. Flaut. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mm456 Skrevet 15. mai 2016 #1142 Del Skrevet 15. mai 2016 Altså, hva slags gjeng er det hun henger med når det er normalt å ha bakgrunnsbilde av seg selv på mobil, PC og poserende bilder på veggen?? Jeg skjønner jo om det er bilder knyttet til opplevelser/sammen med andre, men altså..??? Jeg hadde hvertfall syns det var sært hvis jeg hadde komt hjem til noen og sett dette.. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elmukake Skrevet 15. mai 2016 #1143 Del Skrevet 15. mai 2016 Jeg trodde hele innlegget var en parodi på henne selv, og bare ventet på at hun skulle skrive at det var tull. Dette er en helt syk grad av selvdyrkelse, som jeg ikke forstår behovet for i det hele tatt. Det er et astronomisk nivå av narsissisme. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Endaen Skrevet 15. mai 2016 #1144 Del Skrevet 15. mai 2016 Får følelsen av at hun begynner å miste det litt... Det innlegget der var forstyrrende. Og ja, jeg håpet parodi, men det virker jo ikke sånn. Hjelpes... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloggleseren Skrevet 15. mai 2016 #1145 Del Skrevet 15. mai 2016 7 minutter siden, elmukake skrev: Jeg trodde hele innlegget var en parodi på henne selv, og bare ventet på at hun skulle skrive at det var tull. Dette er en helt syk grad av selvdyrkelse, som jeg ikke forstår behovet for i det hele tatt. Det er et astronomisk nivå av narsissisme. Er dette virkelig soverommet hennes? Lyseblå vegger, en enslig, gammeldags lyspære hengende fra taket, gulnet listverk rundt et gammeldags trådglassvindu? Lukter det ikke "SE skal provosere igjen" lang vei? Skjønt hvem vet, gjesp uansett. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Endaen Skrevet 15. mai 2016 #1146 Del Skrevet 15. mai 2016 5 minutter siden, Bloggleseren skrev: Er dette virkelig soverommet hennes? Lyseblå vegger, en enslig, gammeldags lyspære hengende fra taket, gulnet listverk rundt et gammeldags trådglassvindu? Lukter det ikke "SE skal provosere igjen" lang vei? Skjønt hvem vet, gjesp uansett. Hvis det er en parodi ville jeg blitt veldig letta! Det hadde vært smart. Men jeg tviler... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Malene Skrevet 15. mai 2016 #1147 Del Skrevet 15. mai 2016 16 timer siden, deedee_ skrev: Dævver av at hun nærmest skal tapetesere veggene i leiligheten hennes med bilder av seg selv. Hvem gjør sånt? Narsissister. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk91 Skrevet 15. mai 2016 #1148 Del Skrevet 15. mai 2016 Hun fikk vel ideen om soveromsbildene av BFFen Tinashe, hun har et svært bilde av seg selv og mannen hengende over sengen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeverTramp Skrevet 15. mai 2016 #1149 Del Skrevet 15. mai 2016 (endret) Hva er grunnen til at hun skal ha så mange strenger å spille på? Blogger, artist, forfatter, realitystjerne, DJ, badetøypromotør, reklameskuespiller, "miljøaktivist" og "dyrevernforkjemper"... Hvorfor ikke holde seg til bloggen, som hun faktisk får til? Alle andre oppblåste prosjekter forsvinner jo av et lite vindpust kort tid etter oppstart. Må man gjøre ALT fordi man er et kjent fjes? Endret 15. mai 2016 av BeverTramp 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Malene Skrevet 15. mai 2016 #1150 Del Skrevet 15. mai 2016 (endret) 4 timer siden, frk91 skrev: Hun fikk vel ideen om soveromsbildene av BFFen Tinashe, hun har et svært bilde av seg selv og mannen hengende over sengen. Bilde av seg selv og mannen over senga er en ting, x antall bilder av kun seg selv i hele leiligheten er noe annet.. Endret 15. mai 2016 av _Malene 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ultiva Skrevet 15. mai 2016 #1151 Del Skrevet 15. mai 2016 (endret) 54 minutter siden, BeverTramp skrev: Hva er grunnen til at hun skal ha så mange strenger å spille på? Blogger, artist, forfatter, realitystjerne, DJ, badetøypromotør, reklameskuespiller, "miljøaktivist" og "dyrevernforkjemper"... Hvorfor ikke holde seg til bloggen, som hun faktisk får til? Alle andre oppblåste prosjekter forsvinner jo av et lite vindpust kort tid etter oppstart. Må man gjøre ALT fordi man er et kjent fjes? Det handler om å smi mens jernet er varmt og å finne flere bein å stå på før bloggerkarrieren er over. Man må tenke langsiktig og knytte de riktige kontaktene for å overleve i medieverdenen og rampelyset. Man venner seg jo til en inntekt og en livsstil som statistisk sett er skyhøy i fht utdanningsnivået de fleste toppbloggere har. Hvis man sitter som en enslig bloggdronning uti skogen og aldri er der det skjer så er det vanskelig å få innpass i medieverdenen den dagen man er på stø kurs nedover i glemselen. Endret 15. mai 2016 av Ultiva 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skyflakes Skrevet 15. mai 2016 #1152 Del Skrevet 15. mai 2016 1 time siden, BeverTramp skrev: Hva er grunnen til at hun skal ha så mange strenger å spille på? Blogger, artist, forfatter, realitystjerne, DJ, badetøypromotør, reklameskuespiller, "miljøaktivist" og "dyrevernforkjemper"... Hvorfor ikke holde seg til bloggen, som hun faktisk får til? Alle andre oppblåste prosjekter forsvinner jo av et lite vindpust kort tid etter oppstart. Må man gjøre ALT fordi man er et kjent fjes? Enig med Ultiva over her. Dessuten må hun jo ha noe annet å gjøre enn å spise, sminke, shoppe og trene om dagene, slik at hun faktisk har noe å skrive om på bloggen, ellers hadde jo leserne hennes kjedet seg i hjel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 15. mai 2016 #1153 Del Skrevet 15. mai 2016 Tråden er ryddet for diskusjon som omhandler bloggers kropp. - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
complex Skrevet 18. mai 2016 #1154 Del Skrevet 18. mai 2016 Vet det nyeste innlegget handler om mer enn bare dette, men innrømmet hun at hun doper seg? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sassenach Skrevet 18. mai 2016 #1155 Del Skrevet 18. mai 2016 Den 18. mai 2016 at 19.48, complex skrev: Vet det nyeste innlegget handler om mer enn bare dette, men innrømmet hun at hun doper seg? Jeg leser det ikke slik i hvert fall. Slik jeg leser det refereres det til en "bad-trip" og negativ rus som et eksempel på hvilken ekkel følelse hun sitter med når hun - såkalt - angster. Hvorvidt hun snakker om noe selvopplevd vites ikke, men det skal sies at hun ved en tidligere anledning (i en vlog med Joakim) innrømmet å ha prøvd hasj én gang, men at det ikke falt i smak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
complex Skrevet 18. mai 2016 #1156 Del Skrevet 18. mai 2016 (endret) 52 minutter siden, Sassenach skrev: Jeg leser det ikke slik i hvert fall. Slik jeg leser det refereres det til en "bad-trip" og negativ rus som et eksempel på hvilken ekkel følelse hun sitter med når hun - såkalt - angster. Hvorvidt hun snakker om noe selvopplevd vites ikke, men det skal sies at hun ved en tidligere anledning (i en vlog med Joakim) innrømmet å ha prøvd hasj én gang, men at det ikke falt i smak. Hun skriver at hun trenger dop for å overleve? Finnes jo mer enn bare hasj. SE er forsåvidt ikke kjent for å være sykt ærlig heller da Endret 18. mai 2016 av complex 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sassenach Skrevet 18. mai 2016 #1157 Del Skrevet 18. mai 2016 Den 18. mai 2016 at 21.20, complex skrev: Hun skriver at hun trenger dop for å overleve? Finnes jo mer enn bare hasj. SE er forsåvidt ikke kjent for å være sykt ærlig heller da Hehe, da tolker vi kanskje setningene ganske annerledes. "Spise plante og bli høy"-frasene tenkte jeg faktisk var snakk om en reell, grønn plante og at man vokser i høyden av å få i seg næringen. Hun snakker veldig i koder, da, så det kan selvfølgelig være at du er inne på noe. Ærlig- og troverdigheten hennes henger i en bra tynn tråd, ja, det er jeg helt enig i. Egentlig ganske synd å se utviklingen som har vært det siste halvåret. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birdo Skrevet 18. mai 2016 #1158 Del Skrevet 18. mai 2016 1 time siden, complex skrev: Hun skriver at hun trenger dop for å overleve? Finnes jo mer enn bare hasj. SE er forsåvidt ikke kjent for å være sykt ærlig heller da Hvor skriver hun det? Hun skriver "jeg trenger dette og dette for å overleve". Står ikke dop der. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest medeus Skrevet 18. mai 2016 #1159 Del Skrevet 18. mai 2016 2 timer siden, Miranda16 skrev: Hun sier hun har ekstensiell angst, men hvordan hun beskriver disse følelsene, som jeg vil kalle utenomjordiske,er noe mer en "vanlig" angst. .Hadde hun sagt at hun hadde røyka en rev, så hadde jeg skjønt det, for det innlegget er beyond et følelsesliv for veldig mange som sliter psykisk spør det meg. For de man sliter med slike utenomjordiske tanker ville ikke kunne fungert i jobb, i hennes tilfelle en blogg som krever mye av henne. Mange hadde garantert trengt oppfølging i institusjon Er det bare meg som ikke klarer å skjønne hva hun babler om, fordi jeg vil kalle det babbel? Jeg har reagert på hvordan hun har tatt av etter at det ble slutt med Robin. så det overrasker meg overhodet ikke. Måten hun uttrykker seg visuelt på bloggen er ekstremt intens Hun skriver jo bok, så jeg regner med at hun tror det er litterært babbel. (Forlaget gnir seg i hendene og regner med at alle småjentene maser så lenge på foreldrene at de kjøper boka.) Det hun beskriver er litt på kanten av det jeg ser på som normal tenåringsgrubling over livet og havet og kjærligheten og universet. På kanten fordi det er en voksen dame på over tjue som babler i vei om ting man vanligvis gjør seg litt ferdig med, i alle fall på den måten som hun framstiller det, i løpet av ungdomsskolen, - for så å nærme seg den typen problematisering på en vitenskapelig eller en religiøs måte. Tipper rosabloggeren velger den religiøse/overtroiske veien videre, det er jo den enkleste måten å forklare ting på - og mye tyder på at hun allerede har valgt den veien 😜 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Basilen Skrevet 18. mai 2016 #1160 Del Skrevet 18. mai 2016 Det innlegget er som å lese en stil fra en VGS elev.. Tema, oppbygning, biledlige hjelpemidler. Hvis boken minner om det hun har produsert her, da gruer jeg meg litt til å se terningene 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå