Gå til innhold

Sophie Elise

Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Rose11
57 minutter siden, Llise skrev:

Se dette innlegget, hvor hun snakker om rumpe og faktisk sier at det ikke heter fitspo og squats, men "silikon i ræva." 

Nå har hun fått samme rumpe som de på bildene og mener det er pga hun kjører knebøy hver dag?  Give me a break. 

Endret av Rose11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Snømusa skrev:

Sant, sant. Mange gode poenger! Ja, hadde hun vært "redd" for at rumpa skulle bli en snakkis, hadde hun jo aldri eksponert den såpass mye som i det siste. Det er jo tydelig at hun prøver å få frem et slags budskap av noe slag. 

Men ja, ting er ikke så svart-hvitt, som det ofte kan virke som. Derfor jeg synes det er litt interessant og drøfte dette temaet. Føler liksom at ingen ting er hundre prosent rett, uansett hvordan man vrir og vender på det. :) 

Budskap? Tvilsomt. Det hun driver med springer ut fra pur narsisisme. 

"Se på meg, se på meg, se på meg."

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blue Ivy.

Som har blitt sagt her, så kan man trene seg til større rumpe med hardstyrketrening gjennom lengre tid. Det er det ingen tvil om, men da forandrer lårene seg også og man får mer muskler i lårene. Hennes lår ser helt lik like ut og ikke særlig muskuløse. Helt umulig å få en slik rumpe på noen uker med knebøy foran speilet. Hvem er det hun prøver å lure? Hun må da skjønne folk ikke biter på? Hvert fall ikke vi som er litt oppegående og skjønner det er umulig å få en slik rumpe uten kirurgi. Jeg blir helt overgitt over de som mener rumpa er ekte og hun har fått den pga trening. Jeg har trent rumpa i flere åt og har ikke en slik rumpe som henne. 

Enten synes jeg hun bør være ærlig eller så bør hun la hver å legge opp til spekulasjoner. Er jo en grunn hun nesten kun legger ut bilde av rumpa. Jeesz!

Ryddet for spekulasjon til skade for omtalte.

Phaedra,adm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaster inn en bitteliten men svært viktig ting til når det gjelder kunsten å trene seg til større muskler, som for eksempel rumpemusklene. @Milionevner noe ganske viktig ved siden av trening, nemlig kosthold.
Jeg ser ikke helt for meg at en selverklært vegetarianer som for øyeblikket tilsynelatende er mer opptatt av et flytende kosthold (2 flasker cava om dagen) og litt junkfood får i seg nok sunt protein og fett for å stimulere til mye muskelvekst sammen med en og annen knebøyrutine med kun egenvekt.

I kontrast: Selv en fitnessutøver med et godt utganspunkt dedikerer seg til et strikt kostholdsregime over relativt lang tid inneholdende så og si null alkohol for å bygge muskler og senke fettprosent hvis de for eksempel har som mål å stille til konkurranse. Det er hardt arbeid, hver eneste dag - med tunge vekter. 

Endret av Cornucopia
La til
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ryddet for latterliggjøring, kroppsdiskusjon og spekulasjoner til skade for omtalte.

Phaedra,adm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hoppetau

I innlegget sitt om plastisk operasjon sier hun at hun ønsket at hun ikke hadde frontet dette på bloggen og at hun er lei av å snakke om det. Regner med dette er grunnen til at hun ikke ønsker snakk om det nå, og at dette ikke nødvensigvis handler om benektning. 

Det som derimot er kritikkversig er hvordan hun i innlegger skriver om hvor dårlig det er å bruke plastisk kirurgi for å skaffe seg oppmerkomhet og at hun ikke kan skjønne jenter på hennes egen alder som gjør det. Det kritikkverdige oppi dette er jo ikke hvorvidt hun har fiksa på rumpa eller ikke, men at hun skriver et slikt innlegg hvpr hun kritiserer andre for så å gjøre det eksakt samme selv. Hun har aldri tidligere fronta rumpa på den måten hun gjør nå, og bruker den aktivt for mer oppmerksomhet og klikk og dermed "mer penger i kassa til neste operasjon" i følge hennes egne ord i innlegget sitt. Det kritikkverdige her er hvordan hun forsøker fremstå reflektert, ærlig og engasjert når hun forteller at operasjonene hennes ikke fiksa noe, når hun er kritisk til sitt tidligere jeg og andre - for så å snu ryggen og gjør eksakt det samme selv like etterpå. Det er en ufattelig kynisk handling, og hun fortjener all den kritikk hun får for sitt liksomme samfunnsengasjement samtidig som hun fronter plastiske operasjoner (nå inndirrekte) og et ENORMT kroppsfokus og på ingen måte selv lever opp til den standard hun fronter og samtidig kritiserer andre for. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest medeus
4 minutter siden, Annabelle_ skrev:

http://www.vgtv.no/#!/video/127683/slik-har-du-aldri-sett-sophie-elise

Intervju med VGTV angående den usminkede utgaven i bladet Det Nye. Hun sier blant annet at hun har så god selvtillit nå og at hun aldri hadde gjennomført skjønnhetsoperasjoner eller brukt restylane den dag i dag. Hun er virkelig så dobbeltmoralsk at jeg blir kvalm. Du har akkurat forstørret rumpa di, kjære usikre Sophie. 

Fillers må også etterfylles = hun har ikke sluttet med det, slik hun påstår i intervjuet. Jeg er målløs.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Juami
10 minutter siden, Annabelle_ skrev:

Intervju med VGTV angående den usminkede utgaven i bladet Det Nye. Hun sier blant annet at hun har så god selvtillit nå og at hun aldri hadde gjennomført skjønnhetsoperasjoner eller brukt restylane den dag i dag. Hun er virkelig så dobbeltmoralsk at jeg blir kvalm. Du har akkurat forstørret rumpa di, kjære usikre Sophie. 

Åja, så hun mener at den leppen hun har nå er naturlig den også da, eller? Ganske dobbeltmoralsk ja, enig i det ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Hoppetau skrev:

I innlegget sitt om plastisk operasjon sier hun at hun ønsket at hun ikke hadde frontet dette på bloggen og at hun er lei av å snakke om det. Regner med dette er grunnen til at hun ikke ønsker snakk om det nå, og at dette ikke nødvensigvis handler om benektning. 

Det som derimot er kritikkversig er hvordan hun i innlegger skriver om hvor dårlig det er å bruke plastisk kirurgi for å skaffe seg oppmerkomhet og at hun ikke kan skjønne jenter på hennes egen alder som gjør det. Det kritikkverdige oppi dette er jo ikke hvorvidt hun har fiksa på rumpa eller ikke, men at hun skriver et slikt innlegg hvpr hun kritiserer andre for så å gjøre det eksakt samme selv. Hun har aldri tidligere fronta rumpa på den måten hun gjør nå, og bruker den aktivt for mer oppmerksomhet og klikk og dermed "mer penger i kassa til neste operasjon" i følge hennes egne ord i innlegget sitt. Det kritikkverdige her er hvordan hun forsøker fremstå reflektert, ærlig og engasjert når hun forteller at operasjonene hennes ikke fiksa noe, når hun er kritisk til sitt tidligere jeg og andre - for så å snu ryggen og gjør eksakt det samme selv like etterpå. Det er en ufattelig kynisk handling, og hun fortjener all den kritikk hun får for sitt liksomme samfunnsengasjement samtidig som hun fronter plastiske operasjoner (nå inndirrekte) og et ENORMT kroppsfokus og på ingen måte selv lever opp til den standard hun fronter og samtidig kritiserer andre for. 

Dette. :helen:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Annabelle_ skrev:

Hun hadde aldri brukt Restylane i dag?? Fordi hun har gått over til Juvederm, Teosyal eller Stylage da, eller? For overleppa hennes er stadig proppfull av fillers, enten hun liker å innrømme det eller ei. Hun lyver snart så hun tror det selv. Jesus, hvorfor gir avisene denne jenta taletid?

Endret av Bloggleseren
  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hvorfor stiller de ikke et eneste kritisk spørsmål disse avisene? VG burde jo virkelig gått ut mot både henne og Det Nye og spurt om dette her faktisk kan kalles en usminket utgave når det er det der de presenterer, men isteden blir det et riktig koseintervju.

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, Sandin skrev:

Og hvorfor stiller de ikke et eneste kritisk spørsmål disse avisene? VG burde jo virkelig gått ut mot både henne og Det Nye og spurt om dette her faktisk kan kalles en usminket utgave når det er det der de presenterer, men isteden blir det et riktig koseintervju.

Tja når både bloggerne og pressen lever av klikk, og til tider konkurrerer "mot hverandre" så blir det jo ofte slik. Avisene vil jo gjerne tjene penger de også, og ved å holde en "koselinje" så vinner de mer på det enn å være kritisk til henne. Hun vil mest sannsynlig stille opp på intervju ved en senere anledning siden "det var så hyggelig her sist" - og VG får skrive en gladsak som gjør at leserne til SE klikker seg inn hos dem også. Også har de en fin sirkel gående.

Endret av skyflakes
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, skyflakes skrev:

Tja når både bloggerne og pressen lever av klikk, og til tider konkurrerer "mot hverandre" så blir det jo ofte slik. Avisene vil jo gjerne tjene penger de også, og ved å holde en "koselinje" så vinner de mer på det enn å være kritisk til henne. Hun vil mest sannsynlig stille opp på intervju ved en senere anledning siden "det var så hyggelig her sist" - og VG får skrive en gladsak som gjør at leserne til SE klikker seg inn hos dem også. Også har de en fin sirkel gående.

Hørte på podcasten til Harm og Hegseth fra VG at Sophie Elise har en svarteliste over journalister som hun nekter å prate med, fordi de ikke fremstiller henne slik hun vil.  Noe om at de ikke får frem den "rare" personligheten som hun mener er en viktig del av sin merkevarebygging.

Endret av EiJente
  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow,  for en tråd. Håper hun ALDRI googler seg inn her og leser dette.  

Jeg er snart 30, men leser allikevel daglig bloggen hennes.  

Hvorfor?  Fordi hun minner meg om meg selv.  Og fordi  hun er tredobbelt så smart som det jeg var på hennes alder.  

Hvem har vel ikke gjort feil her i livet?  Hva hadde dere gjort om dere var i hennes bukser?  Jeg tror faktisk,  til tross for at hun har gjort this and that,  at foreldrene hennes er rimelig stolt av henne. Det hadde nå hvertfall jeg vært

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
45 minutter siden, EiJente skrev:

Hørte på podcasten til Harm og Hegseth fra VG at Sophie Elise har en svarteliste over journalister som hun nekter å prate med, fordi de ikke fremstiller henne slik hun vil.  Noe om at de ikke får frem den "rare" personligheten som hun mener er en viktig del av sin merkevarebygging.

Jeg hørte den podcasten! Men kan ikke huske at de nevnte denne personen som svartlistet en journalist (fra KK tror jeg? På Instagram?) med navn. Ligger dette ute på Instagram?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@blabla-Jeg beundrer din selverkjennelse i at SE minner om deg selv - les videre: Vi snakker ikke om bloggerens foreldre, men om bloggerens troverdighet :) 

@complex  Takk for korrigeringen :) Må ha blitt fryktelig mye torsk og brokkoli :Knegg:

@Bloggleseren U know!

@Dere andre som jeg ikke vil glemme: Merkevareoppbygging er aldri mer enn hva vi lesere/forbrukere gjør det til. Per dags dato har verken Sophie Elise/CBE/Villa Paprika/MtM solgt annet enn diskreditering av egen troverdighet. Jeg syns det er så trist, men faktum er at om DU kjøper reklamen - så er det du som er produktet. At DU kjøper Anastasia Glow Kit til 25% rabatt gjennom lenken til bloggeren for å se like manipulativt lekker ut (for det er vel det du vil, se lekker ut?) som Nette Nestea, så gjør det deg sikkert smellfornøyd - men hvem tjente på innskuddet ditt på kr. 549,-?

Media er bestekompisene dine - så lenge jeg gidder å lese sprøytet bloggeren publiserer som leseverdig innlegg i min og din hverdag. At "Jeg:Bloggeren og den nye kjendisvenninnen min" var på ferie sammen og kjørte kropps-selfies fordi Vi/dere fortsatt kunne, er sikkert fint - men det har jeg og svigermora mi brukt noen år på allerede. Vi konkurrerer i fasthet og celluliter vi også, og hun vinner. Som oftest er det jeg som må hanke inn kjerringa på 74 og minibikini, og ikke jeg med et blåmerke på låret fremvist på Insta grunnet alderen til reisepartneren min. Hallo, er du automatisk unntatt ansvar for egne handlinger på grunn av alder og norsk kjendisstatus? Skylder du på alderen til reisepartneren din? Er du blåst? IQ er kanskje omvendt proporsjonalt med kjendisstatus også?
Altså, kjendiseriet i Oslo har tydeligvis ingen grenser - og det er de som ikke er fulle på Champagneria sin feil.

Jeg skal ikke spekulere over hva man bruker i leppene eller når noen skal begynne/slutte med det - eller andre justeringer man tilsynelatende er opptatt av å gjennomføre for å endre utgangspunktet man ble født med. Bilder taler sitt tydelige språk (og til mod: Vi snakker ikke om naturlig medfødt skjønnhetskorrigering som kom over natten her, være seg permanente justeringer eller redigering.) Det er opp til enhver hva man velger å betale for av skreddersydd utseende.

Men faktum er at om man tror en rumpe - og resten av ens utseende for den saks skyld - kommer over natten etter en uke i Istanbul, ansiktsarr etter acne forsvinner med en hudkrem og et SPA-opphold hos Farris Bad fikser legning, så er man bra naiv og kunnskapsløs når det gjelder måten kropp/muskelvekst/kosthold/annet fungerer og tror at videreformidling av feilkunnskap ikke blir påpekt. Og overhodet ikke ildner til spekulasjoner og debatt.

Og det er direkte å undervurdere andres intellekt å påstå at A) DD-cup puppene plutselig kom ferdigruget over natten B) Leppene ble fyldige av en allergisk reaksjon etter å ha blitt stukket av en bie C) Magen ble flat av 1000 ulike crunches hver dag i 3 måneder D) 300 daglige knebøy med egenvekt resulterer i punktvekst kun på gluteus maximus - kroppens nest største og lettest trente muskel som drar med seg 199 andre muskler i samme bevegelse. Bare trene rumpemuskelen, ja? Muskler for dummies.

Altså: Frisøren min fikk spons til fitness nøyaktig i fjor, og stilte nettopp i EM i Spania nå nettopp. Travel hverdag med jobb, barn, privatliv. Hun er 165 høy med muskler under en liten t-skjorte, og løfter etter kun ett år 110kg i knebøy. Vi snakker ikke om litt knebøy med egenvekt foran hjemmespeilet her. Vi snakker ekstrakilo på 110 og strikt kosthold over lengre tid. 110 kilo ekstra. Hver dag. Prøv det, du som liker mat og strikte rutiner.

Så kommer Barcelonske korridor-rumpebilder av ei tøtte fra Langtoppinord komplett med en Coronarekvisitt som korpsøvlsesrepertoar før 17- mai som en obskøn trompetfanfare som basunerer: "Jeg trener, assa".
Jada, det var sikkert med sorbin og cirka samtlige nordmenn som følger helsedirektoratets anbefalinger også - uten å skryte på seg en muskel.

Så altså, kjære blogger: Ikke jug. Det tar 2 sekunder, og du har dummet deg fullstendig ut og mistet troverdigheten til merkevaren du selger:   Gi oss grunn til å tro på vrøvlet ditt, når vi vet bedre enn deg.

Endret av Cornucopia
skrivefeil. mange.
  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Mkay skrev:

Jeg hørte den podcasten! Men kan ikke huske at de nevnte denne personen som svartlistet en journalist (fra KK tror jeg? På Instagram?) med navn. Ligger dette ute på Instagram?

De snakket om det etter å ha ringt Carina Dahl for å få litt inside info om hvem i kjendisnorge som har størst crew (sminkør,stylist, fotograf+++) og hun mente det var Sophie Elise. Etterpå fortsatte dem å prate litt om SE og nevnte da dette med svartelisten. De virket ikke akkurat som noen SE tilhengere, de hvertfall. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, EiJente skrev:

De snakket om det etter å ha ringt Carina Dahl for å få litt inside info om hvem i kjendisnorge som har størst crew (sminkør,stylist, fotograf+++) og hun mente det var Sophie Elise. Etterpå fortsatte dem å prate litt om SE og nevnte da dette med svartelisten. De virket ikke akkurat som noen SE tilhengere, de hvertfall. 

Aha! Jeg fulgte ikke godt nok med altså! Lo godt da Morten sa han ville knuse telefonen sin etter at han leste det med svartelistingen haha!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...