Gjest Annabelle_ Skrevet 7. mai 2016 #1041 Del Skrevet 7. mai 2016 (endret) De nyeste bildene på bloggen... http://imgur.com/tCdTu8Q http://imgur.com/iGQpcKi Gikk hun virkelig kledd sånn rundt andre mennesker?! Virker som at hun skal spille enda mer på kropp nå som hun har fått den rumpa hun alltid har drømt om.. Det er nok best å holde seg unna bloggen for å ikke bli altfor provosert! Endret 7. mai 2016 av Annabelle_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rundtfingern Skrevet 7. mai 2016 #1042 Del Skrevet 7. mai 2016 2 minutter siden, Annabelle_ skrev: De nyeste bildene på bloggen... http://imgur.com/tCdTu8Q http://imgur.com/iGQpcKi Gikk hun virkelig kledd sånn rundt andre mennesker?! Virker som at hun skal spille enda mer på kropp nå som hun har fått den rumpa hun alltid har drømt om.. Det er nok best å holde seg unna bloggen for å ikke bli altfor provosert! HJELPES... Og jeg er redd for å gå med knelange kjoler fordi jeg føler de er for korte!😳😳😳 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cavatina Skrevet 7. mai 2016 #1043 Del Skrevet 7. mai 2016 (endret) "Kjolen" SE har på seg er egentlig en topp (lenke til nelly.com) - på alle andre med gjennomsnitshøyde. Endret 7. mai 2016 av Cornucopia 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
borifrankrike Skrevet 7. mai 2016 #1044 Del Skrevet 7. mai 2016 Har det rablet helt for henne etter at hun ble singel? 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smalls Skrevet 7. mai 2016 #1045 Del Skrevet 7. mai 2016 36 minutter siden, EiJente skrev: Har det rablet helt for henne etter at hun ble singel? Det ser sånn ut. Hva ER det hun driver med egentlig? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 7. mai 2016 #1046 Del Skrevet 7. mai 2016 Tråden er ryddet for latterliggjøring, hets, spekulasjoner og diskusjon av kropp samt svar. - Pavilion, mod 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeverTramp Skrevet 7. mai 2016 #1047 Del Skrevet 7. mai 2016 (endret) Mye kropp og rumpe på bloggen om dagen Skjermdump Endring: la til noen gamle rumpebilder Her Endret 7. mai 2016 av BeverTramp 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Llise Skrevet 7. mai 2016 #1048 Del Skrevet 7. mai 2016 Jeg skjønner egentlig ikke helt hva som som skjer på den bloggen. Når jeg leser innleggene så føles det ikke som om det er bloggen hennes lenger. Tror hun har forandret seg en god del på kort tid. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alja Skrevet 7. mai 2016 #1049 Del Skrevet 7. mai 2016 Er det bare meg, eller banner hun fryktelig mye for tiden? Litt sånn "fuck alt, jeg gjør som jeg vil, yolo fritt blomsterbarn all over the place" vibe over innleggene hennes..... 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kjeve Skrevet 7. mai 2016 #1050 Del Skrevet 7. mai 2016 (endret) Ser hun dette nedover topplista nå. Kanskje ikke så rart med tanke på den måten hun skriver på. Hva er det hun driver med?? "Livet leker liksom Så her fett har vi det nå! Altså, jeg ELSKER W! Gode drinker, god mat, fete rom og bra fester. Livet leker når man steker, ØHÆÆÆH? Tinashe kom på denne feiren(..)" Slutt. Bare slutt. Endret 7. mai 2016 av kjeve 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Notatboka Skrevet 7. mai 2016 #1051 Del Skrevet 7. mai 2016 Skjønner ikke hva som har skjedd med jenta. Har lest mer eller mindre alle innlegg siden 2011 og har alltid vært tilhenger av Sophie. Hun har kommet med så mye bra og faktisk stått for det hun sier. Nå skifter hun mening med vinden, sier en ting og gjør noe helt annet. Hun er fryktelig ustabil i humøret og det virker som hun sliter litt med hvem hun vil være og hva hun skal gjøre med livet sitt. Leser fortsatt bloggen i håp om at hun skal finne en balanse og forbedre kvaliteten på innleggene. Vil liksom ikke gi hun opp når jeg har vært fast leser siden starten, men dette blir for dumt for meg. Bloggen bare svever på en overfladisk sky av festing, sminke, b-kjendiser og kropp. Gir meg ingenting å lese der lenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vitulina Skrevet 7. mai 2016 #1052 Del Skrevet 7. mai 2016 Partymenneskene i Oslo tror livet handler om rus og rus only. Får håpe jenta ser lyset en vakker dag 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phaedra Skrevet 8. mai 2016 #1053 Del Skrevet 8. mai 2016 Ryddet for diskusjon om kropp, samt spekulasjoner til skade for omtalte. Phaedra,adm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frk91 Skrevet 8. mai 2016 #1054 Del Skrevet 8. mai 2016 Det er èn ting som er sikkert og det er at hun ikke er edru når hun skriver innleggene fra Barcelona. Innholdet i bloggen den siste tiden er veldig dårlig. Bare festing, henging med superbesstisen fru Williamsson og kroppsbilder. Fra å ha vært fast leser i flere år så gidder jeg ikke mer. Nå kommer jeg bare til å gå inn for å irritere meg selv 1-2 ganger i uka.. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PatrickBateman_ Skrevet 8. mai 2016 #1055 Del Skrevet 8. mai 2016 20 timer siden, Alja skrev: Er det bare meg, eller banner hun fryktelig mye for tiden? Litt sånn "fuck alt, jeg gjør som jeg vil, yolo fritt blomsterbarn all over the place" vibe over innleggene hennes..... Haha jaa! Hun banner faktisk i nesten hvert eneste innlegg hun har skrevet i det siste. Synes det er litt kleint 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Masuka Skrevet 8. mai 2016 #1056 Del Skrevet 8. mai 2016 Den 6. mai 2016 at 15.17, Mayoo skrev: Så da har ikke de som plasserer barna i barnehage heller tid til barn da? Litt satt på spissen. Er det ikke bedre at han er i hundehage, fremfor hjemme alene i opp til 8 timer? Det var veldig satt på spissen. Man kan ikke sammenligne barn og dyr! Men ja, det er helt klart bedre at den er i hundehagen, men jeg mener at det i utgangspunktet ikke skal være nødvendig. Da kunne hun ha ventet til hun faktisk har tid til å ha dyr! Og som noen skrev lengre opp her, så "går det" så lenge hun tilbringer resten av dagen med hunden, men hun farter jo rundt overalt. Det er ikke bra for en hund å ha så mange forskjellige folk og steder å forholde seg til.. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lollipops Skrevet 8. mai 2016 #1057 Del Skrevet 8. mai 2016 Jeg skjønner liksom ikke helt hvordan hun tenker, jeg. Forskjellen er jo så sykt stor, hun må jo skjønne at alle ser at hun har gjort noe med stumpen? Hvorfor legger hun ut så mange bilder av den hvis hun ikke vil at folk skal vite? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayoo Skrevet 8. mai 2016 #1058 Del Skrevet 8. mai 2016 1 time siden, Masuka skrev: Det var veldig satt på spissen. Man kan ikke sammenligne barn og dyr! Men ja, det er helt klart bedre at den er i hundehagen, men jeg mener at det i utgangspunktet ikke skal være nødvendig. Da kunne hun ha ventet til hun faktisk har tid til å ha dyr! Og som noen skrev lengre opp her, så "går det" så lenge hun tilbringer resten av dagen med hunden, men hun farter jo rundt overalt. Det er ikke bra for en hund å ha så mange forskjellige folk og steder å forholde seg til.. Tja, om det er veldig satt på spissen kan vel diskuteres. Syns bare argumentet "når en sender hunden din i hundehage har en faktisk ikke tid til å ha hunden" var litt tynt. Så da må du gjerne forklare, hvorfor har en ikke tid til hunden om en må sende den i hundehage, men det å sende barn i barnehage går greit? Er det kun fordi det er sosialt akseptabelt å sende barna i barnehage? Og hvor mange timer kan en eventuelt jobbe om dagen om en har hund? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skyflakes Skrevet 8. mai 2016 #1059 Del Skrevet 8. mai 2016 19 minutter siden, Lollipops skrev: Jeg skjønner liksom ikke helt hvordan hun tenker, jeg. Forskjellen er jo så sykt stor, hun må jo skjønne at alle ser at hun har gjort noe med stumpen? Hvorfor legger hun ut så mange bilder av den hvis hun ikke vil at folk skal vite? Klikk og spekulasjoner = penger i kassa. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lollipops Skrevet 8. mai 2016 #1060 Del Skrevet 8. mai 2016 2 minutter siden, skyflakes skrev: Klikk og spekulasjoner = penger i kassa. Men hun setter jo hele troverdigheten sin på spill ved å lyve sånn som hun gjør. Kommer helt sikkert til å slå tilbake på henne en dag. Hvis hun ikke innrømmer det før den tid da. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå