Sool Skrevet 12. mai 2016 #1121 Del Skrevet 12. mai 2016 SE velger selvfølgelig selv om hun ønsker å fronte operasjonene sine eller ikke - Men da syns jeg heller ikke hun skal gi et falskt bilde av realiteten. Ikke sitt bak skjermen å skriv at alt er naturlig å at hun trener knebøy for nesten alle mann i gata forstår at denne rumpen er operert. Men er dessverre unge jenter som ser opp til henne å tror dette er riktig. Å de setter i gang for å nå samme mål men oppnår dessverre lite. Å hva skjer da? De får dårlig selvtillit de forstår ikke hvorfor SE får så fin rumpe å kropp men ikke de når de trener å trener? Jeg sitter ikke å skriver at SE er ansvarlig for unge jenters ødelagte kroppsbilde, men hun gjør det ikke akkurat bedre ved å fronte en rompe som om den er trent men når den i grunn er operert ? Enten står man for det man har gjort! Eller så holder man kjeft om det, og slutter å komme med snikinnlegg som at alt er naturlig! SE er så dobbeltmoralsk som det går an å bli å krysser fingrene for at hun etterhvert faller nedover slik at dette tullet tar slutt. Vi trenger gode forbilder. Isabel er ihvertfall åpen om det og da kan unge jenter forholde seg til at dette er noe som koster penger å gjort gjennom kirurgi å ikke naturlig. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bloggleseren Skrevet 12. mai 2016 #1122 Del Skrevet 12. mai 2016 1 minutt siden, Sool skrev: SE velger selvfølgelig selv om hun ønsker å fronte operasjonene sine eller ikke - Men da syns jeg heller ikke hun skal gi et falskt bilde av realiteten. Ikke sitt bak skjermen å skriv at alt er naturlig å at hun trener knebøy for nesten alle mann i gata forstår at denne rumpen er operert. Men er dessverre unge jenter som ser opp til henne å tror dette er riktig. Å de setter i gang for å nå samme mål men oppnår dessverre lite. Å hva skjer da? De får dårlig selvtillit de forstår ikke hvorfor SE får så fin rumpe å kropp men ikke de når de trener å trener? Jeg sitter ikke å skriver at SE er ansvarlig for unge jenters ødelagte kroppsbilde, men hun gjør det ikke akkurat bedre ved å fronte en rompe som om den er trent men når den i grunn er operert ? Enten står man for det man har gjort! Eller så holder man kjeft om det, og slutter å komme med snikinnlegg som at alt er naturlig! SE er så dobbeltmoralsk som det går an å bli å krysser fingrene for at hun etterhvert faller nedover slik at dette tullet tar slutt. Vi trenger gode forbilder. Isabel er ihvertfall åpen om det og da kan unge jenter forholde seg til at dette er noe som koster penger å gjort gjennom kirurgi å ikke naturlig. Dette. Det er derfor jeg skriver i denne tråden. Det burde ikke være lov å fremstille en operert rumpe som noe enhver jente kan oppnå bare hun trener litt iblant. De jentene som ser opp til SE og tror de skal få sånn rumpe som henne, kommer bare til å ende opp med enda dårligere selvtillit når de mislykkes. For du kan ikke få sånn rumpe i løpet av et par måneder mens du samtidig reiser rundt og fester. Det hadde jo heller ikke vært noe problem om hun opererte seg og holdt rumpa i bakgrunnen, men hele bloggen hennes har jo handlet om rumpa siden hun opererte seg... dro til Istanbul for å skrive bok... støtte en venninne.. Og hvorfor er det aldri noen referanser til faktisk trening på bloggen (typ "er på vei til trening nå", "herregud, jeg er støl etter alle squatsene i går" o.l.?). Alle andre bloggere som er så opptatt av rumpetrening som man må være for å trene på seg en slik gigarumpe, legger ut masse om trening på bloggen sin fordi treningen gjennomsyrer livet deres. Det kreves dedikasjon for å trene på seg en sånn rumpe. Og lang tid. (Og sannsynligvis en annen etnisk bakgrunn.) Eventuelle voksne som tror hun har trent på seg den rumpa ved å ta squats på Karpe Diem-konsert, er passe naive, altså. Og de småjentene som forsøker å kopiere henne, synes jeg rett og slett synd på, for de kommer til å gråte i frustrasjon foran speilet over manglende resultater. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sool Skrevet 12. mai 2016 #1123 Del Skrevet 12. mai 2016 10 minutter siden, Bloggleseren skrev: Dette. Det er derfor jeg skriver i denne tråden. Det burde ikke være lov å fremstille en operert rumpe som noe enhver jente kan oppnå bare hun trener litt iblant. De jentene som ser opp til SE og tror de skal få sånn rumpe som henne, kommer bare til å ende opp med enda dårligere selvtillit når de mislykkes. For du kan ikke få sånn rumpe i løpet av et par måneder mens du samtidig reiser rundt og fester. Det hadde jo heller ikke vært noe problem om hun opererte seg og holdt rumpa i bakgrunnen, men hele bloggen hennes har jo handlet om rumpa siden hun opererte seg... dro til Istanbul for å skrive bok... støtte en venninne.. Og hvorfor er det aldri noen referanser til faktisk trening på bloggen (typ "er på vei til trening nå", "herregud, jeg er støl etter alle squatsene i går" o.l.?). Alle andre bloggere som er så opptatt av rumpetrening som man må være for å trene på seg en slik gigarumpe, legger ut masse om trening på bloggen sin fordi treningen gjennomsyrer livet deres. Det kreves dedikasjon for å trene på seg en sånn rumpe. Og lang tid. (Og sannsynligvis en annen etnisk bakgrunn.) Eventuelle voksne som tror hun har trent på seg den rumpa ved å ta squats på Karpe Diem-konsert, er passe naive, altså. Og de småjentene som forsøker å kopiere henne, synes jeg rett og slett synd på, for de kommer til å gråte i frustrasjon foran speilet over manglende resultater. Ja samme her! Er det som frustrerer meg mest når det gjelder SE. Den feilinformasjonen hun deler med sine lettpåvirkelige lesere. DU kan ikke plutselig bare få en helt "ny" rompe for det skjer bare ikke. DU kan ikke få en sånn rompe om du trener i 100 år heller. JA du kan bygge muskler å forme rompen du har til at den blir mer spretten Eller forme den litt evt til å bli fastere, men du kan ikke "skape/bygge" en annen rumpe. Du har den rumpen du har å du kan trene den opp til å bli "finere/fastere" litt større evt, men du kan ikke få en Kim kardashian rumpe uten operasjon. SE sin rompe er som dag å natt fra før og nå. Jeg har faktisk sjeldent sett SE ha en stor treningsperiode. Hun drikker og koser seg å trener en sjelden gang. Hvordan er det mulig å få en sånn rumpe uten at lår, mage, kroppen generelt former seg ? Nei fy det irriterer vettet av meg. Går ikke lange tiden før unge jenter skriver "hva gjør jeg feil" å ender opp med spiseforstyrrelser og elendig selvbilde fordi de tror de gjør noe galt. Å for all del operer deg ihjel, men vær ærlig om det eller hold informasjon om hvordan du oppnår den perfekte rumpe ved knebøy for deg selv! Skrive bok? Beklager men hva kan den jenta komme med som er relevant i en bok? Syns hun er den mest vimsete bloggeren jeg har sett på lenge. Ene dagen er hun vegetarianer og andre dager spiser hun kjøtt, og går med skinn vesker. Hva skal man tro på? Føler alle mediapersoner en eller annen gang skriver en bok. Er bare svada! 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
complex Skrevet 12. mai 2016 #1124 Del Skrevet 12. mai 2016 Syykt irriterende å bli slettet når man skriver fakta!! Ikke noe spekulasjon. Altsåå hva faen Btw, må nevne nok engang fisk er ikke en grønnsak! SE er "pescetarianer", ikke noe annet. Hun spiser forsåvidt godteri som inneholder gelatin, så dobbeltmoralsk der og. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
deedee_ Skrevet 12. mai 2016 #1125 Del Skrevet 12. mai 2016 2 timer siden, complex skrev: Syykt irriterende å bli slettet når man skriver fakta!! Ikke noe spekulasjon. Altsåå hva faen Btw, må nevne nok engang fisk er ikke en grønnsak! SE er "pescetarianer", ikke noe annet. Hun spiser forsåvidt godteri som inneholder gelatin, så dobbeltmoralsk der og. Og bruker skinn og sminke testet på dyr 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
complex Skrevet 12. mai 2016 #1126 Del Skrevet 12. mai 2016 3 timer siden, deedee_ skrev: Og bruker skinn og sminke testet på dyr Jepp, ekte dyreelsker hun der 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredsmegleren Skrevet 12. mai 2016 #1127 Del Skrevet 12. mai 2016 5 timer siden, complex skrev: Syykt irriterende å bli slettet når man skriver fakta!! Ikke noe spekulasjon. Altsåå hva faen Btw, må nevne nok engang fisk er ikke en grønnsak! SE er "pescetarianer", ikke noe annet. Hun spiser forsåvidt godteri som inneholder gelatin, så dobbeltmoralsk der og. Gelatin er benrester fra gris og ku så pescetarianer er hun strengt tatt heller ikke 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
complex Skrevet 12. mai 2016 #1128 Del Skrevet 12. mai 2016 4 minutter siden, Fredsmegleren skrev: Gelatin er benrester fra gris og ku så pescetarianer er hun strengt tatt heller ikke Ser det var litt dårlig formulert, men det var nettopp dette jeg ville frem til! SE bruker dyrevern mer som en "vinne tilbake leserne" taktikk enn fordi hun faktisk mener det. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fredsmegleren Skrevet 12. mai 2016 #1129 Del Skrevet 12. mai 2016 1 minutt siden, complex skrev: Ser det var litt dårlig formulert, men det var nettopp dette jeg ville frem til! SE bruker dyrevern mer som en "vinne tilbake leserne" taktikk enn fordi hun faktisk mener det. Så absolutt Dyrevern viser omsorg og er trendy, spesielt for unge lesere 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cement Skrevet 12. mai 2016 #1130 Del Skrevet 12. mai 2016 (endret) Botox testes på mus, på en horribel måte. SE har nylig pushet rabattbehandling med Botox på bloggen sin, og er åpen med at hun selv bruker giften. Basert på dette samt visse andre ting som er nevnt i tråden her, burde hun vel strengt tatt droppe å fremstille seg som dyrenes aller beste venn. Å oppfordre folk til å styre unna dyrestesting er bra, men hvis hun fremstiller det som en kampsak og er kritisk mot andre, burde hun gjennomføre dyrebeskyttelsen sin fullt og helt, og ikke bare kutte ut produkter som er enkle for henne å avstå fra. I alle fall ville hun fremstått mer troverdig. Endret 12. mai 2016 av MinnaMilanda fjernet to ord Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alja Skrevet 13. mai 2016 #1131 Del Skrevet 13. mai 2016 "Meet and greet" jeg tror jeg dævver 😂😂😂😂 Hun oppfører seg som en popstjerne.... Lol 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 13. mai 2016 #1132 Del Skrevet 13. mai 2016 Det er flere som syns det er rart at noen har fått stor ræv i det siste, spesielt siden lårene er like "utrente" som de var. Har selv til gode å se noen som kun har greid å punkttrene ræva. http://www.kk.no/podcast/apropos-episode-28-sophie-elise-har-f%C3%A5tt-en-veldig-kim-kardashian-aktig-rumpe-38662 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 13. mai 2016 #1133 Del Skrevet 13. mai 2016 Tråden er ryddet for hets samt svar. - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest medeus Skrevet 14. mai 2016 #1134 Del Skrevet 14. mai 2016 http://sophieelise.blogg.no/1463241316_fler_seg_selv.html Jo, Sophie. Det er noe galt med det å henge opp bilder av seg selv over alt, og å ha bilder av seg selv som bakgrunn på mobil og PC. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 14. mai 2016 #1135 Del Skrevet 14. mai 2016 Tråden er ryddet for spekulasjoner. - Pavilion, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 14. mai 2016 #1136 Del Skrevet 14. mai 2016 SE svarer på "rumperyktene" http://www.seher.no/kjendis/slik-svarer-sophie-elise-p-rumperyktene-86688 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rose11 Skrevet 14. mai 2016 #1137 Del Skrevet 14. mai 2016 10 minutter siden, Asti skrev: SE svarer på "rumperyktene" http://www.seher.no/kjendis/slik-svarer-sophie-elise-p-rumperyktene-86688 Eneste hun sier er at folk bare får snakke og hun ikke bryr seg. Så fortsatt ikke noe svar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 14. mai 2016 #1138 Del Skrevet 14. mai 2016 (endret) 1 time siden, Rose11 skrev: Eneste hun sier er at folk bare får snakke og hun ikke bryr seg. Så fortsatt ikke noe svar. SE svarer på "rumperyktene" med å verken bekrefte eller avkrefte spekulasjonene, jfr. http://www.seher.no/kjendis/slik-svarer-sophie-elise-p-rumperyktene-86688 Når bruker man å svare slik? Uten å spekulere, så er det vel oftest når man ikke har lyst til å bekrefte "rykter". SE oppnår uansett det hun vil: Fokus på seg. Endret 14. mai 2016 av Asti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plexus Skrevet 14. mai 2016 #1139 Del Skrevet 14. mai 2016 (endret) Virker som om SE stadig bytter venner/gjenger. I det ene øyeblikket er hun besteste bestevenn med den ene, det andre øyeblikket er hun BFF med en annen. Endret 14. mai 2016 av Plexus 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
deedee_ Skrevet 15. mai 2016 #1140 Del Skrevet 15. mai 2016 Dævver av at hun nærmest skal tapetesere veggene i leiligheten hennes med bilder av seg selv. Hvem gjør sånt? 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå