Gå til innhold

Sophie Elise

Gjest Klaveret

Anbefalte innlegg

Bare jeg som er skuffet? Har alltid sett opp til henne og ikke brydd meg særlig om utseende da jeg vet at hun ikke er perfekt. Hun sier at hun kun trener en sjelden gang men gjør knebøy hver dag hjemme, den rumpa er for god til å være sann. Og hvor ble det av kloke ord og meningsfulle innlegg? Dessverre ingen person å se opp til mer, om dere følger henne på snap er det alkohol, alkohol og alkohol..

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest L´issi

Ja, jeg skjønner folk reagerer på rumpa hennes, da man kan se tydelig forskjell.. Men om man blar på IG, kan man også se at hun hyppig har postet bilder av kroppen både før, under og etter den omtalte Istanbul-turen. Og i følge en annen blogger blir en jo sengeliggende i evigheter etter en slik operasjon? Føler hun har hatt den rumpa en god stund nå jeg? 
Sutrete "blogge-Bella" er jo HAKKET verre, selvom hun er ærlig om alle de latterlige operasjonene. Hun legger ut click-bait 24/7, og skryter til fjortiss-fansa om ALT hun foretar seg (mens hun kaster "one dollar bills" rundt i sengen. "Classy") 
Mener at SE i allefall har LITT mer verdighet i behold enn Isabel. Så får vi bare se hvor lenge det varer om hun fortsetter i samme tralten som nå.. 

Poenget er bare kanskje ikke SE gidder å fronte operasjoner på bloggen, som hun har gjort tidligere, lengre? I såfall synes jeg det er bra. Folk må jo bare spekulere så mye dem vil, mener no jeg. Hun velger jo akkurat som "Bella" å skrive om det hun vil.. 
Og å unnlate å fortelle noe betyr ikke å være uærlig eller lyve.. Bare nevner det. Kanskje bare mer bevisst på hvilke fokus hun vil ha på operasjoner/ fronte på bloggen.. ? 

Endret av L´issi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Lollipops skrev:

Men hun setter jo hele troverdigheten sin på spill ved å lyve sånn som hun gjør. Kommer helt sikkert til å slå tilbake på henne en dag. Hvis hun ikke innrømmer det før den tid da.

Njaaa, for oss som bryr oss om troverdighet så er det ganske klart at SE er en forretningskvinne som tenker på penga først - deretter troverdighet/status/forbilde/hvilke signaler hun sender etc. De som er i hennes "målgruppe" og som gjerne er fans tror jeg for det første ikke er så alt for gamle.For det andre så tror jeg ikke dette er så viktig for dem at hun merker reklame rett, at hun er ærlig med sine lesere, at hun fremstår reflekert og bra i mediebildet. Hun blir heiet på uansett - og hun har mange fans. Det har mye å si for hvordan hun kan "oppføre seg". 

Hun blir i verste fall nødt til å skrive et innlegg der hun redder seg selv - enten at hun har depresjon/ble mobba/får mye dritt etc, eller at hun plukker opp noe nytt samfunnsnyttig å kjempe for, type regnskogen eller noe. Det skal ikke mer til før hun er tilbake i varmen igjen.

Endret av skyflakes
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Mayoo skrev:

Tja, om det er veldig satt på spissen kan vel diskuteres. 
Syns bare argumentet "når en sender hunden din i hundehage har en faktisk ikke tid til å ha hunden" var litt tynt.
Så da må du gjerne forklare, hvorfor har en ikke tid til hunden om en må sende den i hundehage, men det å sende barn i barnehage går greit? Er det kun fordi det er sosialt akseptabelt å sende barna i barnehage?

Og hvor mange timer kan en eventuelt jobbe om dagen om en har hund? 

Barn er jo ikke i barnehagen kun for at foreldrene er på jobb, det er også viktig for deres læring og en forberedelse på skolen. I tillegg kan du forklare for barnet hvorfor det er i barnehagen, det kan du ikke for hunden.

Nå mener jeg ikke at alle som sender hundene sine i hundehagen ikke har tid til den altså, da har jeg nok formulert meg litt feil! Jeg mener derimot at SE og andre i hennes livssituasjon med mye reising og festing ikke har tid. Hunden er i hundehagen halve dagen, for så å stort sett være alene resten av dagen også, eller bli passet av noen andre. Det er jo flott for hunden at han da kan være i hundehagen mens SE er på kontoret, men det aller beste hadde nok vært at han kommer til noen mer permanent.

Her i huset jobber vi som de aller fleste dagtid, og da er hunden vår alene hjemme. Resten av dagen er vi sammen med han, og han får tur hver dag. Hadde han for eksempel hatt seprasjonsangst hadde en hundehage vært et flott alternativ, så du må ikke misforstå meg!:laugh:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, L´issi skrev:

Ja, jeg skjønner folk reagerer på rumpa hennes, da man kan se tydelig forskjell.. Men om man blar på IG, kan man også se at hun hyppig har postet bilder av kroppen både før, under og etter den omtalte Istanbul-turen. Og i følge en annen blogger blir en jo sengeliggende i evigheter etter en slik operasjon? Føler hun har hatt den rumpa en god stund nå jeg? 
Sutrete "blogge-Bella" er jo HAKKET verre, selvom hun er ærlig om alle de latterlige operasjonene. Hun legger ut click-bait 24/7, og skryter til fjortiss-fansa om ALT hun foretar seg (mens hun kaster "one dollar bills" rundt i sengen. "Classy") 
Mener at SE i allefall har LITT mer verdighet i behold enn Isabel. Så får vi bare se hvor lenge det varer om hun fortsetter i samme tralten som nå.. 

Poenget er bare kanskje ikke SE gidder å fronte operasjoner på bloggen, som hun har gjort tidligere, lengre? I såfall synes jeg det er bra. Folk må jo bare spekulere så mye dem vil, mener no jeg. Hun velger jo akkurat som "Bella" å skrive om det hun vil.. 
Og å unnlate å fortelle noe betyr ikke å være uærlig eller lyve.. Bare nevner det. Kanskje bare mer bevisst på hvilke fokus hun vil ha på operasjoner/ fronte på bloggen.. ? 

Hun var jo i Istanbul i 8 dager, så god tid til å hvile tenker jeg? Er det bedre å ikke fronte operasjoner, men heller lure leserne til å kjøpe "rumpebukser" osv, og samtidig øke kroppspresset blant unge? Hvis hun virkelig vil holde det fra leserne burde hun ha startet med å ikke poste bilder av rumpen i nærmest alle innlegg og instagram posts.

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, L´issi skrev:

I følge infoen som står på en nettside til en klinikk blir man ikke sengeliggende i evigheter. Det står at man ikke kan sitte direkte på rumpa på tre uker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joakim har laget en promo video for Det Nye saken 

Video her

Der ser man SE gå fra redigert og sminket til ''naturlig'', men jeg reagerer på at vippene hennes når hun er ''naturlig'' og ''sminkefri'' er lyse.. De er super lange så det er ingen tvil om at de er fake og så vidt jeg vet så er det ingen som setter på lyse falske vipper... Så da har de altså sminket henne for det ''sminkefrie''-bildet også..
Synd.. 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, frk91 skrev:

Det er èn ting som er sikkert og det er at hun ikke er edru når hun skriver innleggene fra Barcelona. Innholdet i bloggen den siste tiden er veldig dårlig. Bare festing, henging med superbesstisen fru Williamsson og kroppsbilder. Fra å ha vært fast leser i flere år så gidder jeg ikke mer. Nå kommer jeg bare til å gå inn for å irritere meg selv 1-2 ganger i uka..

Hvem er fru williamsson? Er hun på kjendisferie nå liksom?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, L´issi skrev:

Amen!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bildet taler vel for seg selv... man ser jo også at rumpa er unaturlig på de strandbildene hun har lagt ut!! Der man ser den fra siden... Hello Kim K

FB_IMG_1462739999642.jpg

• Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rose11
2 timer siden, complex skrev:

Hun var jo i Istanbul i 8 dager, så god tid til å hvile tenker jeg? Er det bedre å ikke fronte operasjoner, men heller lure leserne til å kjøpe "rumpebukser" osv, og samtidig øke kroppspresset blant unge? Hvis hun virkelig vil holde det fra leserne burde hun ha startet med å ikke poste bilder av rumpen i nærmest alle innlegg og instagram posts.

Enig med deg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rose11
10 minutter siden, Birdo skrev:

:sFun_sleeping: Vekk meg når dere er ferdig med å snakke om den rumpa a!

Ok

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

46 minutter siden, Sitronmelis skrev:

Bildet taler vel for seg selv... man ser jo også at rumpa er unaturlig på de strandbildene hun har lagt ut!! Der man ser den fra siden... Hello Kim K

FB_IMG_1462739999642.jpg

Bilde 1 - Senkveld 08.01.16, bilde 2 - Amsterdam 22.04.16. Ca tre og en halv mnd i mellom disse bildene. Hun må i såfall ha tilbrakt MYE tid på treningssenteret, men ut i fra bloggen hennes så har hun vel heller festet og reist mye mer enn det hun har trent de siste mnd. 

• Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer liksom ikke helt å bestemme meg for om jeg synes det er bra at bloggere er åpne om operasjonene sine, eller ikke?

Altså én ting må vi innse først som sist: disse bloggerne kommer aldri til å slutte og operere seg. Akkurat det tror jeg, dessverre, er en trend som ikke er i ferd med å snu med det første. 

Så fort Isabel skriver åpent, og etterhvert provoserende ("Du trener, jeg kjøper" f.eks) er det galt. Vi hyler ut i media hvor korttenkte disse bloggerne som skriver åpent om dette, er. De er forbilder. For jenter som ønsker seg silikonpupper til konfirmasjonen. 

Så snur flisa litt. At Sophie Elise, muligens, har operert rumpa si, men velger å holde kjeft om det. Men guess what, det er heller ikke ok? Nå kan det være at min hukommelse er litt skralten, men var det Sophie Elise som innrømte, rett etter skandalen til Isabel, at hun angret på å ha delt såpass mye om inngrepene sine? (hvertfall det med botoxen). Men akkurat det er ikke så fryktelig relevant akkurat nå. For til problemstillingen min:  Hva er egentlig OK, og hva er ikke? Er vi for åpenhet? Åpenhet til en viss grad? Jeg kan se at enkelte lar seg provosere av at SE sier at rumpen kun er trening, og ingen ting annet. Men betyr det at det DA er ok og plutselig påvirke disse 12-åringene likevel? Altså, rumpen har jo kommet for å bli, og hun visste jo det ville bli diskusjoner rundt dette. Så er liksom åpenhet vs. ikke det er snakk om her. 

Jeg spør fordi jeg ikke helt klarer å bestemme meg for hva jeg egentlig synes er innafor, og ikke. 

Endret av Snømusa
Skriveleifer
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også det er en interessant diskusjon. Synes CBE tok det opp på en fin måte på bloggen sin for ikke så lenge siden. Helt klart at dette ikke er svart-hvitt :) Men jeg tror kanskje forskjellige folk mener forskjellig om dette. Jeg har f.eks. aldri kritisert Sraad, selv om jeg synes mye av det hun skriver er tåpelig. 

Personlig synes jeg det er greit å være åpen om det (dog helst uten å "skryte") eller alternativt å holde helt kjeft (som Lene O. gjorde).

Det verste synes jeg er det SE har gjort, altså å fremheve, lyve og skryte av noe som ikke stemmer (eks. trening).

Sorry, men jeg kjøper bare ikke at hun lyver om dette for å skåne lesere. Da hadde hun gått frem på en helt annen måte - ikke kjørt rumpa opp i kamera igjen og igjen og igjen og fortalt om hvor vanskelig det er å få kjøpt klær fordi hun er så formfull, at hun har det mange mener er drømmekroppen osv osv.  Hun gjør ALT ANNET enn å forsøke å holde den nye rumpa privat. Bloggen handler ikke om annet enn rumpa for tiden; jeg skjønner ikke hvordan folk kan tro at hun prøver å skåne leserne sine.

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
1 minutt siden, Bloggleseren skrev:

Jeg synes også det er en interessant diskusjon. Synes CBE tok det opp på en fin måte på bloggen sin for ikke så lenge siden. Helt klart at dette ikke er svart-hvitt :) Men jeg tror kanskje forskjellige folk mener forskjellig om dette. Jeg har f.eks. aldri kritisert Sraad, selv om jeg synes mye av det hun skriver er tåpelig. 

Personlig synes jeg det er greit å være åpen om det (dog helst uten å "skryte") eller alternativt å holde helt kjeft (som Lene O. gjorde).

Det verste synes jeg er det SE har gjort, altså å fremheve, lyve og skryte av noe som ikke stemmer (eks. trening).

Sorry, men jeg kjøper bare ikke at hun lyver om dette for å skåne lesere. Da hadde hun gått frem på en helt annen måte - ikke kjørt rumpa opp i kamera igjen og igjen og igjen og fortalt om hvor vanskelig det er å få kjøpt klær fordi hun er så formfull, at hun har det mange mener er drømmekroppen osv osv.  Hun gjør ALT ANNET enn å forsøke å holde den nye rumpa privat. Bloggen handler ikke om annet enn rumpa for tiden; jeg skjønner ikke hvordan folk kan tro at hun prøver å skåne leserne sine.

Sant, sant. Mange gode poenger! Ja, hadde hun vært "redd" for at rumpa skulle bli en snakkis, hadde hun jo aldri eksponert den såpass mye som i det siste. Det er jo tydelig at hun prøver å få frem et slags budskap av noe slag. 

Men ja, ting er ikke så svart-hvitt, som det ofte kan virke som. Derfor jeg synes det er litt interessant og drøfte dette temaet. Føler liksom at ingen ting er hundre prosent rett, uansett hvordan man vrir og vender på det. :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 31.12.2015 at 23.39, Hummels skrev:

Hun er ei typisk jentunge som ikke klarer å leve med den hun virkelig er. Skikkelig dårlig selvbilde. Alt hun har gjort er et sterkt tegn til svakhet. Trist at unge jenter blir sånn nå for tiden. De ødelegger seg selv mer. Bra for hennes at det finnes gutter/menn der ute som liker så mye falskhet og får håpe det er ekte kjærlighet og ikke bare tenner på henne for alt det falske. Sånne som tenner på dukker og at mennesker gjør seg selv til dukker. Verden er gal og syk.

Så sant. Fansen hennes på instagram nekter for dette er operasjon. Hun har trent. De hyller og roser henne for hvor perfekt hun er. Og de skjeller ut tvilerene og de som sier det er operasjon. Sier litt om leserene hennes, de er pur unge og tror blindt på venninnebloggerne sine. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rose11

Hun vil jo nettopp at vi skal snakke og spekulere om rumpa hennes. Hvorfor legger hun ut rumpebilder hele tiden? Sånn at vi skal snakke om det. Har hun operert eller ikke?  Hun vil vi skal klokke oss sin på bloggen for å se om hun kanskje har sagt hva hun egentlig har gjort med rumpa. Hvis hun ikke vil folk skal spekulere, så ikke legg ut rumpebilder hele tiden da. Det at de unge leserne hennes tror rumpa er ekte, der er litt skremmende. Hun lurer leserne sine. "Ta 20 squats hver dag og du får en slik rumpe " 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har drevet styrketrening i en årrekke, nærmere bestemt styrkeløft. Det krever enorm disiplin og viljestyrke å få maksimal muskelvekst, og derav stor rumpe. Tung knebøy hjelper, det er det ingen tvil om, og en rekke tilleggsøvelser. Men jeg gjenstår å møte noen som har trent på seg stor rumpe, som ikke har inkludert quads eller hamstring. Veldig spesielt, siden hele nettet av muskler henger sammen. Noe av det viktigste er kostholdet. 20 air squats mens du venter på bussen, eller 1 treningsøkt på Elixia i uken, vil ikke gi deg stor rumpe. Og hverdagsfylla, fylletur til utlandet, og usunt kosthold hjelper absolutt ikke. Jeg fatter ikke hvordan noen kan mene dette er trening. Eller som ei kommenterte "Det er gener som vil si hvordan du bygger muskler". Det er delvis sant. Det har noe å si. Men du våkner ikke som Kim K etter en ferie til Istabul fordi du har trent litt squats i ny og ne.

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...